Kookie's pov:
Seděl jsem na Taeho klíně a mlčky sledoval Jina, který zase zamlkle hleděl do stropu, jakoby se tam odehrávalo něco velice zajímavého.
Namjoon se zřejmě vypařil. Neusuzuju to z toho, že bych to snad viděl, protože neviděl, nicméně je to už čtyřicet minut od jeho odchodu a přibližně třicet sedm minut od odchodu Yoongiho a Hoseoka.
Já vím, co mi na to řeknete. "Proč se zabýváš takovýma kravinama? Podrobnostma, které stejně nikoho nezajímají?" No, vás možná ne, ale mě ano. Byly to totiž právě ony, kdo mě dal dohromady s Taem. Můj drobný mozek. Jeho křivé oči. Jeho překrásné křivé oči. Taková drobnost, a přitom tak důležitá.
"Kde jsou tak dlouho?"
Otázku jsem pronesl tiše, jen tak do vzduchu, aniž bych očekával, že mi někdo odpoví.
"To nevím," řekl Chanyeol. "A nemyslím, že by ještě dělali to, kvůli čemu odešli."
Pamatujete, jak jsem onehdy mluvil o té vyžli, která je vysoká asi jako dvoupatrová budova? Tak jeho jméno jsem se dozvěděl teprve předpředevčírem. Jmenuje se Chanyeol. Hezké jméno, ale pokud jde o mně, znám jedno lepší. Taehyung.
"Ta nemocnice je veliká, nějakou dobu jim to určitě musí trvat," odvětil Tae a položil dlaně na má ramena, která začal jemně masírovat.
"Maj nohy, uměj běhat," prohlásil Shindong. Z nějakého důvodu mě ta poznámka zrovna od něj rozesmívala, ale já se dokázal udržet a jen jsem se usmál.
"Až je najdu," zavrčel Taemin, zatímco se zvedal ze židle, "tak jim asi upadnou hlavy. S mou pomocí. A ty-" ukázal na mě "-ty mi dosvědčíš, že to byla nehoda."
Zavrtěl jsem hlavou. "Proč bych ti měl něco dosvědčovat?"
"Protože jdeš se mnou. Najdeme ty dva a při troše štěstí i Joona."
"Tae by rád šel taky," řekl jsem, aniž bych to nějak plánoval.
"Klidně."
Oba jsme se zvedli. Já vycházel ze dveři jako poslední. Pohlédl jsem na Jina, který měl stále kamenný výraz.
"My ho najdeme," slíbil jsem mu. Nevěděl jsem, jestli mě vnímal. Nepoznal jsem to na něm.
Zavřel jsem za sebou dveře a spolu s Taehyngem a Taeminem šel hledat ta tři paba, která otočila náladu skupiny vzhůru nohama.
ČTEŠ
Stay - BTS Vkook texting
FanfictionCo se může stát, když napíšete nesprávnému člověku? !!! ~Násilí~ ~Sexuální scény~