'Θα σου βγάλω το κεφάλι.' Μίλησε η συνείδηση μου και εύχομαι να μιλούσε αυτή για έμενα μερικές φόρες.
''Έβαψες τα μαλλιά σου και νομίζεις ότι είσαι δημοφιλής; Μου μιλάς με τέτοιο θράσος αγελάδα, θα το πληρώσεις." Μίλησε σαν να της έκανα κάτι υπερβολικά κακό.
Ο Χαρρυ απλά έπιασε ξανά το χέρι μου και συνεχίσαμε να περπατάμε αφήνοντας εκεί την Τζέσικα και τα σκυλάκια της.
"Θεέ θα την σκοτώσω." Είπα στον Χάρρυ όταν βρεθήκαμε στην πίσω αυλή και αυτός γέλασε.
"Θα την προλάβεις; Είμαι και εγώ εδώ." Χαίρομαι που την μισεί και αυτός.
Του χαμογέλασα δίνοντας του ένα φιλί στο μάγουλο καθώς η καθηγήτρια της βιολογίας περνούσε από δίπλα μας.
Τα μάτια μου κοίταξαν πίσω από την κ. Λίνσον που η Τζέσικα φιλούσε ένα αγόρι.
"Ποιος είναι o άτυχος;" Αστειεύτηκα προσπαθώντας να καταλάβω το αγόρι.
Ωχ Θεέ μου!
"O Λουι." Σχεδόν ακούστηκα.
Τι κάνει;
"Τι έγινε;" Ρώτησε ο Χαρρυ.
Δεν γίνεται να μην το βλέπει.
"Τον Λουι με την Τζέσικα." Απάντησα αργά σοκαρισμένη από αυτό που βλέπω.
"Ναι, το βλέπω." Απάντησε σαν να μην συμβαίνει τίποτα.
"Χαρρυ." Τσίριξα."Την φιλάει. Φιλιούνται." Αποκλείεται να γίνεται αυτό!
"Και λοιπόν; Μπορώ και εγώ να σε φιλήσω." Είπε πιέζοντας τα χείλη μας μεταξύ τους υπερβολικά γρήγορα.
"Χαρρυ όχι τώρα. Ο Λουι φιλάει την - " Θεέ μου δεν μπορώ ούτε να το πω.
Έτρεξα προς το μέρος του Ναιαλλ πιάνοντας τους αγκώνες του και κοιτάζοντας τον στα μάτια.
"Γιατί την φιλάει;" Ήταν το μόνο που ρώτησα.
"Νομίζω τα έφτιαξαν. "
Τι πράγμα;
''Δεν γίνεται να είσαι σοβαρός.'' Είπα γουρλώνοντας πιο πολύ τα μάτια μου.
''Ναιαλλ.'' Ξανά είπα.
Δεν γίνεται ο Λουι να τα έχει με την Τζέσικα, είναι ψεύτρα, ηλίθια και εγωίστρια, πως τα έφτιαξε με τον Λουι;
Τι έπαθε ο Λουι;
''Αννη, είναι αλήθεια, ο Λουι είναι ερωτευμένος με την Τζέσικα και η Τζέσικα με τον Λουι, είναι καλή, γνώρισε την.'' Ξεφούρνισε και πάγωσα.
Είναι ερωτευμένοι;
''Η παλιό ψεύτρα.'' Μουρμούρισα και πήγα προς το μέρος τους.
''Λουι να σου πω λίγο;'' Ρώτησα και το χέρι της Τζέσικας πέρασε γύρω του.
Θα μου έρθει εμετός.
''Πες μου.'' Είπε ο Λουι και η Τζέσικα ακόμα να φύγει.
Το ήξερα ότι ήταν καθυστερημένη.
''Μόνοι.'' Πρόσθεσα αλλά ακόμα να φύγει η Τζέσικα.
''Η Τζέσικα είναι η κοπέλα μου, ξέρει όλα τα μυστικά μου, μίλα ελεύθερα.''
Θεέ μου!
{ Ευχαριστώ τόσο πολύ για τα 2K σε votes&comments, Ily all:* }
YOU ARE READING
My dream boy
Fanfiction«Δεν είμαι τέλειος. Σου αξίζει και ο καλύτερος άνθρωπος στον κόσμο, αλλά ακόμα και έτσι, κανένας δε θα σε αγαπήσει με όση δύναμη σε αγαπώ εγώ.» ©2015 - DON'T COPY THE STORY.