Part 33

3.7K 197 3
                                    

Ένα γαλάζιο φόρεμα με λεπτό ύφασμα βρίσκεται μέσα στην σακούλα και είμαι πιο χαρούμενη από πότε. 

''Σε ευχαριστώ πάρα πολύ.'' Έτρεξα και την αγκάλιασα. 

Παλιά συνήθιζα πάντα να φοράω τα ρούχα της και να κάνω πασαρέλα μέσα στο σπίτι, και εκείνο το πορτοκάλι φόρεμα της ήταν το αγαπημένο μου. 

Πάντα της το έλεγα. Είχε λεπτό ύφασμα σαν και αυτό που μου πήρε τώρα. 

Μοιάζουν τόσο. Είμαι πολύ χαρούμενη.

Το έβγαλα από την σακούλα να κοιτάξω το ύψος του και ευτυχώς είναι ίδιο με το ανοιχτό ροζ και τώρα ξέρω στα σίγουρα τι θα βάλω το απόγευμα.

''Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, το λατρεύω'' Είπα στην μαμά μου και έδειξα το υπέροχο γαλάζιο φόρεμα. 

''Θα σου πηγαίνει απίστευτα με τις μαύρες γόβες μου'' Γόβες; Με τίποτα. 

"Γόβες; Εμ, δεν μπορώ'' Της είπα. Δεν έχω βάλει ποτέ τακούνια, μόνο μια φορά είχα κάτι πέδιλα αλλά ήταν δύο πόντοι. Δεν νομίζω να είμαι ζωντανή αύριο. 

''Καλά, θέλεις τα άλλα μου τακούνια;'' Ρώτησε προσπαθώντας να βρει λύση. 

''Πόσο ψηλά είναι;'' ''Οχτώ πόντοι, τα έχω για τις γιορτές αλλά μπορείς να τα βάλεις'' Εξήγησε και μου χαμογέλασε. 

Πραγματικά δεν νομίζω ότι αυτό θα πετύχει. Έχουμε και σκάλες και δεν νομίζω να μπορώ να καθίσω τόσες ώρες κάτω σε ένα καναπέ. Αν γίνει τίποτα πάνω και με χρειαστούν εγώ πως θα βοηθήσω και αν-

Πάρτι είναι, τι βοήθεια θα χρειαστεί οποιοσδήποτε;΄΄ 

Μίλησε το υποσυνείδητο μου και ο ήχος του κινητού μου με έβγαλε από τις σκέψεις μου. 

''Χρόνια Πολλά Αν Σκο μου'' Έλεγε το μήνυμα και διάβασα το όνομα του Ναιαλλ από κάτω σχηματίζοντας ένα χαμόγελο στα χείλη μου.

Δεν πρόλαβα να το κλείσω και ο ήχος ξανά ακούστηκε. 

''Χρόνια Πολλά Αννη μου, θα σε δω το απόγευμα'' Διάβασα και το όνομα του Λουι βρέθηκε στα εισερχόμενα μηνύματα μου.

O ήχος από το κινητό μου ακούστηκε κάνοντας με να ανοίξω τα μάτια μου.

Η ώρα είναι 6.00 ακριβώς και έχω ακόμα μια μισή ώρα μέχρι να ξεκινήσει το πάρτι.

Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου ανοίγοντας τον θερμοσίφωνα και άνοιξα την ντουλάπα μου καθώς έβγαλα εσώρουχα και έπιασα τις σακούλες που ήταν δίπλα από το γραφείο μου.

My dream boyWhere stories live. Discover now