Heat 56

500 40 8
                                    

Vůně omegy v heatu naprosto ochromuje všechny mé smysly a vyvede z rovnováhy mozek. Prakticky rok už jsem svoji omegu necítil a poslední tři své ruty jsem trávil zavřený ve své pracovně. Gabriel mě k sobě nehodlal pustit za žádnou cenu, naštěstí u dětí už tak odhodlaný nebyl. První měsíc vídal pouze Alessia, ale postupem času začínal pomaličku toužit i po Marcusovi a Gaie.

„Tatínku, vezmu si děti dolu, ano?" připomíná mi již po páté Alessio, ale já jsem na okamžik stejně překvapen jako poprvé.

„Jo... Jasně! Děkuji." S posledními něžnými polibky na čelíčka spících dětí nechám omegu odejít do přízemí. Děti nebudou daleko ode mě, ale i tak vím, že pokud mne k sobě Gabriel konečně pustí, zavřeme se společně v ložnici minimálně na dva dny. Alessio naštěstí chápe důležitost tohoto heatu. Jedná se o moji poslední šanci přiblížit se svému mate. Pokud jej ani pudy nezlomí, pravděpodobně mi nezbude nic jiného, než se buď smířit se životem bez sexu, nebo se porozhlédnout po nové omeze...

Svléknu se pouze do boxerek, abych se v případě úspěchu nemusel zdržovat, a s tichým klepáním vstoupím do ložnice. Libý pach je mnohonásobně koncentrovanější, než bych jen byl býval očekávat, přesto mne pohled na omegu znejistí.

Naprosto nezúčastněně leží na posteli, nedotýká se sebe a jen měně pozoruje strop. Nejsem si jistý, zda mne pouze nešálí smysly a omega ve skutečnosti heat nemá, proto extrémně pomalu přistoupím k omeze a opatrně si přisednu na okraj matrace.

„Ahoj, Gabe," pozdravím nesměle vlastního dlouholetého mate, u jehož nohou si aktuálně přijdu jako nesmělá alfy, která se k omeze dostala poprvé. Něžně pohladím Gaba po tváři, dokud mi nezačne věnovat pozornost. Tolik jej miluji a on mne nenávidí...

„Chci se tě zeptat, zda něco nepotřebuješ..." Nejistě přejedu pohledem celé omegy tělo, které se nepatrně třese. Musí nesmírně trpět, když odmítá heat a má vedle sebe alfu.

„Ne," procedí skrze zuby plačtivě. Dnes má krásné umyté vlasy, ale u čela se mu již opět potí a slepují. Chci z něj strhnout peřinu a dát mu vše, po čem jen zatouží, ale on se stále tváří tak ostražitě.

„Já bych se chtěl mazlit," sdělím mu částečně lživě a automaticky vlezu pod peřinu. Omega tam má nesnesitelné vedro, ale já předstírám, že mi to ani v nejmenším nevadí. „Moc mi chybíš, Gabe."

Vypočítavě si lehnu k omeze zády, suverénně si přehodím její ruku kolem žeber a přitisknu si malou dlaň na své srdce. První dlouhý kontakt po čtvrt roce, co se Gab vrátil, avšak tentokrát mám jistotu, že mě omega nevyhodí.

Tiše spolu ležíme několik minut nehnutě. Osobně si přítomnost omegy velice užívám – teploučké tělo mne zezadu hřeje, jemná kůže omamně voní a mé mužství se i proti mé vůle probírá k životu. Po krátké době se probudí i Gabriel ze svého transu.

Gab mě zprvu začne zlehka přejíždět konečky prstů po obratlích, čímž mi způsobí husí kůži, následně už masíruje má ráda celými dlaněmi a nakonec ucítím i několik vlhkých polibků na svých ramenech a lopatkách, když se jeho rty letmě dotýkají mé kůže. Ještě okamžik vyčkám, než se otočím a začnu omegu líbat.

První sada polibků je spíše krátká a zkoumavá, co vše si můžeme jeden k druhému dovolit, ale po krátkém dotazníku, kdy Gab správně odpovídá na všechna má přání a nevyřčené otázky, přejdu do tvrdšího útoku. Postupně zapojuji jazyk, zuby párkrát přejedu po třepotajícím se spodním rtu a dlaněmi neskrývaně putuji kolem páteře omegy k jejím pyžamovým kalhotám. Omega už nemá sílu se bránit a jakkoliv vzdorovat. Cítím, že její pudy zvítězily.

Who? (A/B/O)Kde žijí příběhy. Začni objevovat