Epilog

172 10 3
                                    

List od siostry


Nie wiem czy kiedyś to przeczytasz. Wierzę jednak, że żyjesz. Rayne, na pewno gdzieś żyjesz, tylko jeszcze nie wiem gdzie…

Jeśli jakimś cudem to czytasz, jest źle. Z nami, z Loki’m i ze światem. Może udało Ci się uwięzić Jake’a, ale to nie naprawiło naszego świata. Nie radzę sobie.

Mam już dość… naprawdę dość. Ciągłe życie w strachu.

Nie. Ty tego nie przeczytasz. Ty nie żyjesz, ale ktokolwiek kto to czyta, błagam, pomóż. Nie wiem jaki został nam świat, wysyłam do jedynego, w którym jeszcze jest spokojnie. Jeśli to czytasz, ratuj nas. Wiem, że możesz nie wiedzieć co masz robić, spokojnie, pokieruję cię jak tylko mogę. Jeśli odnajdziesz moją siostrą, oddaj jej ten list, proszę cię…

Nie mam zbyt wiele czasu, oni tu idą. Odnajdź jej dziennik, to po pierwsze. Odnajdź Dziennik Rayne Arwens. Tam  jest wszystko. Nawet jeśli nie rozumiesz teraz, przyjdzie taki moment, że będziesz wiedziała co zrobić z pozyskaną wiedzą. Moja siostra miała plan… mówiła, że ma plan. On tam musi być. Gdzieś między słowami. Będę Cię szukać siostrzyczko… Pomóż mi w tym. Ja już nie wiem co mam robić. W dzienniku jest napisane. Wskazówki o Berle, o Vitrum Animo, o wszystkim. To wszystko jest ważne.

Mam nadzieję, że jesteś czarownicą. Łatwiej Ci będzie zrozumieć. W sumie sama już nie rozumiem. Tego jest za dużo. Pieprzona historia miłosna o tragicznym zakończeniu, gdzie ukryła ważne informacje. Najważniejszy jest Dziennik. Może jest tam wskazówka gdzie jest Rayne…
N

ie, to głupie…

Uciekniemy z Monic. Blake gdzieś zniknął. Podobno szuka Rayne. Może już nigdy nie wrócić. Bez niej nie poradzimy sobie. Cały świat upada.

Ty nam pomóż, jeśli to czytasz.

Tajemnicą jest krew, siłą jest kamień.

Zrozumiesz.

Dziennik Rayne Arwens. On jest najważniejszy teraz, znajdź go, Berło… tyle ważnych rzeczy…

Pracowała nad czymś… nic nie wiemy. Miała swoje tajemnice.

Twoja miłość nie żyje Rayne, choć po tym wszystkim cała ta klątwa już nie istnieje. Czuję, że historia się powtórzy, tylko nie wiem jak…

Znajdź Dziennik, ja kiedyś odnajdę ją… i Ciebie.

Wciąż mam wrażenie, że ty to czytasz Rayne.

W każdym razie czekam, będę czekać…

Summerat Semiramida Arwens

Rayne jako jedyna nie zmieniła swojego imienia nadanego przez matkę, kolejny dowód, że była silna i wyjątkowa.

Była moją siostrą…

Dzienniki Rayne Arwens cz. I Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz