Myslel jsem, že se zblázním, a to Tae ještě nic moc neudělal. Pohybovat ústy začal až po mučivě dlouhé chvíli. Zatahal jsem ho za vlasy, vlastně ani nevím, proč, a pomalinku přirazil naproti.
Sledoval jsem ho při práci a musel ho znovu a znovu obdivovat. Jako vždy byl dokonalý. Zvedl ke mně pohled.
Odtáhl se, aby mohl zhodnotit své dílo. Jakmile spatřil můj úd v pozoru, spíš pro sebe se ušklíbl a foukl na něj. Teplo, které mi před chvílí dopřával, vyměnil za chlad vánku.
"P... proč... proč mi to... dě... děláš..." řekl jsem s námahou v zafuněném hlase.
Tae se zvedl a pohladil mě po tváři.
"Ochutnej se," vybídl mě a já měl co dělat, abych nevybuchl smíchy. Jak asi?
"Polib mě," upřesnil, když viděl zmatek v mých očích. Tak moment... to jsem se udělal, aniž bych si toho všiml? Do hajzlu...
Políbil jsem ho tedy, ale nic neobvyklého jsem moc necítil.
"Tak udělal jsem se, nebo ne?" zamračil jsem se na něj, když polibek skončil, a on se zasmál svým medovým smíchem.
"Ne. Ale brzo jo."
"Tak proč jsem se měl ochutnat?"
"Ja nevím," pokrčil rameny. "Asi jsem nenašel lepší způsob, jak ti v téhle situaci říct, že ti chci prostě dát pusu."
"Milé."
"Já vím."
Šel opět na kolena.
Tentokrát pracoval mnohem rychleji a úderněji, a já mu přirážel naproti. Ne úplně, přeci jenom jsem ho chtěl udržet naživu a nezpůsobit mu zástavu plic nebo něco takového.
"Ach.. Tae... Tae..." vzdychal jsem. "Já už.. už.."
Tae zřejmě pochopil, co jsem se mu svým slabým vyjadřovaním snažil říct. Vzal si ze mně co nejvíc, zůstal víceméně na místě a jen maličko pokyvával hlavou.
Cítil jsem vteřinu napětí před výbuhem, který přišel v podobě husté, bílé hmoty, kterou Taehyung poslušně spolykal.
Pak se znovu zvedl. "Teď už to asi tak trapný nebude."
Políbil jsem ho, ale pachuť mého semene mě donutila se zase odtáhnout. Co mu na tom může tak chutnat? Takový blivajz.
Jakmile jsem doodkašlal a pohlédl na něj, spatřil jsem na jeho tváři výraz chtivosti a zamilovanosti zároveň. Prostě a jasně, pro naprosté dementy: chtěl to.
Rozepnul jsem mu pásek a tím mu naznačil, že já taky.
Fik fik...😇
Btw máte rádi kamenování, či upřednostňujete jinou metodu popravy? 😃
ČTEŠ
Stay - BTS Vkook texting
FanficCo se může stát, když napíšete nesprávnému člověku? !!! ~Násilí~ ~Sexuální scény~