44. Kookie?

1.1K 117 26
                                    

Nevím, kde všude jsme ještě nebyli, ale kluci pospíchali, jakoby to bylo ještě hodně míst. Taemin vepředu, Taehyung za ním a já za ruku za ním. Tak si občas říkám, že to muselo vypadat komicky, možná roztomile. Taeho ruka byla chladná, ale polštářky prstů měl teplé. Jak mě tak táhl za sebou, hladil svým palcem tu mou.

Běžel jsem za ním a sledoval jeho pohyby. Nebyl to žádný extra svalovec, spíš se víc podobal párátku. Oblečení na něm vlálo a sem tam odhalovalo rysy jeho těla, tím víc, když se z běhu potil. Jak se pohyboval, znovu a znovu jsem se do něj zamilovával. I přes svou hubebost byl nádherný a jeho kroky byly ladné.

Taemin se zastavil.

"Děje se ti něco, Mine?" Zeptal se ho Tae.

"Bolej mě nohy," odpověděl Taemin.

Sedli jsme si na volnou lavičku, která byla přímo u našich nohou. Vydýchávali jsme se. Já s nohou přes nohu opřený o opěradlo, Taemin vedle mě z pravé strany se svěšenými rameny a Tae z druhé strany opřený lokty o kolena, hlavu v dlaních a triko zmáčené potem. Ještě že Taemina máme. Odpočinout jsme si potřebovali všichni a já věděl, že se nezastavil jen kvůli sobě.

Tae se opřel zády o opěradlo, takže -nepočítám-li nepřekřížené nohy - byl ve stejné poloze, jako já. Podíval se na mě, vzal mě kolem ramen, zatahal mi za tvář, políbil mě a usmál se.

Úsměv mu rychle odpadl, když viděl, že se neusmívám.

"Kookie?" Zašeptal. Chtěl mě znovu políbit, ale já ho nenechal.

"Kookie. Lásko, co se děje?"

Stay  - BTS Vkook textingKde žijí příběhy. Začni objevovat