4. I am not this person

2.4K 230 14
                                    

Druhý den ve škole jsem měl velmi zvláštní pocit, že mě někdo sleduje. Snažil jsem se přijít na to, kdo, ale moje pátrání se ukázalo jako házení hrachu na zeď či boj s větrnými mlýny. Něco z toho.

Seděl jsem v lavici a v duchu si přehrával včerejší rozhovor s Taeminem.  Tedy, vlastně dnešní, ale co už, na tom stejně nesejde.

Proč mi lhal? Proč mi neřekl svůj skutečný věk už dřív?

19. Jeho skutečný věk je 19 let. To je o dva roky míň, než mi tvrdil.

Jistě, nemusel bych se tím vlastně vůbec zabývat. Ale lež je lež a já se nenechám tahat za nos, ani od nejlepšího kamaráda, ani od nikoho.

Budu si s ním muset  promluvit. Takový hňup zas nejsem, abych ze sebe nechal  dělat vola.

"Pane Jeone, neruším svým výkladem váš vnitřní monolog náhodou?" Přerušila mě pijavice na matiku.

"Rušíte, ale to je dobře, že to děláte."

Koukala na mě jak na světce svatého, jakoby se rozmýšlela, jestli jí to vůbec stojí za to se se mnou začít hádat a ztratit tak hodinu. Beztak nám to tenhle rok většinou jen odpadávalo nebo jsme měli supla, který nám ale stejně řekl "dělejte si, co chcete."  Vypadalo to super, ale nějaké známky mít musíme a nikdo nám je jen tak nedá. Ta zatracená ženská by měla učit. Učit, ne na mě čumět!

Nakonec si  unaveně povzdychla. "Buďte rád, že vám za vaši drzost nenapíšu poznámku. A teď už se, prosím, věnujte učivu."

A to jsem pak taky dělal. Teda, ne tak docela. Ale tu přetvářku mi sežrala, takže co?

Zazvonilo a byla přestávka. Bohové se nad námi slitovali, takže zůstáváme ve stejné učebně. Teď jsme měli mít nějakou megaúžasnou přednášku (*otrávenej faceu*)  o jánevímčem, takže se k nám přidala ještě nějaká starší třída.  Vytáhl jsem si  mobil a zkontroloval zprávy.

Hned jsem uviděl zprávu od Taemina. Rozklikl jsem ji.

Tae: víš, že jsi k sežrání, když jseš zachumlaný do tý svý mikiny? 😍😄

Koukl jsem se kolem sebe, ale Taemin nikde nebyl a to mi to psal asi před minutou.

Tak jsem slepej, nebo co?

Tae: to nemá cenu XD

Tae: stejně mě nenajdeš 😋😚

Kookie: Taemine, notak, nedělej fóry a pojď za mnou. Chci si promluvit.

Tae: to můžem i tady, ne?

Kookie: srabe  😧

Tae: takže, o čem by sis chtěl promluvit?

Kookie: o našem vztahu.

Tae: úúúúú, jdeš na to nějak rychle 🙄🤣😘

Kookie: vtipný asi jako tvoje inteligence 😒

Tae: tak co ses mě chtěl optat? 

Kookie: proč jsi mi lhal?

Tae: co?

Tae: já ti nelhal

Kookie: jo? A co to tvoje " je mi 21" a pak "srry, je mi jen 19?"

Tae: já  ti ale nikdy netvrdil, že mi je 21.

Kookie: zas tak blbej vůl nejsem, Taemine, abych si to nepamatovat.

Tae: čímž se dostáváme k další věci

Kookie: ano?  K jaké?

Tae: nejsem ten, kdo  si myslíš, že jsem

Tae: nejsem ten, za koho mě máš

Kookie: hele na to, že nejsi zrovna inteligence sama, jsem už přišel, neboj 😉

Tae: takhle jsem to nemyslel 😒

Kookie: jak teda?

Tae: kookie?

Kookie: áno?

Tae: já nejsem Taemin.

Stay  - BTS Vkook textingKde žijí příběhy. Začni objevovat