88. Look, he is sooooo cute

828 93 10
                                    

Jungkook's pov:

Dvacet minut po telefonátu se Tae někam vypařil a já zůstal sedět v obýváku na gauči s Yoongim, kterému každou chvíli klesala víčka. Když byl takto klidný, trochu jsem si ho pohledem proskenoval. Menší postava, než ta moje, světlé na pohled jemňounké vlasy, krásné oči, menší nosík a dvě roztomilé růžovoučké tvářičky. A taky bílá pleť, tak bílá, jakoby byla poskládána z perel.

"Co na něj tak koukáš?" ozval se ode dveří Hobiho hlas. Otočil jsem se na na něj; držel v ruce nějaké noviny. A pak jsem pohledem spočinul zas na Yoongim a zjistil, že si mě taky prohlíží.

"O-omlouvám se," řekl jsem bojácně.

Hobi hyung s Yoongi hyungem propukli v šílený smích. Oba ke mně přisedli, každý z jedné strany a Hobi mi rukou pročesal neposednou kštici.

"Od tebe nám to nevadí, zlatíčko naše," prohlásil. "Neomlouvej se. Navíc si oba moc dobře uvědomujem, že nejradši skenuješ Taehyunga."

Sklonil jsem hlavu a cítil, jak mi rudnou líčka.

Yoongi za ně jemně zatahal. "Koukni na něj, Hobie. Oň je ťák rooooštomilej!" A vlepil mi pusinku na čelo.

"Ten 'rooooštomilej' je můj kluk, kluci."

Ohlédl jsem se a spatřil tu nejúžasnější osobu, kterak se s potutelným úsměvem opírá ležérně o rám dveří. Přiběhl jsem za ní a znovu ochutnal její plné rty.

"Miluju tě," zašeptal Tae a dal mi hravou pusinku na nos.

"Hmm," ozvalo ss najednou z Hobiho hrdla nespokojené zabručení. Četl si něco v novinách. Chtěl jsem se ho zeptat, co to bylo,  jenže můj hlas byl utlumený Jinovým.

"Děcka, jídlo!!"

Vydal jsem se s Taem po boku do jídelny v hlavě držíc pořád to samé.
Já si ty noviny přečtu.









Později jsem to udělal.
Já tušil, že jsem neměl.


Stay  - BTS Vkook textingKde žijí příběhy. Začni objevovat