Part 54

3K 177 9
                                    

Το ξυπνητήρι μου χτύπησε με εμένα να πετάγομαι από το κρεβάτι φορώντας κατευθείαν μια γκρι μπλούζα μέχρι τους αγκώνες. Έτρεξα στο μπάνιο πλένοντας τα δόντια και το πρόσωπο μου και ξανά μπήκα στο δωμάτιο φορώντας το μαύρο μου τζιν. Χτένισα γρήγορα τα μαλλιά μου και χαμογέλασα στο γεγονός ότι είναι κόκκινα. Τα έχω ερωτευτεί.

Δεν ξέρω γιατί βιάζομαι τόσο πολύ αυτό το πρωινό αλλά χαίρομαι που έφτασα στο σχολείο δέκα λεπτά πριν ακουστεί o δεύτερος ενοχλητικός ήχος για σήμερα, το κουδούνι.

"Καλημέρα." Είπα στον κολλητό μου.

"Αννη τι στο καλό;" Λέει καθώς παρατηρεί τα μαλλιά μου.

"Δεν σου αρέσουν;" Κατσουφιασα.

"Ωραία είναι απλά δεν περίμενα αυτό από εσένα." Χαμογέλασε.

"Εντάξει." Είπα και τα μάτια μου διέκριναν τον Λουι να έρχεται προς το μέρος μας χωρίς να με έχει καταλάβει.

"Θα σε δω αργότερα." Είπα φεύγοντας οσο πιό γρήγορα γίνονταν προσπαθώντας να αποφύγω τον Λουι.

"Καλημέρα." Είπα στον Χάρρυ τυλίγοντας τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του και δένοντάς τα στο στέρνο του. Αυτός γύρισε κοιτώντας με ενώ πριν προλάβει να μιλήσει ένωσα τα χείλη μου με τα δικά του.

"Μου αρέσουν." Είπε χαμογελώντας δείχνοντας στα μαλλιά μου.

"Για αυτό τα έκανα." Του απάντησα. Η ιδέα του βγήκε να μου αρέσει αρκετά πολύ, χαίρομαι που την εφάρμοσα τελικά και τα μαλλιά μου είναι μισά κόκκινα μισά κάστανα, το φυσικό μου χρώμα.

"Θέλω να γνωρίσεις τα παιδιά." Είπε δείχνοντας μου τον Λιαμ και τον Ζειν, "καλύτερα." Πρόσθεσε και έκανα μια γκριμάτσα.

Δεν ξέρω αν θέλω να γνωρίσω καλύτερα τα παιδιά, να γίνω φίλη τους και όλα αυτά. Οι αναμνήσεις που έχω από αυτούς τόσα χρόνια είναι άσχημες από τον τρόπο που μου φερόντουσαν πριν βγάλω τα γυαλιά και τα σιδερακια μου, αλλά έτσι ήταν και o Χάρρυ οπότε θα έπρεπε να τους γνωρίσω. Ίσως να είναι και αυτοί καλοί σαν αυτόν, ίσως το αντίθετο.

Το χέρι του Χάρρυ πέρασε γύρω από την μέση μου πηγαίνοντας με προς το μέρος τους."Παιδιά." Είπε o Χάρρυ και γύρισαν κοιτάζοντας με. Εγώ τους έδωσα ένα μικρό χαμόγελο ενώ η έκπληξη στα πρόσωπα τους ήταν εμφανή.

Δεν το ξέρουν πως τα έχω με τον Χάρρυ;

"Γεια." Είπα άβολα.

"Χει." Είπε o Λιαμ χαμογελώντας άχνα ενώ o Ζειν δάγκωνε το κάτω χείλος του.

"Ποια στο διάολο νομίζεις ότι είσαι;" Μια ηλίθια φωνή ακούστηκε από πίσω μας κάνοντας εμένα και τον Χάρρυ να γυρίσουμε βλέποντας την Τζέσικα μαζί με την Μιράντα και μια κοπέλα που δεν έχω ιδέα πως την λένε.

"Ποια στο διάολο νομίζεις ότι είμαι;" Απάντησα στην ερώτηση της με ερώτηση εκνευρίζοντας την.

"Μην τον ακουμπάς σκύλα." Είπε βγάζοντας το χέρι μου γύρω από του Χάρρυ κάνοντας τον να την κοιτάξει σαν να είναι έτοιμος να την σκοτώσει.

Μαλακισμένη.

 "Μην τον ακουμπάς." Της είπα διώχνοντας την από κοντά του.

"Τι θα μου κάνεις σκύλα;" Με ξανά έβρισε η ηλίθια ξανθιά κάνοντας τον Χάρρυ να φουντώσει.

My dream boyWhere stories live. Discover now