Part 13

4.1K 228 4
                                    

Ελπίζω τουλάχιστον σήμερα να είναι μια ωραία και φυσιολογική μέρα. Αλλά σχεδόν καμία δεν είναι φυσιολογική για έμενα. Μονό το καλοκαίρι είναι φυσιολογική. Κάθομαι όλη μέρα σπίτι και κάνω δουλείες, πάω για μπάνιο στην πισινά στο σπίτι του Ναιαλλ και έρχεται αυτός κάθε μέρα εδώ. Για αυτό λατρεύω το καλοκαίρι ενώ τον χειμώνα απλά βλέπω τον Χαρρυ όλη μέρα, με πειράζει, με κοροϊδεύει και απλά- ''Καλημέρες'' Φώναξε ο Ναιαλλ από μακριά με τον Λουι δίπλα του, διακόπτοντας τις σκέψεις μου. ''Καλημέρα'' Είπα και εγώ όταν ήρθαν πιο κοντά. Αγκάλιασα τον Ναιαλλ, ενώ έκανα το ίδιο με τον Λουι και ξεκινήσαμε για το σχολείο. Δεν ήταν και πολύ μακριά. Ήταν πιο κοντά από το σπίτι του Ναιαλλ αλλά από την αντίστροφη κατεύθυνση.

''Αννη είσαι καλύτερα;'' Ακούστηκε η φωνή του Ναιαλλ. ''Τι;'' Είπα μπερδεμένη, προσπαθώντας να καταλάβω για πιο πραγμα μιλάει. ''Είμαι μια χαρά'' Είπα γρήγορα όταν θυμήθηκα προσπαθώντας να τον πείσω. Μου έγνεψε απλά και ο Λουι απλά χαμογέλασε κάνοντας πως δεν συμβαίνει τίποτα. ''Σήμερα θα πάρουμε βιβλία'' Δήλωσε ο Ναιαλλ στενοχωρημένος. ''Ναι'' Απάντησα απλά. Κατά βάθος χαίρομαι και πιστεύω ότι είναι σωστό να πάρουμε από τώρα βιβλία. Το να καθόμαστε μέσα στη τάξη, οι μισοί να ακούνε την κύρια που λέει τον πόνο της και οι άλλοι μισοί να την γράφουν, είναι άσκοπο και αγενές προς την μεριά  τους. 

''Αυτό είναι;'' Ρώτησε ο Λουι όταν ήμασταν ακριβώς έξω από το μεγάλο πορτόνι του σχολείου μας και ο Ναιαλλ του έγνεψε. Μπήκαμε μέσα και όλα τα βλέμματα έπεσαν πάνω μας. Βασικά πάνω στα αγόρια. Πολλά κορίτσια του κοιτούσαν και τους χαμογέλαγαν πράγμα που δεν μου φαίνεται και πολύ περίεργο καθώς ο Ναιαλλ και ο Λουι είναι πολύ όμορφοι και εμφανίσιμοι. Γιατί με κάνουν παρέα έτσι και αλλιώς;

Ο Ναιαλλ φοράει το γνωστό μαύρο του τζιν και μια γκρι μπλούζα, ενώ ο Λουι έχει φορέσει μια άσπρη και επίσης ένα ίδιο μαύρο παντελόνι. Μου θυμίζει πολύ το στυλ του Χαρρυ αλλά χωρίς τα τατουάζ.  

Προχωρήσαμε και καθίσαμε πάλι στο ίδιο παγκάκι με χθες. ''Θα είναι καλή χρονιά φέτος'' Είπα αναφερόμενη στα κορίτσια που ακόμα τους κοιτούσαν. ''Ναι'' Είπε ο Λουι και γέλασε ενώ ο Ναιαλλ έμεινε ήσυχος. ''Πάω στο μπάνιο, δεν θα αργήσω'' Είπα και απομακρύνθηκα από τα αγόρια πηγαίνοντας προς το μπάνιο. Έφτασα έξω από τις τουαλέτες όταν είδα κάτι που δεν μου άρεσε καθόλου.

Αυτόν. Αυτόν να φιλάει μια άλλη.


Πολύ, πολύ μικρο αλλά θα σας βάλω αύριο πιο μεγάλο :)

My dream boyWhere stories live. Discover now