Αχιλλέα POV«Είμαι ερωτευμένη μαζί σου»... τα λόγια της παίζουν ξανά και ξανά στο μυαλό μου.. δεν είναι δυνατόν... ας μου πει κάποιος πως ακουσα λάθος.. πως δεν είπε αυτό το πράγμα... δεν είχα καταλάβει πως το σώμα μου είχε παγώσει.. είχε παγώσει μπροστά από την μισάνοιχτη πόρτα η οποία είχε μείνει έτσι από την στιγμή που έφυγε από το δωμάτιο τρέχοντας.. τρέχοντας μέσα στα... στα κλαματα... «Γαμω!»... γριλιζω και με μια δυνατή γροθιά που ρίχνω στην πόρτα την κλείνω για τα καλα... μέσα στα νεύρα μου αφήνω το τσιτωμένο μου σώμα να καθίσει στην πολυθρόνα δίπλα από την πόρτα. Ακουμπάω τους αγκώνες μου στα πόδια μου και μπλέκω γεμάτος θυμό τα δάχτυλα μου στα ανακατεμένα μαλλιά μου... Δεν είναι δυνατόν... δεν μπορώ να το πιστέψω... πως;;; Πως είναι δυνατόν να έγινε κάτι τέτοιο;;;... ολα είναι ένα λάθος... δεν γίνεται να έχει αισθήματα για μενα... σκέφτομαι ενώ πλέον με τα δάχτυλα μου σπροχνω με περισσότερη δύναμη τα μαλλι μου πίσω... πόσο μαλακας είσαι γαμω;;;... γιατί δεν μπορούσες για μια φορά στη ζωή σου να γαμησεις κάποια άλλη;;;... σκέφτομαι και σηκώνομαι απότομα από την πολυθρόνα... είχες την άλλη μέσα στο σπιτι αλλά παρ ολα αυτά επέλεξες αυτή... τα βήματα μου με φέρανε μπροστά από την μεγάλη κλειστή μπαλκονόπορτα... το βλέμμα μου φευγαλέα προσγειώθηκε στα ανακατεμένα σεντόνια στο κρεβάτι πίσω μου... «τς» ένα επιφώνημα βγήκε από το στόμα μου λίγο πριν η παλάμη μου προσγειωθεί με δύναμη στο τζαμι... σκηνες από τη χθεσινή μας νύχτα έπαιζαν στο μυαλό μου κάνοντας με να κλείσω τα μάτια μου.. «βγαλ την από το μυαλό σου επιτέλους!» Λεω εκνευρισμένος στον εαυτό μου.. η παλάμη του χεριού μου που στεκοταν ελεύθερο προσγειώθηκε στο πρόσωπο μου καλύπτοντας το μέτωπο μου... οι σκηνες γινοται όλο και πιο έντονες... εγώ... αυτή... τα μάτια μου να κάνουν βόλτες σε κάθε εκατοστό του κορμιού της... η γλώσσα μου να αγγίζει την δίκη της.. τα δάχτυλα μου να αγγίζουν τη σάρκα της... Θεέ μου γιατί το κάνω αυτό στον εαυτό μου;;... δεν μπορώ να πνίξω τις επιθυμίες μου... την θέλω από κάτω μου... θέλω να είμαι μέσα της... να την γεμίζω... η εικόνα του γυμνού κορμιού της μπλεγμένο με τα λευκά σκεπάσματα με κάνει να λυγίζω... κάτι μέσα μου σφίγγεται.... «συγκεντροσου γαμωτο!Κοψε τις μαλακιες...» λεω πλέον απελπισμένος με νευριασμενο τόνο στον εαυτό μου... 'είμαι ερωτευμένη μαζί σου' , 'είμαι σίγουρη πως παίζεις μαζί μου' , 'ενώ ξέρω πως παίζεις εγώ...' τα λόγια της και η εικόνα της να κλαίει... τα υγρά της μάτια... νιώθω ένα σφίξιμο στο στήθος και την ανάσα μου βαριά... τι παθαίνω γαμω;;; Γιατί με επηρεάζουν όσα λέει;;; Γιατί αντιδράω έτσι σε τέσσερεις γαμημενες λέξεις;;; Τα λόγια της με εφνηδιασαν.... το μόνο που ήθελα ήταν να περάσω καλα... αυτό ηταν....στην αρχή...
«Ως εδώ...» μέσα στα νεύρα κάνω απότομα αναστροφή και κατευθυνομαι προς την πόρτα... βγαίνω από το δωμάτιο μου και χωρίς να κοιτάξω δεξιά και αριστερά κατεβαίνω στο σαλόνι... δεν πρόκειται να καθίσω να τρελαθώ εγώ για μια γκομενα και τίποτα παραπάνω!...
BẠN ĐANG ĐỌC
Inside his darkness [BOOK 1]
Teen FictionΑ:μου ανήκεις και όσο πιο γρήγορα το καταλαβεις τόσο το καλύτερο.. μου είπε σοβαρός κοιτώντας με βαθιά στα μάτια Γ:Κανεις λάθος ούτε εγώ ούτε το παιδι μου σου ανήκει ολα έγιναν από ένα λάθος!... του υπενθύμισα και τότε τον ειδα να αγριεύει πραγματι...