Αχιλλέα POVΠιάνω το μπουκάλι με το ουίσκι που είχα αφήσει από πριν και το φέρνω κοντά στο στόμα μου. Το σηκώνω για να πιω αλλά δεν είχε μείνει τίποτα μέσα. ΓΑΜΩΤΟ! Το αφήνω με δύναμη στο γυάλινο τραπεζάκι μπροστά μου και αρπάζω το κουτί με τα τσιγάρα μου. Τουλάχιστον αυτό έχει ακόμα μέσα.. άσχετα που είναι το τρίτο πακέτο σήμερα αλλά χεστηκα... παίρνω μια γόπα και την βάζω στο στόμα μου. Αρπάζω τον αναπτήρα και την ανάβω. Κάνω την πρώτη τζουρα και αφήνω το σώμα μου να πέσει πίσω στον καναπέ. Με τα χέρια μου αρχίζω να ξεκουμπωνω το πουκάμισο μου και εκεί που ετοιμάζομαι να το αφαιρέσω ακουω ένα διακριτικό χτύπημα από την πόρτα. Μαλλον θα είναι η τυπισσα για να καθαρίσει τον χαμό. Σηκώνομαι όρθιος και με αργό βήμα πηγαίνω προς την πόρτα. Στέκομαι λίγο και μετά ανοίγω. Μπροστά μου εμφανίζεται μια κοπέλα σχετικά μικροκαμωμένη με στολή καμαριέρας και ένα Κούβα και μια σφουγγαρίστρα στο χέρι. Το βλέμμα της συναντάει το δικό μου. Φαίνεται αρκετά τρομοκρατημένη. Κάτι μου θυμίζει αυτό... βγάζω το τσιγάρο από τα χείλη μου και εκεί είναι που την πιάνω να παρατηρεί το σώμα μου μέσα από το ανοιχτό πουκάμισο μου..
«Ζητήσατε την υπηρεσία δ-δωματίου;;» Λέει δειλά. Εγώ την κοιτάω από πάνω μέχρι κάτω και μπορώ να πω πως μου την θυμίζει λίγο...
Α:Ναι περνά... λεω άγρια και φευγω από την πόρτα. Ρουφάω μια ακόμα τζουρα από το τσιγάρο μου και αφήνω τον καπνό να βγει από το στόμα μου γεμίζοντας το δωμάτιο. Ακουω την πόρτα να κλείνει και δεν κάνω τον κόπο να γυρίσω πίσω να κοιτάξω την κοπέλα. Η αλήθεια είναι πως της μοιάζει λίγο... βέβαια είναι πιο κοντή από αυτή αλλά το βλέμμα της όπως με κοίταξε πριν... βέβαια η άλλη δεν θα κοίταγε ποτε με αυτόν τον τρόπο το σώμα μου.. το πολύ πολύ να έκανε μια έκφραση αηδίας και αυτό ήταν...
«Σας πειράζει αν ανάψω το φως για να βλέπω;» Η χαμηλή ένταση της φωνής της μου την δίνει! Πως γίνεται να πέφτω παλι σε κάποια που της μοιάζει;;; Αμέσως γυρίζω προς το μέρος της και την βλέπω να προσπαθεί να μαζέψει το χαμό που εκανα. Την πλησιάζω και στέκομαι ακριβώς από πίσω της. Εκείνη δεν έχει καταλάβει πως είμαι από πίσω της. Σκύβει ελαφρά και ο κωλος της ακουμπάει κατεύθειαν πάνω στον ανδρισμό μου. Εκείνη αμέσως πετάγεται πάνω και γυρίζει απότομα. Με το που με βλέπει ακριβώς από πίσω της κάνει γρήγορα μερικά βήματα μακριά μου και κολλάει πάνω στο μίνι μπαρ
«Μ-μα συγχωρ-ρειτε..» λέει με τρεμάμενη φωνή και μάγουλα κατακόκκινα όπως μπορώ να φανταστώ. Αμέσως κάνω κάποια βήματα και σταματάω ακριβώς μπροστά της. Εκείνη με κοιτάζει φοβισμένη. Ξαφνηκα στο μυαλό μου έρχεται το βλέμμα της όταν είμασταν μέσα στο γραφείο μου. Που την είχα στριμώξει.. όλος αυτός ο τρόμος... αμέσως ρίχνω το βλέμμα μου άλλου και γυρνάω πλάτη
ESTÁS LEYENDO
Inside his darkness [BOOK 1]
Novela JuvenilΑ:μου ανήκεις και όσο πιο γρήγορα το καταλαβεις τόσο το καλύτερο.. μου είπε σοβαρός κοιτώντας με βαθιά στα μάτια Γ:Κανεις λάθος ούτε εγώ ούτε το παιδι μου σου ανήκει ολα έγιναν από ένα λάθος!... του υπενθύμισα και τότε τον ειδα να αγριεύει πραγματι...