18+... asi... nebo se na to rovnou všichni vybodněte, bc kdo na to ještě hraje? 😀
Kookie's pov:
Nemohl jsem uvěřit tomu, s jakým klidem to celé bral. Když jsem si byl jistý, že zahlédl mou tvář, zpanikařil jsem. Vnitřně. Čekal jsem, že mi dá pěstí, koupne do koulí a nakvašeně se odporoučí pryč. Ale on ne.
Dokonce mi opětoval objetí. Nechápal jsem to. Byl jsem si jistý, že mě nenávidí.
Nebo si jen něco namlouval? Nebo jsem si já jen něco namlouval?
Jeho blízkost... teplo jeho kůže... vůně, jíž jsem neodolal a co nejmíň nápadně jí nasál. Jedním slovem dokonalost.
Přitáhl si mě blíž. "Nelžeš. Že ne?"
"Nikdy bych si to neodpustil," hlesl jsem, stále omámený aromatem jeho kůže. Připadal jsem si jak na drogách, ale bylo to úžasné.
Tae se odtáhl a podíval se hlubokým pohledem do mých zaslzených očí.
"Dokaž mi, že říkáš pravdu. Udělej cokoli, čím mě přesvědčíš."
To bylo poslední, co jsem potřeboval, abych s ním opět spojil své rty a nechal se unášet v dokonalé hebkosti, měkkosti a šťavnatosti těch jeho.
Opatrně jsem sjížděl rukou dolů po jeho páteři, jakobych ho hladil. Zmáčkl jsem mu zadek. Vzdychl do polibku.
"Hele, vy dva," ozvak se napůl otrávený a napůl pobavený Jimin. "Koupelna je volná. Šukejte tam, tady ne."
Vďečně jsem se na něj usmál a dovedl Taeho až na místo určení.
Jen, co jsem za námi zavřel dveře, mě k nim Tae přitiskl a začal hladově líbat. Zapletl jsem mu prsty do vlasů a jednoduše si to užíval.
Tae zničeho nic moje rty opustil. Chtél jsem po něm vyjet, že co si o sobě sakra myslí, takhle mě nabudit a pak nechat být. Ale jakmile jsem ucítil jeho dech na mém ušním lalůčku, otřasl jsem se vzrušením.
Kousl mě tam. Jemně vzal moje ucho do zubů a přejel po něm jazykem. Mohl jsem se slastí zbláznit.
Na okamžik přestal, aby mohl promluvit. "Šílíš z takový prkotiny. Chci tě slyšet, až se pořádně rozjedeme," uchechtl se.
Asi jsem vzdychal moc nahlas. Kousl jsem se do rtu, zatímco Tae mi dál žužlal ucho.
Strčil jsem do něj.
"Co ti dopr-" zařval po mně, ale zmkl, jakmile uviděl, že jsem si právě sundal triko a odhalil mu bídnost svého těla. Upřímně nevím, z čeho byl tak učarovaný, ze mu spadla brada.
"Bože můj," hlesl, přistoupil ke mně a rukama přejížděl po mém těle. "Oh můj bože. Bože! Aahh."
Zasmál jsem se. "Taky tě chci vidět."
Tae se ušklíbl a hned nato mi začal označovat krk cucfleky. Trochu to pokaždé štíplo, ale s ním to stálo za to.
Jsem jen jeho.
Polibky pokládal pokaždé níž a níž a tvořil tak vlkou cestičku, která šla přes obě bradavky, které ocucával stejně, jako mé ucho. Ne nadarmo jsem ve svých kalhotách ucítil nepříjemné těsno.
Opatrně ohnul jejich lem a nakoukl dovnitř. Fakt super nápad Tae, určitě takhle něco uvidíš.
Zvedl ke mě zperverznělý pohled. Zatímco si stoupal, aby mě znovu políbil, podařilo se mu mě toho velkého prekážejícího kusu látky zbavit. Svými dlouhými, jemnými prsty přejížděl v oblasti mého kamaráda a jako největší smrad sahal na cokoli a kamkoli, jen ne tam, kde jsem to chtěl nejvíce.
Vzal mě za boky, aby se mu lépe klekalo. Připadal mi teď jako stoletý stařec.
"Tae," vzdychl jsem, když se špička jeho jazyka setkala s mou špičkou tam dole.
Než jsem stačil... cokoli, můj penis už byl v jeho puse celý.
A tady to hezky ufiknem, bc jinak by to bylo moc dlouhé, a to přeci nikdo nechce 😇😇😇, a počkáme si na další.
Btw absolutně nechápu, co to dělám se svým životem...
ČTEŠ
Stay - BTS Vkook texting
FanfictionCo se může stát, když napíšete nesprávnému člověku? !!! ~Násilí~ ~Sexuální scény~