34. I don't want you

1.4K 143 18
                                    


Omlouvám se za zpožděné vydání, úplně jsem zapomněla, že mám něco vydat 😭😭

15+ (byli jste varováni)
Ikdyž vím, že na to každý stejně zvysoka kálí😇😂

Kookie's pov:

"Rozepni si to," pošeptal mi do ucha hrubý hlas. Zavrtěl jsem hlavou. Slzy mi stékaly po tvářích v proudech, tváře mě pálily. Ale on na to nebral ohled. Chtěl si jen užít.

Tak to udělal za mě. Jen, co jsem měl kalhoty dole, přilepil se rty na můj odhalený hrudník, na kůži, kterou různě žužlal, olizoval a vcucával, aby mi na ní vytvořil své značky.

Nutil mě vzdychat, ale já se k ničemu neměl. Nebyl to můj milovaný Tae, kterého jsem neviděl už několik měsíců. Ani jsem nevěděl, jestli je stále v komatu, jako v ten den, kdy jsem byl s Jinem pod útlakem odveden sem.

Pokud šlo o Jina, ten měl momentálně volno. Bylo fajn, že nás nechali vedle sebe, nicméně mi před ním v takových situacích, jako byla tato, bylo krapet trapně. Teď ale naštěstí spal.

Kluk, jen o něco starší, než já, postupoval níž. Jeho vlasy byly slepené potem ze vzrušení a pusou, kterou na mě ještě nedávno útočil ošklivými nadávkami, se dostal k mým boxerkám.

Jo, uhodli jste to. Unesl mě ten, který mě na škole trýznil ode dne, kdy jsem tam nastoupil.

Svými rty vcucnul přes boxerky mou bouli. Bolelo to. Na jednu stranu jsem to chtěl, na tu druhou ale ne s ním.

Po chvíli mi stáhl i ten poslení kus prádla, který jsem na sobě měl. Nevahal a vcucnul můj penis tak silně, že jsem se v jednu chvíli bál, že mi ho urve.

Vypustil jsem sten a pár minut nato se v doprovodu dalších i udělal.

Kluk se zvedl, aby mi lépe koukal do očí.

"Takže mi přestaneš tvrdit, že se ti to nelíbí, ty buzno?"

Zavrtěl jsem hlavou. "S tebou se mi to nebude líbit nikdy," odsekl jsem.

Díval se na mě s úchylným úšklebkem, zatímco si rozepínal vlastní kalhoty. Ty nakonec skončily na zemi, kluk z nich vystoupil, a přitlačil mě ke zdi, kde mě nějakou dobu líbal.

Vzal mě za boky a otočil mě zády k němu. Cítil jsem na svém pozadí, že nasměrovává svou chloubu, a v duchu se modlil, ať s tím -když už to teda fakticky musí být- skončí co nejrychleji.

A měl jsem pravdu. Bolest, která mnou projela, když do mně tvrdě přirazil, se nedala s ničím srovnat. A tohle mi dělával celou dobu, každý den od chvíle, co jsem tady. Snažil se mně ponížit. Ublížit mi. Dokázat, že jsem jen slabá budižkničemná nula.

V hlavě mi kolovala pořád jedna a ta samá myšlenka.

Tae, kde jsi?

Stay  - BTS Vkook textingKde žijí příběhy. Začni objevovat