85. Ding dong tele telephone

1K 102 8
                                    

Jungkook's pov:

Dneska začaly prázdniny. Byl krásný letní den, slunce hřálo a vítr si pohrával s osekánými stébly trávy, na které jsem spolu s Taem, Yoongim a Hoseokem seděli. Yoongimu po ruce lezl nějaký brouk, pak roztáhl křídla a odletěl. Vedle Hobiho jsem viděl malinkatého pavoučka. Tae měl tu čest s jiným broukem a mě otravovala jakási vosa.

"Uklidni se," zasmál se Tae, zatímco nechal brouka, aby mu vylezl na hřbet dlaně, zatímco já jsem s vosou urputně bojoval.

"Tobě-" prohnal jsem rukou vzduch "-se to lehko řekne. Ty z nich nemáš hrůzu."

"Ale jo, mám," bránil se s úsměvem, načeš se zvedl a pokynul mi, abych si s ním vyměnil místo. Zatímco Yoongi s Hobim se o něčem bavili, já se zvedl a otřížím zrakem sledoval tu oranžovou lítací potvoru, která naštěstí zůstala na místě.

"Koukej se," pokynul Taehyung a já tak učinil. Tae se otočil k vose a s klidnou tváří na ni hleděl. Neusmíval se, ani nemračil, jeho tvář byla jak z kamene, a stejně tak i oči, protože vůbec nemrkal. Jeho tvář vypadala tak hladce a čistě, že dotýkat se jí znamenalo sahat na nebe.

Jak jsem tak přemýšlel, došlo mi, že jsem už od začázku sledoval Taeho a na vosu jsem úplně zapoměl. Pak se ke mně Tae otočil a na tváři mu pohrával vítězoslavný úsměv. Vosa byla tatam.

"Jsi nádherný," vyhrkl jsem bez rozmyslu a hned se schoval, protože to znělo až moc trapně.

Zpoza toho čehosi, do čeho jsem se zachumlal, jsem zaslechl melodický smích.

"To mi říkáš zrovna ty. Pojď sem, chci tě obejmout."

Vykoukl jsem a pohlédl na něj. Měl roztažené paže a smutný štěněcí pohled, kterému prostě nešlo odolat.

Tae mi dal pusinku do vlasů. "Miluju tě, v- Hobi hyung! Co si krucinál myslíš, že děláš?" zasmál se. Hobi a po chvíli i Yoongi se oba přidali do objetí.

Yongimu se v kapse rozbzučel mobil.

"Sorá, kluci. Někdo mi volá."

Nikdo se mu neodvážil říct, že to vidíme.

"Jestli to je tajnej ctitel, tak ho rovnou posli do pryč. Víš, že jsem žárlivej," řekl Hoseok a Yoongi jen přikývl.

Odešel a my s Hoseokem a Taem zůstali sami. Hobi se na mě usmál, lehl si, zavřel oči a oddával se klidu.

Tae mě políbil. Proč je tak...

Byl tak dokonalý, že jsem nedokázal zformulovat ani pitomou myšlenku.

Yoongi se po chvíli vrátil.

"Tak co? Kdo to byl?" zeptal jsem se.

Yoongi neodověděl, místo toho přišel k Hobimu, který se mezitím posadil, a se znepokojeným vyrazem se schoval do jeho náruče.

"Copak se stalo?"

Stay  - BTS Vkook textingKde žijí příběhy. Začni objevovat