82. Taemin and Jimin

954 102 0
                                    

Tae's pov:

Po odchodu těch dvou nastala tíživá atmosféra, umocněná pocitem tísně vyvolaným vědomím,  že lidé v jiných částech domu se skvěle baví.

Jimin přišel k baru a sledován mnou i Kookiem do sebe fláknul dalšího panáka. Otřásl se, "brr", a přirazil slenku na pult, kde se díky nárazu dočkala svého konce. Podíval jsem se do zarudlých očí a absolutně mě zděsil záblesk, který se mu mihl v očích. Jistěže to bylo jen alkoholem, Jimin byl jinak zlatíčko. Ale takhle moc jsem se ho snad ještě nebál, nemluvě o Kookiem, který si vyžádal propletení našich prstů a následně moje ochranitelské objetí.

Otočil jsem se o pohlédl na Taemina, jehož oči byly zarudlé z jiného důvodu. Brečel.

Vzal jsem Kookieho pod koleny a vyhoupl si ho do náruče. "Tak a dost. Jdeš do bezpečí," řekl jsem mu a on mi věnoval vděčný polibek na tvář.

Posadil jsem Kookieho na židli před vchodové dveře, klekl si k němu, pohladil ho po tváři a zašeptal slova, která patřila jen jemu.

"Miluju tě."

Usmál se a  odhalil tak svůj králičí chrup. "Já tebe taky."

Pohlédl jsem na Taemina, který se tvářil jako neštěstí samo. Zvedl jsem se a přišel ho obejmout. Udělal bych i něco víc, ale tohle bylo v tu chvíli jediné, co jsem dokázal. Objetí mi opětoval a my tak zůstali dlouhou dobu, dokud jsem na svém rameni necítil něčí ruku, která mě od něho odtáhla.

"Nešahej mi na něj," prskl Jimin. "Ten je jen můj."

Pohlédl nad Taemina. On na něj.

O pár vteřin později se ti dva zuřivě líbali a já se mohl vrátit za Kookiem, který...

"Kookie? Kde jsi?!"

Vyběhl jsem ven a jen co jsem znovu zakřičela jeho jméno, někdo mě popadl a přirazil mě na zeď. Než jsem stačil zjistit kdo to je, začal mě líbat se stejnou vášní, s jakou se líbali  Taemin s Jiminem.

"Tae," vzdychl mi do úst a rukama zmáčkl můj zadek. Jak to tak vypadá, zítra si nesedne ani jeden z nás.

Stay  - BTS Vkook textingKde žijí příběhy. Začni objevovat