‘’Αυτή είναι.’’ Απλώνω το χέρι μου δείχνοντας την οθόνη του laptop του. ‘’Ωραία μισό να το συνδέσω.’’ Παίρνει στα χέρι του ένα καλώδιο συνδέοντας το με την τηλεόραση και η οθόνη της δείχνει ότι το laptop. ‘’Γίνεται κάτι τέτοιο;’’ Ξαφνιάζομαι και αυτός γελάει πριν καθίσει στον καναπέ.
‘’Έλα.’’ Ανοίγει τα χέρια του και εγώ πέφτω στην αγκαλιά του. Μπορώ να νιώσω τα χέρια του να τυλίγονται πιο σφικτά γύρω μου όταν η ταινία ξεκινάει κάνοντας με να χαμογελάσω.
Η ταινία είναι σχεδόν στο τέλος και έχω γεμίσει με δάκρυα ένα μεγάλο μέρος της ζακέτας μου. Ο Χάρρυ δεν λέει κάτι, ίσως τον πήρε ο ύπνος, μπορώ να νιώσω το κεφάλι του να ακουμπάει πάνω στο δικό μου. Γυρνάω να τον κοιτάξω και αυτός με τραβάει πιο κοντά του σκουπίζοντας το πρόσωπο μου με ένα χαρτομάντιλο. ‘’Τόσο σου αρέσει;’’ Ρωτάει και απλά του νεύω περιμένοντας να μιλήσει ο Λάντον στην Τζέιν.
Η ταινία τελειώνει και αυτός μιλάει. ‘’Αυτό ήταν.’’ Με φιλάει πριν βγάλει το καλώδιο από την τηλεόραση. ‘’Δε σου άρεσε.’’ Λέω και τον βοηθάω να μαζέψει τα ποτήρια από το τραπέζι. ‘’Καλή είναι.’’ Λέει χαρίζοντας μου ένα χαμόγελο.
‘’Γιατί σου αρέσει τόσο;’’ Με ρωτάει ενώ κάθεται ξανά στον καναπέ. ‘’Από μικρή το ονειρευόμουν αυτό.’’ Απαντάω απλά σε αυτόν και βάζει το χέρι του στον ώμο μου. ‘’Πιο πράγμα;’’ Ρωτάει. ‘’Η αγάπη τους. Τόσο δυνατή.’’ Γυρνάει να με κοιτάξει. ‘’Η κοπέλα είναι 18 χρονών και είναι παρθένα.’’ Σχολιάζει. ‘’Και;’’ Τον κοιτάζω στα μάτια. ‘’Είναι περίεργο.’’ Λέει απλά. ‘’Μπορεί να ήθελε να τον παντρευτεί πρώτα.’’ Του λέω και ανασηκώνει τους ώμους.
‘’Εσύ είσαι, σωστά;’’ Τα μάτια του συναντάνε τα δικά μου.
‘’Δεν είμαι παρθένος Αννη.’’ Χαμογελάει απλά.
‘’Ωω, εντάξει.’’ Λέω σιγανά και κοιτάω το πάτωμα.
‘’Πότε έγινε;’’ Ρωτάω ασυναίσθητα. ‘’Πέρυσι.’’ Λέει. ‘’Ωω, εντάξει.’’ Λέω ξανά και ένα γελάκι ακούγεται από την μεριά του.
‘’Τι περίμενες;’’ Ρωτάει.
‘’Δε ξέρω τι περίμενα.’’ Απαντάω ειλικρινά και κοιτάει το πάτωμα πριν ξανά γυρίσει το βλέμμα του σε εμένα.
‘’Με ποια;’’ Συνεχίζω και από την έκφραση του φαίνεται πως δεν περίμενε να ρωτήσω.
‘’Θες να σου πω;’’ Η φωνή του είναι σταθερή και μπορώ να δω το λακκάκι του να εμφανίζεται όταν λέω για τρίτη φορά – ωω, εντάξει.
YOU ARE READING
My dream boy
Fanfiction«Δεν είμαι τέλειος. Σου αξίζει και ο καλύτερος άνθρωπος στον κόσμο, αλλά ακόμα και έτσι, κανένας δε θα σε αγαπήσει με όση δύναμη σε αγαπώ εγώ.» ©2015 - DON'T COPY THE STORY.