Kookie's Pov:
Čekal jsem, až mi Yoongi napíše zprávu o tom, jak celá domluva s Taem dopadla. Čekal jsem, že mi cinkne mobil, já si ho odemknu a přečtu si zprávu od Yoongiho, že je vše řádne domluveno.
Nečekal jsem, že mi zavolá Taemin.
"Kookie?"
Zněl, jako by brečel. Nechtěl jsem, aby byl smutný.
"Taemine, co se děje? Proč brečíš?"
"Musíš přijet," oznámil mi mezi vzlyky.
Prudce jsem se zvedl. "Stalo se něco?"
Slyšel jsem, jak mu mobil někdo bere. Dotyčný ke mně promluvil. "Koukej přijet, ty jeden bezcitnej idiote!"
Zamrkal jsem zmatením. Co se k čertu děje?
Taemin dostal telefon zpátky. " Prosím udělej, co ti říkáme. Proboha tě prosím. Za všechny. "
Vzal jsem si tužku a papír, sedl si ke stolu a vzal mobil do levé ruky.
"Řekni mi adresu."
Taemin mi jí s pláčem řekl.
"A pospěš si," řekl. "Jde tu o hodně."
Pak zavěsil.
Ani jsem se neobtěžoval převlékat do civilu. Říkají, že je to naléhavé, tak se přece nebudu zdržovat s něčím, jako je oblečení a vzhled. Teď opravdu ne.
Zamkl jsem za sebou vchodové dveře a utíkal na danou adresu. Věděl jsem, kde to je, jelikož okolo toho domu chodívám, když jdu do školy, a čirou náhodou si pamatuju jeho číslo. Člověk si občas zapamatuje něco jen tak na okraj, bez toho, aniž by o tom uvažoval, aniž by mu došlo, že tohle jednou bude potřebovat.
Běžel jsem celou cestu. Byl jsem překvapený, když jsem před oním domem spatřil záchranku. Tak řekne mi už kurva někdo, co se stalo?!
Viděl jsem, jak někoho vynášejí na nosítkách a nakládají do vozu. Taemin, Jimin, Yoongi, Shindong a i všichni stáli ve vchodových dveřích. Doopravdu brečeli. Až na Yoongiho, který se zdál býl zmatený a zděšený stejně, jako jsem já.
Než jsem k nim stačil přiběhnout, záchranka už odjela.
"Kdo to byl?"
Yoongi se na mě podíval nepřítomným výrazem. Měl slzu na krajíčku, ale z nějakého důvodu ji nepouštěl.
"Ten kluk, co ti v kavárně dal pusu. Odvezli ho. Říkali, že je možné, že nepřežije."
Ztuhl jsem. Byl jsem na něj naštvaný, ale tohle jsem nechtěl. Tohle ne.
"Co se stalo?!"
Taemin mi prudce omotal své paže kolem ramen, položil hlavu na rameno a rozbrečel se ještě víc.
"On.... on si podřezal žíly, Kookie."
ČTEŠ
Stay - BTS Vkook texting
Hayran KurguCo se může stát, když napíšete nesprávnému člověku? !!! ~Násilí~ ~Sexuální scény~