73. I L.O.V.E. U, u pabo

1.1K 122 1
                                    

Tae's pov:

Popravdě ani nevím, proč, ale Kookie propukl v hysterický pláč. Chvíli jsem myslel, že to jen hraje, aby upoutal další várku mé pozornosti, ale jeho oči mluvily za vše.

Trochu jsem se sklonil, abych mu viděl do pokleslé tváře, a pak ho objal.

"Copak je?" Zeptal jsem se stejně, jako se mě vždycky ptávala má babička, když jsem byl malý a plakal. Jungkook cosi zamumlal. Nebylo mu rozumět.

Pohladil jsem ho po hustých, jemných vlasech a nenápadně si k nim přičichl. Wow. Žeby nový šampón? Nebo je to kondicionér? Ať už tak nebo tak, voní fantasticky.

"Neslyšel jsem tě, lásko."

Kookie se mi nepodíval do očí, ačkoli jsem se mu několika gesty snažil naznačit, že to je přesně to, co po něm chci, ale přesto odpověděl.

"Myslel jsem-"
 
Z breku sotva popadal dech.

"-že... že mě budeš t... to..."

"Co?"

"Neto."

Aha, no. Díky za velice racionální odpověď. Trdlo. "Co 'neto'?"

Jungkook se snažil pomalými nádechy a výdechy uklidnit, a zatímco formuloval odpověď, prohrábl jsem mu znova vlasy. Což je něco, co sice miluje Hobi, ale Kookiemu je to snad taky příjemné.

"Nenávidět," vypadlo z něj nakonec. "Myslel jsem, po tom, cos viděl, víš? Že až zjistíš, že jsem to já, tak mnou budeš opovrhovat. Že mě budeš nenávidět dvakrát víc. Že už mi nikdy nedáš dru-"

Ach, ty jeho rty. Jak mi to chybělo. Ani nechápu, co jsem se to sám sobě snažil namluvit. Nenáviděl jsem ho někdy? Blbost. Byl jsem prostě bezbranné plaché zvíře zahnané do kouta.

"Ty... ty..." asi se mi snažil něco říct. Asi. Páni, to je empatie. "Odpustíš mi to, hyung? Dáš mi ještě šanci? Já... tolik mě to mrzí. Jsem hroznej idiot a vím to. Řekni aspoň něco. P-prosím."

S tím posledním se mi konečně podíval do očí a já se usmál.

"Už jsem ti druhou šanci dal, ty trdlo. Miluju tě. Na to nezapomínej."

"Choval, jako bys mě nenáviděl. Vlastně jsi mi to v podstatě i psal."

Rozhodil jsem rukama. "Do háje, Kookie, může devatenáctiletej student tý nejzapadlejší školy občas taky trochu žárlit?" zasmál jsem se, načež se úsměv objevil i na jeho tváři a krásně rozsvítil jeho oči.

Políbil mě. "Miluju tě, Taehyung  hyung."

Líbali bychom se do hallelujah, kdyby do koupely najednou nevtrhl nějaký kluk. Světlo ze stropu okamžitě odhalilo jeho cukrově bílou tvář.

Yoongi.

A já nevěděl, co dělat.

Stay  - BTS Vkook textingKde žijí příběhy. Začni objevovat