68. You are the only one I love

1K 121 7
                                    

Neudělal to, tak jsem jo musel obejít, zatímco Chan ho držel, aby se neotočil zpět.

Kluk se díval do země, ale do tváře jsem mu viděl.

Málem mi spadla brada. Nevěděl jsem, co cítit. Zuřit, protože to byl on, mít strach ze všeho, co bych mohl udělat dál nebo co on by mohl udělat dál,  mít radost, že to se mnou i přes můj blok nevzdal, nebo ho pěkně zfackovat?

Roztřesenou rukou jsem mu tlakem zespoda na bradu zvedl hlavu. Pohlédli jsme si do očí.

"Ty... tys ses mě nevzdal..." hlesl jsem a setřel si palcem ronící se slzy. "Proč, Jungkooku? Proč, když jsi mě nemiloval?"

Jeonova tvář zbledla.

"To si fakt myslíš?" špitl, asi aby ho nezradil hlas.

Za pultem se roztříštilo sklo. Poznal jsem, že nás Jimin okukuje. Fakt díky, kámo, chtělo se mi říct.

"Jo."

"A proto jsi dal Yoongimu pěstí?"

"On mu dal někdo pěstí?"

"Do oka, ale to ty bys měl vědět. Ikdyž na jednu stranu tě chápu. Musíš být naštvaný na nás oba."

"Nikdy bych mu neublížil," hlesl jsem a rudnul. "Víš sám, že nejsem schopnej zabít mouchu nebo zašlápnout pavouka. Kdybych mu chtěl fakt něco udělat, udělal bych to už na místě. Proč myslíš, že jsem zdrhnul?"

"Myslel jsem, že už mě nechceš vidět."

Povzdychl jsem si. "V tu chvíli jsem zuřil, ale utekl jsem, abych si svůj vztek vyléval doma na polštářích. Ne na vás." Odmlčel jsem se. "Ne na tobě."

"Co ke mně tedy doopravdy cítíš?" slzil.

Tak jsem stál v Jiminově domě, před Jeonem, nucený mu říct o svých pocitech.

"Miluju tě," zašeptal jsem nakonec tiše. "Ale na tom nesejde. Ty ke mě stejně nic necítíš. Proč tu vlastně nejsi s Yoongi-hyungem?"

V Jungkookovi se cosi viditelně zlomilo. Popadl mě do medvědího objetí a rozplakal se. Nehrál to, to jsem poznal.

"P... protože miluju tebe."





Ey ij ej ou

Bts v Berlíně budou 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😄😄😄😄😄😁😁😊😊❤❤❤❤💚❤❤💚❤💚❤💚💚❤❤

Stay  - BTS Vkook textingKde žijí příběhy. Začni objevovat