Tato část bude jen a pouze o postavách. Všechny vám je zde popíšu. P.S.: doufám, že se vám to bude hodit. A děkuji za nápad na tuto "kapitolu" gunnarsen_adel ❤️.
Isabela
Má dlouhé hnědé vlasy, velké modré oči s dlouhými řasami. Je poměrně vysoká a hubená. Pochází a bydlí ve Strendene, ve městě v Norsku. Je jí šestnáct let, jak ona sama říká: 'zatím'. Nemá totiž ráda, když nemůže říct, že jí ještě nebylo sedmnáct. Isabela je někde na rozmezí extroverta a introverta. Občas se svěřuje, občas taky ne a nejniternější záležitosti by nesdělila nikomu na světě. Miluje kreslení a malování, díky čemuž se dostala na poměrně dobrou uměleckou střední školu, kam se dostane jen málokdo. Nechová se moc jako ostatní teenageři v jejím věku - nepije, nekouří, nechodí na diskotéky, téměř se nemaluje, nemluví sprostě a nerandí, protože se ještě nikdy nebyla schopná zamilovat. Jinak je to velmi chytrá a milá holka, co by pro své přátele udělala cokoli. Ale je až moc slušná, uťáplá a má hlavu plnou předsudků o ostatních teenagerech, makeupu, alkoholu a večírcích. V partě je ona ta 'chytrá'.
MarcusKdo by asi neznal Marcuse. Vyšší blonďák, s temnýma čokoládovýma očima a s nevýraznými pihami na obličeji. Pochází z Troforsu. Je mu sedmnáct let. Má dvojče Martinuse, mladší sestru Emmu a starší sestru Silji. Marcus je upovídaný introvert, bohužel. Ač si o něm mnoho lidí myslí, že se jim svěřuje, opak je pravdou. Je to ten typ, který radši lidi rozesměje, než aby dal najevo bolest. Tou se pak užírá sám. Jinak je to milý, celkem usměvavý kluk s odzbrojujícím úsměvem, na který doplatilo už nemálo holek z jeho školy a okolí. Jeho nejlepšími přáteli jsou bratr Martinus a spolužáci Leo, Kay a Sofie. Podle jeho sestry Emmy má jeden nedostatek - nehraje si s ní s panenkami tolik jako Martinus.
Martinus
Další člověk, kterého bych tady nemusela popisovat. O patnáct minut mladší dvojče Marcuse. Blonďatý kluk, jeho vlasy jsou kratší, než Marcusovy. Martinus je takový ten typický puberťák. Jezdí na skatu, často chodí ven s přáteli (do jeho skupinky nejlepších přátel patří Mac, Leo, Sofie, Lars, Kiki, Kay a Mikkel) a hraje fotbal. Občas bývá možná trochu náladový, ale ne moc. A když už, tak bývá zamlklý, což je u něj velmi neobvyklé a hlavně se moc neusmívá a dokáže se pohádat i se svým bratrem. To bývají ale jen výjimečné stavy, jinak je to kliďas až na jednu špatnou věc - nemazlí se s Emmou tolik jako Marcus.
Riley
Riley se ještě v příběhu moc neprojevila. Je to patnáctiletá blondýnka. Před devíti lety se přistěhovala společně s rodinou do Strendene. Má modro zelené oči a je docela nízká. Pochází z obrovské, velmi početné rodiny plné muzikantů, no i ona sama hudbu přímo miluje. To je jedna z věcí, která ji spojuje s Isabelle. Měla už dva kluky a málem ještě jednoho, ale všichni byli vlastně docela pitomci. Podváděli jí, protože s nimi nechtěla spát,(víte jak to myslím), protože se na to ještě necítila. Isabela, Lizzy a Kaya jí berou jako mladší sestru a spojuje je mnoho skvělých zážitků. Její přátelé jsou pro ni vším, protože ji podrželi když jí bylo nejhůře. Riley může působit trochu uťáplá, jelikož ona prostě je takový životem nezkažený optimistický andílek, ale nebojí se riskovat a odvázat se. Sice jí to trochu trvá, ale to nevadí. Nikomu moc nedokáže odporovat, což je pro ni lehký nedostatek. V jejich partě je ona ta 'nejmladší' a hlavně ta 'roztomilá'.
Kaya
Isabelina nejlepší kamarádka už od první třídy na základní škole. Má po ramena dlouhé rovné, černé vlasy, občas nosí umělou ofinu, anebo si tak dokáže učesat vlasy. Má velké šedé oči a většinou bývá docela opálená. Pochází ze Strendene, o pár ulic dál od Isabely. Kaya je často roztržitá a hlavně hlasitá i mezi cizími lidmi - není tolik stydlivá jako její nejlepší kamarádka Issy. Pouze jednou byla více stydlivá, když se zamilovala do Kyla. Tehdy nevěděla, že jí chlapec city opětoval už nějakou dobu, no díky Isabele a malé pomoci Riley a Lizzy se dali dohromady. A jak vzniklo oslovení 'Kaya'? Jednoduše. Kaya ve školce šišlala a písmeno 'R' neuměla vyslovit ani v první třídě. Při představování chtěla Kaya říct, aby jí ostatní oslovovali 'Cara' - zkomolenina jejího jména Karoline. Nikdo se jí nesmál, všichni si mysleli, že jí mají říkat 'Kaya' a ona jim to nijak nevytýkala. Pravdu o její přezdívce se všichni dozvěděli až o mnohem později a nikdo jí však nechtěl nazývat jinak, než Kaya. V partě je 'leadrem', protože nikdo z nich by se na to nehodil více.
ČTEŠ
_Nehoda_ [Marcus & Martinus ]
Fanfiction~There are no accidents... there is only some purpose that we haven't yet understood.~ Isabela je obyčejná dívka z Norska, které ještě nebylo sedmnáct. Marcus a Martinus jsou dva obyčejní kluci stejně staří jako Isabela. Ač žijí v sousedních městech...