Jin's pov:Jakmile Taehyung zmizel ze dveří, vypukla v pokoji doslova vřava, ažjsem se divil, že to pracovníci nemocnice nepřišli zastavit. ( prevence proti omdlení z tvé krásy, Jinnie 💟)
Otázky nechapavých mozků létaly sem tam, člověk jim musel uhýbat, protože nechat se tím trefit by mohlo byt stejně špatné jako amorův šíp v půlce asexuála.
Platí-li, že moudřejší lidé -když to řeknu zpříma- drží hubu, zatímco ostatní se mouhou... zbavit svých strávených potravin ve formě hnědé hmoty s velmi zajímavým aromatem, pak myslím, že já a Hoseok jsme inteligenčně nejvyspělejší.
"No ty vole, co to mělo znamenat?" zahulákal Chanyeol a rozhlížel se po někom, kdo by mu poskytl odpověď.
V tom zmatku to však ani nemělo smysl očekávat.
"Kam šel?""Ty si myslíš, že to někdo ví?"
Můj pohled se střetl s Hobiho a komunikační jiskra, která mezi námi přelétla, mi dala vědět, že ho cosi velice trápí.
"Usměj se," řekl jsem mu, natáhl k němu ruku - seděl dost blízko - a vzal mezi palec a ukazováček jeho levou tvář, která mi byla blíž.
Hobi mou ruku chytil a položil ji na postel. (Proč tu Jin zní jak malomocnej ? 😅)
Vypadal, že chce něco říct, ale dřív než to stačil udělat, vchodové dveře se prudce rozletěly až narazily do zdi, odkud tou ranou jeden z obrazů přišel o balanc, spadl na zem a roztříštil se.
To se vrátil Taehyung.
"Ty jseš vážně poděs," promluvil jsem na něj.
Když se na mě otočil, začal jsem litovat, že jsem vůbec něco říkal, protože takový vztek jsem v očích svého kamaráda v životě neviděl.
"Děje se něco?" vyhrkl Hobi, když spatřil, jak si Tae balí své věci.
"To ze zeptej Jungkooka. Nebo Yoongiho," odpověděl a mě prolétlo hlavou, že jsem jméno jeho přítele slyšel říct s dávkou hořkosti.
"Tae," začal jsem opatrně a když nijak nereagoval, mluvil jsem dál. " Jestli si o tom chceš promluvit..."
"Není o čem!" zařval, až s sebou všichni leknutím cukli.
Pak se na chvilku uklidnil, zhluboka se nadechl a řekl:
"Nezlobte se na mě. Budu šťastný, když si mě budete pamatovat v dobrém světle, já... měl jsem vás rád."
Mou pozornost získali Kook a Yoongi, kteří právě přišli. Čekal jsem, že se Kookie s Taem obejmou, ale Tae ho místo toho obešel a odešel.
A já měl neblahý pocit, že se už nevrátí.
ČTEŠ
Stay - BTS Vkook texting
FanfictionCo se může stát, když napíšete nesprávnému člověku? !!! ~Násilí~ ~Sexuální scény~