19. Blood, sweat and tears

1.7K 183 51
                                    

Tae's Pov:

Nezvládl jsem to. Poté, co mi Kookie napsal, tedy o onom klukovi, který ho políbil naprosto proti jeho vůli, jsem se neudržel. Napsal o něm, že je to pitomec.

Propukl jsem v nezastavitelný pláč. Cítil jsem, jak se mě někdo snaží utišit, ale nepomáhalo to. Co na tom, že jsem teď v něčím náručí, když vím, jak moc je si sám posral život?

Rozklepanými prsty jsem přejel po všech zprávách, které mi pak Jungkook poslal. Bylo jich vážně hodně, posílal mi je každý den, nikdy na mě nezapomněl. Ale já nebyl schopen mu odpovědět. Ne proto, že bych mu to jakože neodpustil, poněvadž v tom smyslu, v jakém to bral on, nebylo co omlouvat.

Mrzelo mě to, jak se vyjadřoval. Mluvil pořád o tom, jak moc mě má rád, jak si mě váží, jak se omlouvá za to, co ten " idiot" udělal a jak moc si přeje, abych s ním zas mluvil.

Ale na to jsem byl příliš slabý. Jakobych cítil kudlu v zádech.

Měl jsem dojem, že má rád toho Taehyunga, kterého nevidí, s nímž si jen píše a mé skutečné já...

Zvedl jsem se z pohovky, utekl do koupelny a zavřel za sebou dveře.

Nenávidí mě. Člověk, do něhož jsem se bezedně zamiloval, mě nenávidí. Možná ale existuje způsob, jak onu bolest překonat. Je pod umyvadlem ve spodním šuplíku.

Sehl jsem se k malé komůdce a onen způsob vytáhl.

Napřímil jsem ho proti světlu, které se odráželo od břitev a slibovalo, že mi tohle udělá dobře.






Kdo má chuť mě teď zabít? 🤤😟😚😂

Stay  - BTS Vkook textingKde žijí příběhy. Začni objevovat