Part 40

3.6K 203 14
                                    

''Για αυτό ήσουν εκεί και φίλαγες τον Χαρρυ'' Απάντησε. 

''Τι σχέση είχε ο Χαρρυ με αυτό που σου έλεγα Ναιαλλ;'' Ανταπέδωσα. 

''Με όλα έχει σχέση ο Χαρρυ, Αννη. Πλέον είναι το κύριο θέμα που συζητάμε κάθε μέρα. Αν ο Χαρρυ σε κορόιδεψε αν ο Χαρρυ σε έκλασε.'' Απάντησε θυμωμένος. 

''Ναιαλλ ξέρεις πως νιώθω για τον Χαρρυ, εσύ δεν είσαι ερωτευμένος για να με καταλάβεις.'' Απάντησα και η έκφραση στο πρόσωπο του άλλαξε. 

Τι στο καλό; 

''Φύγε.'' Τι;

Καθόμουν εκεί, στον καναπέ με αυτόν όρθιο, δίπλα μου και να απαιτεί να φύγω. Ποιος; Ο καλύτερος μου φίλος, αυτός που ήταν πάντα δίπλα μου, μου ζητάει να φύγω από το σπίτι του και έχω κυριολεκτικά παγώσει με αυτό που μου ζήτησε.

''Φύγε Αννη. Θέλω και άλλο χρόνο.'' Συνέχισε. 
Τι χρόνο θέλει; εγώ θα έπρεπε να ζήταγα χρόνο, όχι αυτός. Τον απάτησα ή κάτι τέτοιο; 
Ξέρω, θα έπρεπε να είναι θυμωμένος, αλλά παραφέρεται. 

Σηκώθηκα από τον καναπέ και χωρίς να τον κοιτάξω καν, βγήκα από την πόρτα πληγωμένη, και με δάκρυα στα μάτια. 

Συνέχισα να περπατάω φτάνοντας στο σπίτι μου όταν μια γνωστή φωνή φώναξε το όνομα μου από πίσω μου και εγώ γύρισα και είδα τον χαμογελαστό μου φίλο να με χαιρετάει και να έρχεται προς το μέρος μου.

''Καλημέρα Αννη.'' Είπε χωρίς να έχει προσέξει τα δάκρυα στα μάτια μου. 

''Γεια.'' Είπα απλά. 

''Όλα καλά;'' Ρώτησε και σήκωσε το πιγούνι μου με το χέρι του διακρίνοντας τα πλέον στεγνά δάκρυα στα μάγουλα μου. 

''Τι συνέβη;'' Ρώτησε και με αγκάλιασε κατευθείαν.

''Μίλησα με τον Ναιαλλ.'' Απάντησα τυλίγοντας τα χέρια μου γύρω του και αφήνοντας ελεύθερα τα δάκρυα μου. 

''Πες μου.'' Είπε συνεχίζοντας να μου δίνει αυτή την αγκαλιά που τόσο αλήθεια χρειαζόμουν. 

''Του είπα ότι του έδωσα χρόνο και ότι δεν τον ξέχασα, ότι δεν καταλαβαίνει την θέση μου με τον Χαρρυ καθώς δεν είναι ερωτευμένος.'' Απάντησα αργά και έκλεισα τα μάτια μου σαν να προσπαθούσα να προσποιηθώ ότι θα τα ανοίξω και θα βρίσκομαι στο κρεβάτι μου. 

''Ωχ Αννη. Δεν έπρεπε να το πεις αυτό.'' Απάντησε και βγήκα από την αγκαλιά του για να τον αντικρίσω. 

''Γιατί;'' Ρώτησα και σκούπισα το πρόσωπο μου. Ο Ναιαλλ δεν έχει ερωτευτεί ακόμα. Του άρεσαν απλά μερικά κορίτσια αλλά όχι κάτι πιο σημαντικό. 

''Αννη, ο Ναιαλλ είναι τόσο τρελά ερωτευμένος.'' Απάντησε και γούρλωσα τα μάτια μου. 

''Γιατί δεν μου έχει πει τίποτα;'' Ρώτησα.

Η αλήθεια είναι πως στεναχωρίθηκα με αυτό, περίμενα ότι ο Ναιαλλ μου έλεγα τα πάντα, όπως εγώ.

''Προσπαθούσε να σου πει ποια είναι αλλά εκείνη την στιγμή του έκανα κλίση διακόπτοντας τον, και μετά 'έφαγα' λούσιμο με πορτοκαλάδα.'' Απάντησε και αρκετές απορίες μου σχετικά με το τι προσπαθούσε ο Ναιαλλ να μου πει λύθηκαν. 

''Ποια είναι;'' Ρώτησα. 

''Λυπάμαι, καλύτερα να στο πει ο ίδιος Αννη.'' Μου είπε. 

''Γιατί δεν μου έχει πει τίποτα;'' Ρώτησα.

Η αλήθεια είναι πως στεναχωρίθηκα με αυτό, περίμενα ότι ο Ναιαλλ μου έλεγα τα πάντα, όπως εγώ.

''Προσπαθούσε να σου πει ποια είναι αλλά εκείνη την στιγμή του έκανα κλίση διακόπτοντας τον, και μετά 'έφαγα' λούσιμο με πορτοκαλάδα.'' Απάντησε και αρκετές απορίες μου σχετικά με το τι προσπαθούσε ο Ναιαλλ να μου πει λύθηκαν. 

''Ποια είναι;'' Ρώτησα. 

''Λυπάμαι, καλύτερα να στο πει ο ίδιος Αννη.'' Μου είπε και του ένευσα αλλάζοντας θέμα. 

''Λου μου λείπει τόσο πολύ. Πως μπορεί να νομίζει πως ξέχασα την παρέα μας; Είναι υπερβολικός, απλά τον φίλησα.'' Απάντησα προσπερνώνοντας το γεγονός πως είναι το αγόρι μου.

Του έδωσα μια κούπα καφέ και κάθισα δίπλα του στον καναπέ πιάνοντας την δικά μου από το τραπέζι.

''Ευτυχώς που έχω εσένα.'' Παραδέχτηκα και μου ξανά χάρισε το υπέροχο, τέλειο χαμόγελο του. 

''Λου, τι να κάνω;'' Τον ρώτησα. 

Χωρίς να μου απαντήσει έβγαλε το κινητό του και το έβαλε στο αυτί του αφού πληκτρολόγησε τον αριθμό. Ο Ναιαλλ, σκέφτηκα όταν η φωνή του ακούστηκε στην άλλη γραμμή και ο Λουι του είπε να έρθει εδώ. 

Δεν πέρασαν πάνω από δέκα λεπτά και ο χαρακτηριστικός ήχος του κουδουνιού ακούστηκε. 

Σηκώθηκα από τον καναπέ και ο Λουι το ίδιο πηγαίνοντας στην κουζίνα ενώ εγώ άνοιξα την πόρτα διακρίνοντας τον. 

''Ναιαλλ.'' Είπα αμήχανα. 

{ Άλλο ένα! Φτάσαμε στο chapter 40! Ελπίζω να σας άρεσε και αυτό και το προηγούμενο. Love u all. Καλημέρααα:* }

My dream boyМесто, где живут истории. Откройте их для себя