Mluvil jsem tiše a cítil, jak se tentokrát mé oči plní slzami.
"A já... já si ani nezasloužím tvou důvěru?""
Slyšel jsem, jak se Yoongi nadechuje, jakože chce cosi říct, ale Kook ho předběhl. No jo, ti králíci a přespolní běh, jejich přirozená disciplína, a Jungkook se v ní občas přímo vyžívá, zřejmě aniž by si to uvědomoval.
"Mo. No. Kl."
"Sakra, Kooki," zasmál se Yoongi. Co mu je? Mě teda do smíchu není. Tohle je k pláči.
"Ty mi nevěříš?"
Ale já tě miluju a tohle bych - už jen kvůli tobě - nikdy neudělal. Ale to už jsem mu neřekl. Aspoň ne nahlas.
Kookie se zarazil. To fakt nečekal tuhle reakci?
"Ale... já... já ti... byls tak.. všechno by to... já..."
"Já bych mu nikdy neublížil," prohlásil jsem zoufale.
"Má pravdu," řekl Yoongi. "On je neškodnej, Kooki. A navíc, podívej na něj. Bojí se mě. Od něj ten monokl není."
Vyměnili jsme si s Kookiem tázavé pohledy a oba jsme zareagovali stejně.
A to, že jsme řvali... třeba si toho nikdo nevšimne. Třeba.
"Tak kdo ti to kurva udělal?!"
Yoongi se místo odpovědi opřel o futra a s pobaveným úšklebkem zavrtěl hlavou. "Ach, ty manželský hádky. Jak já je miluju."
S povzdechem jsem k němu přišel a natáhl ruku k jeho obličeji, abych získal lepší pojem o charakteru zraňení. Ale Yoongi, jakoby se mě bál, ucukl dřív, než jsem se ho vůbec stačil dotknout. Docela mě to zamrzelo.
"Co je, ty vole?"
Yoongi zabloudil pohledem ke Kookiemu, který stál za mnou,a já pochopil.
"Nech to teď být," mávl jsem nad tím rukou. "Už jsme si to... vyříkali. Nerad bych se k tomu ještě vracel."
"Ty se nezlobíš?"
Pohlédl jsem na Kookieho, který mi věnoval jeden ze svých krásných úsměvů, a zavrtěl jsem hlavou.
"I přes to všechno," otočil jsem se zpátky na hyunga, "i přes to všechno tě mám rád, Yoongi. Vždyť to víš."
Absolutně nechápu, jak se mi to povedlo, ale Yoongiho výraz se změnil v ten, který jsem u něj ještě neviděl. Jeho líce nabraly jemnou červeň a v očích se zrcadlila vděčnost.
O tři vteřiny později jsme díky Kookiemu všichni skončili v usmiřovatelském objetí.
"Mám vás rád, hyungs," řekl Kookie.
"Však já vás taky, prcci," prohlásil Yoongi.
"Bože, vy jste paba," zasmál jsem se. "Jasně, že vás mám taky rád. Ale teď: Yoongi?"
"Jo?"
"Kdo ti to udělal?"
Yoongi si s odpovědí dával na čas. "Pojďte. Vypadneme ven. Tam vám to řeknu."
ČTEŠ
Stay - BTS Vkook texting
FanfictionCo se může stát, když napíšete nesprávnému člověku? !!! ~Násilí~ ~Sexuální scény~