V nejzbídačenějším stavu 61

498 39 7
                                    

„Už dost, Gabe!" zamumlám se rty uzurpovanými omegou. Naposledy prohloubím polibek, ale nahé tělo svého mate od sebe již mírným tlakem odstrkuji, abych se ještě dnes dostal z postele.

„Ještě ne!" zavrní vzrušeně a obmotá nohy kolem mých boků, aby mi znemožnil únik. Vrtí se, cítím jeho rostoucí touhu, ale ani on není silnější než alfa. Přišpendlím mu obě zápěstí nad hlavou, přetočím se nahoru a pomocí druhé ruky uvolním stisk stehen omegy.

„Musím do práce, Stone na mě čeká."

„Né," zakňučí zmučeně brunet s dlouhými vlasy, které se mu nezbedně vlní po polštáři. „Nezanedbávej mě!" postěžuje si s úšklebkem a jako dítě natahuje ruce za objektem své touhy. S protestem špulí rty.

„Lásko, milovali jsme se už dvakrát a to je teprve ráno!"

„Ještě..."

„Ne, Gabe!" zamítnu rázně. Vymotám se z peřin, nahý zamířím ke skříni, odkud vytáhnu nové spodní prádlo, a odejdu do sprchy. Nedávám si načas, tlačí mě termín schůzky na univerzitě a nemilé setkání se Stonem. Vlasy si jen v rychlosti vysuším ručníkem, vyčistím zuby a obléknu se do čistého, než se bez snídaně vydám pryč z domu, jenže Gabriel zhatí mé plány už v ložnici.

„Georgi, prosím!" Nahý vstane z postele a ladným krokem přejde ke mně. Ruce mi obmotá kolem krku, látka mého oblečení se tře o jeho vzrušené tělo a já si jen chabě připomínám, kdy naposledy měl heat,

„Co se děje?" zeptám se nejistě. Nikdy v životě jsem neviděl omegu, která by tolik lačněla po alfě mimo heat – u Gabriel obzvlášť divné.

„Nemůžu chtít být se svým mate?" Provokativně mě políbí na krk, což mi způsobí husí kůži.

„Takhle ses nikdy nechoval," odtuším, přestože mám několik let výpadek...

„Ty ses takhle nikdy nechoval," opraví mě pobaveně. Očima hladově přejíždí po mé postavě a tváří se stejně pyšně, jako by hleděl na svého syna – neukojitelný příval bezhlavé lásky a hrdosti. „Nikdy jsi nebyl tak silný," zavrčí opojen touhou, „tak vypočítavý," orámuje můj obličej svýma malýma rukama, „a tak sexy." Stoupne si na špičky, aby mi dosáhl na rty, i když veškerou vahou spočívá na mně. Ochromeně muže zajistím, ale nejsem schopen akce. Šokovaně se nechávám opečovávat omegou, která je jako na drogách. „Moje dokonalá alfa," procedí mezi zuby do polibku.

„Miluju tě, Gabe, ale teď už vážně musím jít." Vtisknu muži rychlou pusu na čelo a šokovaně doslova uteču z vlastního domu.

* * *

„Georgi, ty vůbec nevnímáš," stěžuje si Aaron, zatímco se projíždí na své kolečkové židli po kanceláři.

„Přemýšlím..."

„Ale já chci vědět, jak to bylo s tím Stonem!" Znuděně se odrazí nohou od stolu a odjede dobré dva metry napříč kanceláří. „No tak, Georgi!"

„Byl totálně nepříčetný," sdělím klidně, ale někde uvnitř mě vybuchne ohňostroj samolibosti. Zvítězil jsem, potopil konkurenční alfu a získal svoji omegu. „Jsem přesvědčený, že spřádá plány, jak mě skrze Alessia vydírat, ale nedal jsem mu žádnou záminku. Myslím, že Stone už skončil."

„A teď s tebou chtěl mluvit proč?"

„Starý Fiorentino mu nakázal zrealizovat náš plán." Aaronova tvář se rozjasní. „Stone je těžce proti, ale starého Fiorentino se bojí."

„A Fiorentino se bojí tebe," vydechne obdivně.

„Spíš nechce, abych do světa vypustil informaci například o Rafaelovi a jeho nové rodině, jeho opilecké omeze, nebo sprosté lži o Gabrielově smrti. Gabrielova návratu se bojí asi nejvíc."

Who? (A/B/O)Kde žijí příběhy. Začni objevovat