Part 34

3.7K 209 8
                                    

Άνοιξα την πόρτα και διέκρινα ένα ξανθό αγόρι να κοιτάει τα παπούτσια του ενώ καθώς ακούστηκε o ήχος της πόρτας σήκωσε το κεφάλι του αφήνοντας με να τον αντικρίσω.

O Ναιαλλ.

Φοράει το μαύρο του τζιν και μια καινούργια - μπορώ να πω, άσπρη με γαλάζια γράμματα μπλούζα.

''Αννη;'' Είπε και τα μάτια του με σκάναραν από πάνω μέχρι κάτω και ξανά 'έφτασε' στα μάτια μου καθώς του χάρισα ένα χαμόγελο.

'Ξεπάγωσε' και χώθηκε στην αγκαλιά μου κάνοντας κύκλους με τον δείκτη του κάτω από το σβέρκο μου και εγώ χαμογέλασα κρυφά από αυτόν.

''Χρόνια Πολλά'' Είπε καλά συνέχιζε να κάνει σχηματίζει κύκλους. 

''Σε αγαπάω'' Είπε σχεδόν ψιθυριστά. 

''Σε αγαπάω'' Του απάντησα και βγήκε από την αγκαλιά μου κοιτάζοντας τα μάτια μου.

Είναι απλά υπέροχος.

Χωρίς να καταλάβω που το πάει έφερε το πρόσωπο του πιο κοντά στο δικό μου ενώ τώρα μπορούσα να μυρίσω το γνωστό άρωμα του.Έφερε πιο κοντά μου το πρόσωπο του, χωρίς να έχει χάση στιγμή επαφή με τα μάτια μο-

''Παιδιά'' Φώναξε κάποιος από έξω και o Ναιαλλ έκλεισε σφικτά τα μάτια του χάνοντας την επαφή με τα μάτια μας.

Χαλάρωσα τα χέρια μου γύρω αλί την πλάτη του τεντώνοντας το σώμα μου για να δω ποιος ήρθε καλά τα μάτια μου αντίκρισαν το χαμογελαστό αγόρι με μια σακούλα στα χέρια του. 

''Λουι'' Είπα χαρούμενη βλέποντας ξανά τον φίλο μας δίνοντας του μια αγκαλιά. ''Χρόνια Πολλά Αννη'' Είπε καθώς βγήκε από την αγκαλιά μου και μου έδωσε μια σακούλα στο χρώμα του ροζ φορέματος μου. ''Ευχαριστώ Πολύ Λου'' Είπα το χαϊδευτικό του και τους έκανα νόημα καθώς ανέβαινα την σκάλα για να αφήσω το δώρο στο δωμάτιο.

Τι έγινε μόλις τώρα; Ήταν o Ναιαλλ έτοιμος να με φι- ''Όχι, όχι, όχι'' Μίλησα στον εαυτό μου προσπαθώντας να διώξω αυτές τις σκέψεις.

O Ναιαλλ είναι κολλητός μου. Είναι υπέροχος και ένας από τους πιο ευγενικούς ανθρώπους που έχω γνωρίσει. Δεν θέλω να τον πληγώσω και ξέρω πώς δεν θέλει να με πληγώσει. Η σχέση μας είναι υπέροχη. Μου αρέσει τόσο πολύ η φιλία μας, δεν θέλω να την καταστρέψω.

Έβαλα το δώρο μέσα στην ντουλάπα, καθώς είμαι σίγουρη πώς θα μπει τουλάχιστον ένα ζευγάρι εδώ μέσα, μέχρι βράδυ. Έκλεισα την ντουλάπα και προσπάθησα να πάω ως την πόρτα χωρίς να πέσω. Βγήκα από το δωμάτιο και έπιασα με το χέρι μου το ξύλο δίπλα από τη σκάλα προσπαθώντας να κατέβω το πρώτο της σκαλοπάτι.

My dream boyOnde histórias criam vida. Descubra agora