Yoongi's pov:
On mě zachránil. Riskoval vlastní život, aby ten můj neskončil. Navzdory všemu, co jsem o něm vyřvával, mě srazil stranou do bezpečí. Když na mě Hoseok ležel, zaslechl jsem třikrát tiché bolestné zasyčení, a pak byl náklaďák pryč.
Nevěděl jsem, co mám dělat, a tak jsem jen líně ležel, hlavou opřený o jeho dlaň. Očima jsem na okamžil propátrával oblohu plnou hvězd, než jsem je v dalším zavřel a nechal si v mysli přehrávat vše, co se mezi námi za posledbí dobu stalo. To jeho věčné otravování. Ten stálý úsměv a naděje čišící z obsidiánových očí. Ten kratičký polibek, který jsem mu dal a po kterém jsem prohlásil, že my dva spolu být nemůžeme. To všechno mě užíralo víc a víc a donutilo mě to stisknout k sobě víčka co největší silou v domnění, že to odvede pozornost od mých vlastních chyb.
Hoseok se pohl a vypadalo to, že chce vztát, ale jakmile se do práce zapojily nohy, zase bezladně padl na mě. Otevřel jsem oči a sotva zadržel údivný vzdech, neboť ten Sluncotvor byl ještě blíž, než jsem si myslel.
Pohlédl jsem mu do očí a první, co jsem z nich vyčetl, byl strach a bolest.
Co ho bolí, asi vím. Moje mysl vytvořila odbočku, která vedla k otázce, zda-li nebude muset seknout s tancem, který tolik miluje.
Ale ten strach měl... ze mně?
Proč?
Než jsem si stihl odpovědět na tu otázku, uslyšel jsem silnou ránu a alarm, který vydávají auta, když se nabourají.
Ale nepodíval jsem se tam a Hoseok taky ne. Nepřestali jsme skenovat jeden druhého.
Auto a náklaďák vybouchli, vzdálený oheň nás lechtal po tvářích jako teplounké hedvábí a já si Hoseoka přitáhl do polibku.
ČTEŠ
Stay - BTS Vkook texting
FanfictionCo se může stát, když napíšete nesprávnému člověku? !!! ~Násilí~ ~Sexuální scény~