Nemiluješ mě? 5

787 70 11
                                    


„Nebuď naštvaný, mé současné já za nic nemůže," škemrám u uraženého Aarona. Dospělý chlap listuje v papírech a o jeho emocích svědčí pouze zatvrzelé obočí a rýha mezi očima. Napříč uběhlými roky se jeho nespokojený výraz nezměnil a stále připomínal náctiletého Aarona, sedícího nad nepochopitelným testem z matematiky.

„Vždycky jsme si všechno říkali a najednou vyplavou tví milenci a časem se určitě objeví i něco dalšího! Uvědomuješ si, že naše kariéra stoupá s naším silným poutem? Kryjeme si záda a to nám pokaždé zachránilo krk, ale ty rozjíždím nějaké vlastní plány a zaplétáš se s omegami podobného rázu, které by nás mohly okamžitě zlikvidovat," vyhrkne, přesto okamžitě svůj hlas strhne do neutrální polohy, aby nepůsobil neslušně. „Tohle mě štve, Georgi! Ty jsi o mně věděl všechno, znal jsi i známky mých dětí ve škole a..."

„Ty máš děti," zamumlám částečně překvapeně. Mluvil o rodině, ale nikdy to neřekl až tak naplno, aby mě tato skutečnost udeřila přímo do nosu. „Kolik jich máš?"

„Dvě," zafuní stále naštvaně. „Kluka a holku – oba jsou alfy. Zpět ke tvému dítěti!"

„Alessio je prima kluk, sice moc nemluví, ale..."

„Myslím to v té cizí omeze," zarazí mě. „Kdy se hodlá ten kluk zase ozvat? Máš na něj číslo? Už je to týden a on se stále neukázal!"

„Chtěl na nájem, počítám, že se vrátí za měsíc," odfrknu. Nadále trénuji svůj vlastní podpis na volný list papíru podle předlohy. Jak jsem se kdy mohl tak stupidně podepisovat?

„Jak můžeš být tak klidný?" Zaklapne šanon a nerudně si upije ze studeného kafe. „Já nespím celé noci! Myslím, že nejlepší by pro tebe bylo uplatit tu omegu, aby si nepustila pusu na špacír."

„Chtěl bych vídat svoje dítě."

„Ty už máš dítě!" zavrčí. „Alessio je tvůj jediný syn a tak to také zůstane, jasný? Navíc bys mu už vážně měl vybrat alfu – heat se může dostavit každou chvílí."

„Dnes jedu povečeřet ke Gabrielovým rodičům, tudíž očekávám, že přijdou s nějakými návrhy." Uplynulý týden se v mém novém životě prakticky nic neudálo, pouze jsem zjistil, že musím najít vyhovující alfu pro svého syna, aby mohl porodit dalšího dědice Fiorentino. Odmítám zničit život svému vlastnímu synovi agresivní a majetnickou alfou, ale nemám na vybranou a Alessio je tak odevzdaný mým požadavkům, že se ani nechová jako puberťák.

„Jestli chceš svému synovi pomoct, najdi mu partnera sám," poradí mi, zatímco se přemisťuje k zapnutému notebooku. „Fiorentino mu těžko vybere mladou a milou alfu – jen se koukni, koho vybral vlastnímu synovi," zamumlá s úsměvem a zainteresovaně přejíždí očima po displayi.

„Velice vtipné, Aarone," prohodím s protočením očí. Trénování podpisu mě opravdu nebaví. „Tvůj syn by mého broučka nechtěl?"

„Mému synovi je čtrnáct a naštěstí ho ještě omegy nezajímají. Potřebuješ starší alfu pro Alessia."

„To mám zavolat do nějaké školy a prostě se zeptat, jestli nemají neoznačené, chytré a bohaté alfy pro mého syna? Uznej, že takhle to nepůjde."

„Myslím, že jsem ti právě našel řešení. Koukej!" Dojde ke mně s notebookem v ruce a prstem ukáže, kdo píše. Nemám tušení, o koho se jedná. „Rabef Cheprer Usir tě zve do své země, což značí jediné – bude mít zájem o tvojí malou omegu."


* * *


„Alessio, kde se loudáš?" zavolá do útrob malého bytu Gabriel, který už sedí připravený v obýváku vedle mě. Světlý oblek má sladěný k mému a vlasy si sepnul drahou sponou. Vypadá vážně půvabně. „Omlouvám se za něj, nezačali jsme včas."

„To nevadí," vydechnu. V hlavě mi neustále hlodá myšlenka na bohatého cizince, který je ještě starší než já.

„Otec nerad čeká," opakuje již po několikáté. Prsty si začne hrát s knoflíky u saka.

„Gabe, dnes se mi ozval potencionální partner pro Alessia." Můj mate nastraží uši a poprvé od mého příchodu se zdá, že jeví zájem o má slova. „Napsal mi Rabef Cheprer Usir..."

„Šáh Rabef Cheprer Usir?" překvapeně vydechne Gab a zakryje si ústa dlaní.

„Ano."

„To je skvělé, Georgi! Náš syn by získal titul. Opravdu má zájem zrovna o Alessia?"

„No, o tebe ne," odfrknu, čímž omegu urazím, ale je šťastná i za svého syna. „Mně se jeho nabídka nelíbí..."

„Lepší alfu nenajdeme."

„Alessio by byl zavřený v harému s dalšími desítkami omeg a to já nedopustím. Chci pro našeho syna alfu, která si jej zamiluje a on nebude pouze jedna z možností." Přisednu si ke Gabrielovi a uchopím jednu jeho drobnou ruku. „Alessio je výjimečná omega, která musí zářit."

„Georgi, mohu ti poradit?" Automaticky přikývnu. „Můj otec jednal stejně – chtěl pro mě mladou alfu bez zkušeností, abych se stal jejím vesmírem a mohl být šťastný, ale každá alfa chce syna alfu a my, Fiorentino, to nedokážeme. Chápeš, kam tím směřuji? Jsi dobrá alfa, Georgi, nebiješ mě a ani našeho syna, čehož si nesmírně vážím, ale i ty sis přál syna alfu. Pamatuji si, jak ses tvářil, když ti ukázali poprvé Alessia..."

„Vždy jsem jej miloval," řeknu zarputile, ale nevím, jak jsem se choval, když mi poprvé vložili do náruče maličkou omegu.

„Já tě také miloval, ale brzy mi došlo, že každé alfě jde pouze o moc, což ti mohl dát můj otec, nikoliv syn. Chceš pro Alessia alfu, která mu při každém heatu pomůže a večer jej bude zahřívat, ale jemu se otevírá svět, o kterém se mi ani nesnilo. Harém pro něj bude nejlepší."

„Šáh si našeho syna zavolá maximálně jednou do měsíce, mezitím bude odstrčený."

„Omegy v harémech mají mnoho aktivit, nemusejí se starat o svého pána, chce se po nich jenom jedno dítě a Alessio by si nepřišel nechtěně, pokud by porodil omegu, jelikož má šáh již alf dostatek." Modré oči mě tiše prosí a dokonce naše spojené ruce překryje i jeho druhá ruka.

„Nejsi nechtěný, dal jsi mi krásného syna," snažím se vyžehlit několik posledních let svého chování.

„Nemusíš se snažit, Georgi, nebudu rodičům žalovat, co děláš." Vytrhne se mi a rozhodne se pro odchod za Alessiem. „Nemusíš mi dávat naděje, že o mě stále stojíš, když oba víme, že ne."

„Nemiluješ mě?" podivím se. Každý den se se mnou miluje a nikdy nic nenamítá. Pochopil bych, kdyby mě odmítl, nebo poslal spát na gauč.

„Tyhle sentimentální řeči si nech před otce, už dlouho společně žijeme pouze pro veřejnost." Nahlédne do chodby a celý jeho výraz se rázem změní. „Alessio, jsi překrásný!"

1032 slov

Písemná maturita za mnou, ale ústní stále přede mnou, takže se omlouvám za kvalitu a rychlost přidávání :)

Děkuji za vše! A doufám, že se vám zatím příběh alespoň trochu líbí :) znáte mě, nejdřív to musím zamotat, aby potom bylo vzrůšo :D

Who? (A/B/O)Kde žijí příběhy. Začni objevovat