92. Good morning

772 86 3
                                    

Tae's pov:

Ráno jsem se probudil až jako druhý, spalován láskyplným pohledem mého králíčka. Z okna se už do místnosti dostávalo sluneční světlo, které se odráželo od bílých stěn  a ozařovalo skoro každý kout a jeho tváři dodávalo krásný, zlatavý lesk.

"Dobré ráno, Taehyungie," usmál se a políbil mě na tvář, zatímco já mu odpověděl pohlazením po vlasech a slovy "dobré, lásko."

Kookie se na mě namáčkl jako koala a zakňučel.

"Copak je?" zeptal jsem se.

Kookie se rozesmál. "Bolí mě hlava," zdůvodnil. Pak se ještě zamyslel a dodal: "a zadek. Bolí jako by ho na nože brali."

"Škoda. Mám pořád chuť si tě brát."

Nastala mlčící pauza, kdy jsme si jen užívali vůně a přítomnosti toho druhého. Kook si mezitím položil hlavu na mou hruď a poslouchal tak mé zběsile bijící srdce. 

"Tak nádherný rytmus. Jako nějaká hudba, která by se měla proslavit," ačkoli jsem mu neviděl do tváře, věděl jsem, že se usmívá.

"Bije jen a jen pro tebe."

"Hmm," zamručel spokojeně a víc se na mě namáčkl. "Tak to abych o něm napsal článek a tučnou podtrženou kurzívou zdůraznil, že ho nikomu nedám."

"To mi něco připomíná. Z těch novin jsi byl vystrašený už předtím. Tak úplně jsem nepochopil, proč jsi omdlel, až když jsi je četl podruhé," zamumlal jsem a on ke mě zvedl pohled.

"Když já tam předtím narazil na něco jiného. Tohohle jsem si všiml, až když nás na to Yoongi-hyung upozornil."

"Na co jiného, lásko?"

Jungkook se stydlivě začervenal. "Když ono... on... tam byl... takovej... no... víš..."

Zasmál jsem se jeho náhlému rozkoktání. "Takovej co?"

"No, článek," vymáčkl se  konečně.

Neodpustil jsem si mírně kousavou poznámku. "Vůbec to z tebe neleze jak z chlupatý deky. Vůbec."

"Ehhmm..."

"O čem to bylo?"

"Noooo... byly to recepty. Z králíků."

Myslím, že pokud už nebyli vzhůru, můj smích vzbudil všechny hyungy.

"Já ti spapám maximálně pusinku," políbil jsem ho. "Anebo..."

Plácl mě do hrudi, když spatřil chtíč v mých očích a skousnutý ret. Nemohl však s tím nic dělat, neboť jsem ho povalil pod sebe a políbil ho na krk.

"Mohl bych ale taky spapat chuť tvý kůže."

Kookie vzdychl a ve chvíli, kdy jsem mu jazykem obkroužil bradavku, se prohl v zádech.

"T-tae..."

To ale ještě netušil, co podniknu dál - že z něj bleskově strhnu kalhoty, chytnu jeho chloubu a po krátkém pumpování si ji vezmu do pusy.

Udělal se docela brzo.

"Hmm... hmm... tohle... je taky... dobrota... hmmm...mmm..."

Sál jsem ho ale ještě dál. Podle vzdychů jsem poznal, že se z toho může zbláznit.

Ne dlouho jsme však byli zcela nerušeni.

"M-máte na s-stole snídani," ozval se ode dveří Jinův překvapený hlas.

Stay  - BTS Vkook textingKde žijí příběhy. Začni objevovat