Part 91

1.6K 155 11
                                    

'Ποιος είναι;'' Ρωτάω ελπίζοντας να μην απαντήσει αυτό που περιμένω, ''Ο Ιβάν.'' αλλά το κάνει.

Περιμένω να αρχίσει να λέει γελοία πράγματα όπως τότε στο ξενοδοχείο αλλά αυτός γελάει μόνος του και η φωνή του ξανά ακούγεται μετά από ένα λεπτό. ''Για την Λιζ παίρνω, εννοώ δεν έχω τον αριθμό της και, κάπως ο Ντιν είχε τον δικό σου, αλλά δεν ξέρει ότι σου τηλεφώνησα από το κινητό του.'' Λέει και η ανακούφιση γεμίσει ολόκληρο το σώμα μου.

''Δεν ξέρω το τηλέφωνό της Ιβάν, αλλά πρέπει να της μιλήσεις από κοντά, περίμενε να το κάνεις.'' Λέω σε αυτόν. ''Ναι το ξέρω, έκανα μαλακία, θα της το πω αύριο, ευχαριστώ.'' Λέει πριν σταματήσει την κλίση.

Δεν ξέρω, ο Ιβάν μοιάζει καλό παιδί, σε σχέση με τα άτομα που κάνει παρέα. Αλλά κάθε φορά που το πιστεύω αυτό για κάποιον καταλήγω απίστευτα λάθος.

Απλώνομαι καλύτερα στο κρεβάτι μου βάζοντας τα ακουστικά με την μουσική να ηχείτε στα αυτιά μου.

Για πάνω από μισή ώρα οι Coldplay μου κάνουν -συντροφιά μέχρι να κλείσω τα μάτια μου.

...

''Μπορώ να σου πω;'' Ρωτάω.

''Πες μου.'' Λέει το αγόρι μου τυλίγοντας το χέρι του γύρω από το δικό μου.

''Χθες με πήρε τηλέφωνο ο Ιβάν.'' Λέω και σε κλάσματα δευτερολέπτου έχει γυρίσει το κεφάλι του σε εμένα σταματώντας να περπατάει. ''Χαρρυ αρέσει στην Λιζ και ήθελε τον αριθμό της, απλά δεν ήθελα να μην το ξέρεις.'' Λέω αργά. ''Δεν χρειάζεται να ανησυχείς τόσο σε παρακαλώ.'' Λέω σε αυτόν ελπίζοντας να με ακούσει.

''Εντάξει.'' Λέει εκπλήσσοντας με. ''Σε αγαπάω.'' Τα χέρια μου τον αγκαλιάζουν. Εγώ βγαίνω από την αγκαλιά του και ξανά τυλίγω το χέρι μου στο δικό του. ''Σε αγαπάω. Τόσο πολύ.'' Λέει αυτός κάνοντας με ξανά να χαμογελάσω.

Είναι τόσο υπέροχος.

Περνάμε την πύλη του σχολείου και ελπίζω να μην τον προκαλέσει ξανά ο Ντιν και ο Τζέισον, να μου είπε αλήθεια ο Ιβάν.

Τα μάτια μου μπορούν να αντικρίσουν τον κολλητό μου αλλά δεν κάνω κίνηση, δεν θέλω να νευριάσω πάλι τον Χαρρυ.

Ο Λιαμ σηκώνεται από το γρασίδι και χαμογελάει σε εμάς. ''Καλημέρα.'' Ακούω τον Ζειν να λέει και του χαμογελάω. ''Φίλε τους τσάκισες χθες.'' Ο Λιαμ μου χαμογελάει πριν μιλήσει στον Χαρρυ. ''Έγινες μεγαλύτερος θρύλος.'' Σχολιάζει και ο Ζειν γελάει. ''Πηγαίνω.'' Μας λέει πριν σηκωθεί από το γρασίδι και κάνει νόημα στον Λιαμ να τον ακολουθήσει. ''Αργότερα.'' Φωνάζει ο Λιαμ σε εμάς και εγώ του νέυω.

My dream boyМесто, где живут истории. Откройте их для себя