„Tati!" zavolá z chodby Arthur a já se jen stěží zvednu z gauče. Po celých Vánocích jsem rád, že mám konečně ticho a klid, jelikož Gabriel s Alessiem vyrazili na nějaký společný program do centra omeg, tudíž jsem osiřel s Arthurem doma.
Jakmile stanu nohou v chodbičce, okamžitě mezi dveřmi vidím Bowieho, jenž poněkud zaraženě stojí na prahu. Další průser!
„Kolikrát jsem ti říkal, že nemáš otevírat?" obořím se na Arthura, jenž mi právě přidělal další starosti, ale drzá omega jen protočí očima a ve vytahaném triku se odcourá do kuchyně. O tomhle neomezování svobody omeg by mohl Bowie napsat knihu.
„Dobré odpoledne, pane Fiorentino." Nervózně přešlápne na místě mladá alfa s tlustými brýlemi na očích. „Omlouvám se za vyrušení, ale napadlo mne, když je dnes ten silvestr, že bych mohl pozvat Vašeho syna na krátkou procházku – samozřejmě s doprovodem."
„Alessio už má plány s otcem, ale pojďte klidně dále, rád Vás pohostím, alespoň lépe poznám svého zetě." Odvedu alfu do obýváku, kde se za okamžik objeví i Arthur, jenž se nezaujatě rozvalí na gauč a sleduje film, na který jsme se společně dívali.
„Pane Bowie, toto je Arthur," na okamžik se zarazím a přemýšlím, zda mám odkrýt celý původ omegy, ale nakonec se rozhodnu nic netajit. „I Arthur je můj syn – z předchozího vztahu. A Arthure, tohle je pan Bowie, Alessiův třídní učitel."
„Nejste na to moc mladej?" neomaleně se odfrkne omega a přejede po svém obřím břiše.
„Nemám problém s ovládáním svých pudů, pane Arthure," odpoví rázně a narovná se v ramenou. Já sám se držím, abych Arthura nenapomenul. „Dlouho jsem studoval a trénoval se, abych nepochybil."
„Kdyby trénovali všechny alfy jako Vás, nemusel bych mít tohle." Omega ukáže na své břicho a opět jej přejede dlaní. Od okamžiku, co se objevil u mě v bytě, nepůsobí na něj žádný stres a on každým dnem více a více komunikuje se svým dítětem. Jsem šťastný, že alespoň jedna omega se na dítě těší...
„Znásilnili Vás?" vyjekne zděšeně Bowie a já mile rád poslouchám, abych se dozvěděl o vlastním dítěti něco nového.
„Během heatu jsem to bral jako osvobození, následky si ale budu táhnout do konce života." Ušklíbne se. „Naštěstí jsou docela příjemné."
„Budeš mít dítě, tvůj život se obrací k lepšímu," vložím se do jejich rozhovoru. Mezi omegou a alfou je zvláštní napětí, které mě téměř vyhazuje z místnosti. „Postarám se o tebe i o mimino."
„Jste neobyčejně laskavá alfa," obdivně pronese Bowie a Arthur se natáhne pro moji ruky, aby ji sevřel ve své. Nikdy jsme neměli tolik fyzického kontaktu jako nyní. Jsem z toho úplně naměkko, ale nesmím na sobě nechat nic zdát.
„Můžete být laskavá alfa, ale pouze na své nejbližší a v soukromí. Měl byste si uvědomit, co postavení Fiorentino obnáší a pokud nejste schopen se podle toho zařídit, asi Vám nemohu Alessia svěřit," pronesu přísně, abych si zachoval postavení. Možná nastala právě chvíle, kdy bych alfě mohl představit návrh na jinou omegu. Ve skutečnosti by vydělal, protože peníze by získal a měl by bezstarostný život, to mu ale nemohu říct.
„Nevidím důvod, proč bych se měl stydět za své city k vlastní omeze a dětem."
„Nemusíte se za ně stydět, ale musíte respektovat pravidla. Jedná se o propracované postupy při jakékoliv příležitosti s doprovodem. Přihlásím Vás do kurzu na univerzitě, musíte jej stejně absolvovat, aby Vás rodina Fiorentino vůbec přijala."
ČTEŠ
Who? (A/B/O)
Teen FictionZ hlavy Georgovi zmizí vzpomínky na polovinu jeho života, přesto se svět točí dál a jeho zapomenuté činy jej pronásledují dodnes.