72. Couple again?

1.1K 127 27
                                    

!🔞🔞🔞🔞🔞🔞! 😃
Ikdyž je to asi jen jako formalita, pochybuju že to čtrnáctiletí čtenáři přestanou číst kvůli věkovému omezení 😃😃

"Bože můj," sténal Tae, zatímco se snažil dostat co nejhlouběji. "Jsi tak... tak..."

Tak úzký, chtěl jsi říct?

Tae do mě proniknul celý za doprovodu mých bolestných vzlyků.

"Ššššš," líbl mě za ucho a uvolnil tak ze mě slabounký sten. "Uvolni se."

Z očí mi kapaly potůčky slz, hlava mi třeštila, zadek bolel jako čert, a to všechno právě proto, že s Taem to bylo něco dokonalého. Mnohem jiný druh kaše, polévky, inkoustu nebo jak že se to říká, než tehdy v ledovém sklepě v nedobrovolné spolupráci s jedním z únosců.

Zatímco jsem se snažil učinit, jak mi Tae poradil, a po chvíli udělal pomalý zkušební příraz, uvědomil jsem si, že panice tu ze sebe nedělám proto, že bych jím byl, ale proto, že se jím cítím být. S Taehyungiem to bylo dokonalé. Narozdíl od únosce, který prostě jen přišel, vrazil, udělal se a zmizel, jsem si to s Taem užíval. Tohle... tohel je první sex, který tak nazývám. Dřív to bylo násilí a násilí mě možná odpanilo na řiťi, ale ne na duši, ne na srdci a ne na pocitu, že to ani nebyl pravý sex na to, abych to tak mohl nazývat.

Tae pochopil, že může začít přirážet. Udělal to pomalu a jemně, jakoby byla moje zadnice z motýlích křídel. Z očí se mi vyvalila další várka slz. Tae se ke mně sklonil a začal je slíbávat. Pak mě políbil na rty a mně se to začínalo líbit ještě víc.

Ta intenzita byla... něco úžasného.  Naprosto popírala zákony limitů. Tohle limit nemělo a co bylo ještě lepší, bylo to s osobou, kterou miluju.

"Tae," vzdychl jsem a skousl si ret. Sakra. Je tak skvělý. Proč... proč mi to dělá?

Postupně přidával přírazům na síle, naše těla o sebe pleskala, koutkem oka jsem zahlédl jeho medouvou tvář zpocenou a zarudlou, a v očích jiskru dokazující to, že i on tuhle chvilku hltá celými doušky. Oba jsme vzdychali na celé kolo a já miloval ten pocit, když byl Taeho penis hluboko ve mně.

Tae přirážel čim dál tím intenzivněji a po chvíli...

...po chvíli bych se nebýt Taeho rychlé reakce býval sesypal na zem slastí. Doslova. Vykřikl jsem a Tae se vítězně zasmál.

"Konečně," vydechl, "našel jsem to."

To bylo ono? Tohle byla ta slavná prostata? Asi jo, vzhledem k tomu, že se můj kluk snažil narážet už jen tam.

Mimochodem, aby bylo jasno. Jsem pořád neviný králíček, okey?

Dole se mi začalo dělat čím dál tím víc úzko a... nevím, jak to říct. Asi napěchováno. Muselo to ven. Tae přirážel a přirážel, zatímco jednou rukou začal pumpovat mou hadičku.

"Tae," hlesl jsem a sám slyšel, jak se mi při vyslovení jeho jména zlomil hlas.

Nestačil jsem ale říct víc a Taeho přírazy v kombinaci s jeho rukou mě dohnaly k vyvrcholení a na pračce se tak objevila nová aviváž. Teda pokud by si chtěl Jimin provonět prádlo spermatem.

Úspěšně jsem se udělal a stáhnul se.

"A- aaaaahhhhh!" Zasténal Tae nahlas,   udělal několik dalších intenzivních přírazů a udělal se hluboko do mně.

"Znamená to," snažil jsem se zformulovat i přes udýchanost svých plic, "že jsme... že jsem zase..."

Tae ze mně vystoupil a otočil si mě čelem k sobě. Přikývl do polibku.

"Ano," zašeptal a tentokrát se hlas zlomil jemu. Musel jsem se nad tím usmát. "Ano, Kookie, jsme spolu. A už nic nás nerozdělí."

Tooooohle není poslední kapča, sušenkiiiií mojeeee 😄😄😄

Stay  - BTS Vkook textingKde žijí příběhy. Začni objevovat