66. Hello, hello...

994 115 5
                                    

Moc se omlouvám těm, kteří žádali novou kapitolu už na včerejšek, že vyšla až dnes. Z osobních důvodů jsem neměla náladu. Snad vám nemusím nic vysvětlovat. Luv ya ❤❤❤

Tae's pov:

Když jsem stál před Jiminovým domem, z jeho oken už bylo patrné, že je party v plném proudu. I přes poměrně bytelné zdi byla i venku zřetelně slyšet hudba. Neobtěžoval jsem se proto s klepáním nebo zvoněním, neboť Jimin by to nejspíš stejně neslyšel.

Pozval jsem se dovnitř sám. Hned u dveří se líbali dva kluci, které jsem neznal, a připomněli mi ty časy, kdy jsem to samé dělal já s Jeonem.

Procházel jsem dál chodbou, až jsem narazil na kuchyň. Jimin stál za pultem a naléval nějakému klukovi pití. Měl černé kalhoty a rudé triko. Ačkoli jsem díky pytli na jeho hlavě neměl šanci, ze bych viděl jeho tvář, ihned jsem pochopil, o koho jde.

Přišel jsem k nim a pozdravil Jimina kýknutím, které mi jím bylo oplaceno.

"Co si dáš?" zeptal se a popadl skleničku.

"Nalej mi něco silnýho, díky."

Jimin mi začal nalévat cosi, co vypadalo jako vodka. Otočil jsem se ke klukovi s pytlem.

Sledoval jsem ho a on mě. Kdybych tak viděl alespoň část jeho tváře, tak bych ho možná poznal.

"A-ahoj," vykoktal jsem a natáhl ruku s úmyslem mu ten pytel sundat.

Praštil mě přes ní. Chvíli jsem myslel, že je najednou naštvaný, ale choval se zase klidně.

"Jsi... jsi Goldenm," prohlásil jsem užasle.

Kluk po krátkém váhání přikývl.

"Něco jsi mi sliboval."

Kluk se ošil, ale nakonec svůj slib vyplnil. A já měl pocit, že bych jeho hlas měl moc dobře znát.

"Ahoj."

Stay  - BTS Vkook textingKde žijí příběhy. Začni objevovat