Κεφαλαιο 68ο

3.6K 231 57
                                    


γυρίζω το βλέμμα μου προς το μέρος της όμως εκείνη κοιτούσε άλλου... στο πρόσωπο της είχε ζωγραφιστεί μια περίεργη έκφραση που δεν μπορουσα να προσδιορίσω... ξαφνικα παει να σηκωθεί... με το αριστερό μου χέρι αρπάζω τον δεξιό καρπο της σταματώντας την.. εκείνη με κοιτάζει παραξενεμενη... απότομα την τραβαω προς το μέρος μου βάζοντας την να καθίσει πάνω στο σώμα μου «ποιος σου είπε πως τελειώσαμε;» Της λεω και την τραβαω απότομα από τα μαλλιά ενώ ενώνω τα χείλη μας σε ένα παθιασμένο φιλί....

Εκείνη έρχεται πιο πολύ προς το μέρος μου αφού και γω την φέρνω πιο κοντά μου. Δαγκώνω το κάτω χείλος της και βάζω και την γλώσσα μου στο παιχνίδι. Την νιώθω να αρχίζει να βαριανασαινει και ακόμα δεν ξεκινήσαμε... παίρνω το χέρι μπυ από την μέςη της και απότομα βάζω δυο δάχτυλα μέσα της  εκείνη παίρνει μια κόφτη ανάσα όσο το σώμα της αρχίζει να σφίγγεται... θέλω να την γαμησω τόσο δυνατά που να με εκλιπαρεί να την αφήσω να φύγει.. δεν έχω νιώσει ποτε έτσι για καμία άλλη γυναίκα.. δεν ξέρω πως τα καταφέρνει να με φέρνει στην κορύφωση χωρίς καν να την γαμαω... στο παιχνίδι βάζω αλλά δυο δάχτυλα και αρχίζω να τα κουνάω ακανόνιστα μέσα της πράγμα που την τρελαίνει... οι εκφράσεις της με κάνουν να θέλω να της κάνω τόσα πολλα... τόσα που νομίζω θα εκραγώ από την σκέψη και μόνο... νιώθω τα δάχτυλα μου να γίνονται υγρά και αμέσως τα τραβαω από μέσα της... ένα έντονο κλαψούρισμα βγήκε από τα χείλη της αλλά δεν έδωσα σημασία... θέλω να την ξανά γευτώ... έφερα τα δάχτυλα μου στα χείλη μου και άφησα την γεύση της να ακουμπήσει την γλώσσα μου... η αίσθηση είναι μοναδική...  τοποθετώ τα χέρια μου δεξιά και αριστερά από την μέση της και την ανασηκώνω ελαφρά για να μπω μέσα της. Εκείνη με κοιτάζει στα μάτια και αμέσως τα βλέφαρα της κλείνουν ενώ το στόμα της μένει μισάνοιχτο... παίρνω το ένα μου χέρι από την μέση της και το τοποθετώ στα χείλη της τραβώντας απαλά το κάτω χείλος της για να την κάνω να με κοιτάξει πράγμα που κάνει... η αίσθηση του να είμαι μέσα της είναι κάτι το πρωτόγνωρο... νιώθω αρκετά περίεργα αλλα θέλω τόσο πολύ να την ξανά πηδήξω.... μόνο στην ίδιας νιώθω να σφίγγομαι μέσα της πράγμα που καταλαβαίνει... τα μάτια μου κοιτάζουν τα δικά της ενώ μετά από λίγο επικεντρώνονται στα χείλη της τα οποία την βλέπω να δαγκώνει έντονα... θα με τρελάνει γαμωτο.... με τον αντίχειρα μου αρχίζω να χαράζω ένα μονοπάτι από τα χείλη της προς το λαιμο της και έπειτα σταματάω στο στήθος της... η εικόνα να την έχω γυμνή πάνω μου είναι το κάτι άλλο... παίρνω και το άλλο μου χέρι από την μέση της και χουφτώνω τα στήθη της έντονα.. εκείνη κλείνει τα μάτια και οι παλάμες της βρίσκονται στους καρπούς των χεριών μου... «Αχιλλέα...» μουρμουρίζει σχεδόν ψυθιριστα και νομίζω πως χανω το μυαλό μου... δεν ξέρω τι μου συμβαίνει αλλά θέλω να το ζήσω.... αρχίζω να αλλάζω το στήθος της όλο και πιο δυνατά παρ όλο που εκείνη προσπαθεί να με σταματήσει με τα χέρια της... οι αντίχειρες μου ακουμπούν τις ρογες της ενώ με αργές κυκλικές κινήσεις αρχίζω να τις ερεθίζω ακόμα περισσότερα... ξαφνικά νιώθω τον ανδρισμό μου να υγραίνει επικίνδυνα πολύ πράγμα που σημαίνει πως είναι έτοιμη να τελειώσει... παίρνω τα χέρια μου από τα στήθη της και τα βάζω στην μέση της... εκείνη τοποθετεί τις παλάμες της πάνω στο στέρνο μου και γέρνει το σώμα της προς τα μπροστά... «Αχιλλέα δεν...» παει να πει αλλά αντί για αυτό μια κραυγή ευχαρίστησης βγαίνει από το στόμα της... αρχίζω να την ανεβοκατεβαζω πάνω μου και με κάθε ώθηση νιώθω πως θέλω και άλλο... θέλω όλο και περισσότερο μα βλέπω αυτές τις γαμημενες εκφράσεις της... αρχίζω να καρφωνομαι με μεγαλύτερη δύναμη μέσα της... προσπαθώ να κοιτάξω το πρόσωπο της αλλά τα μαλλιά της καλύπτουν το πρόσωπο της... με τα χέρια μου βάζω περισσότερη δύναμη και αρχίζω να μπαίνω μέσα της με μεγαλύτερη ταχύτητα... οι ανάσες τις όλο και πιο βαριες και το σώμα της πλέον έχει παραδωθει στον ρυθμό μου «Αχιλλέα δεν αντέχω...» λέει και την νιώθω να σφίγγεται.. είναι έτοιμη να τελειώσει... οχι ακόμα γαμωτο δεν θέλω... οχι τόσο γρήγορα!... σκέφτομαι και αρχίζω να ηρεμώ τον ρυθμό μου... εκείνη σηκώνει το κεφάλι της για να συναντήσει το βλέμμα μου. Στο πρόσωπο της υπάρχουν μικρές μικρές σταγόνες υδρωτα που το κάνουν μα γυαλίζει... «γαμωτο»....  ψελλίζω και απότομα νιώθω να τελειώνω μέσα της... εκείνη αφήνει έναν αναστεναγμό και τα χέρια της φεύγουν απότομα από το στέρνο μου και προσγειώνονται πάνω στο κρεββάτι δεξιά και αριστερά από το κεφάλι μου... τα μαλλιά της ακουμπούν στο στέρνο μου όπως και το μέτωπο της... το στέρνο μου ανεβοκατεβαίνει από τις βαριες ανάσες που περνώ... με προσεκτικές κινήσεις την κατεβάζω από πάνω μου και την αφήνω δίπλα μου... οι ανάσες τις ακανόνιστες... το σώμα της τρέμει ολόκληρο... κάθομαι και την παρατηρώ όσο τα μάτια της είναι κλειστά... πρέπει να σηκωθώ αλλά κάτι μέσα μου αρνηται να φύγει από δίπλα της... πρέπει όμως... αμέσως σηκώνομαι όρθιος και ψάχνω μέσα στο σκοτάδι το μποξεράκι μου. Το βλέμμα μου γυρίζει σε εκείνη... η ανάσα της είχε ηρεμίσει και απ ότι καταλαβα πρέπει να κοιμάται... και εκείνη όπως και γω για πρώτη φορά νιώθω εξουθενωμένος... δεν έχω δυνάμεις να ντυθω... ανοίγω την πόρτα του δωματίου της και λίγο πριν βγω τελείως γυρίζω να την κοιτάξω... το βλέμμα μου πέφτει στην φουσκωμένη κοιλιά της... αμέσως η διάθεση μου αλλάζει... νιώθω το βλέμμα μου να σκοτεινιάζει και τα νεύρα του σώματος μου να τσιτωνονται... κλείνω με λίγο παραπάνω δύναμη απ ότι θα έπρεπε την πόρτα με κατεύθυνση το δωμάτιο μου... όσο και να προσπαθούσα να την αγνοήσω όσο την πηδαγα δεν μπορουσα... Γαμωτο σου Αχιλλέα ξεπερασε το είναι απλά μια γκομενα σαν τις άλλες τι στο διολο έπαθες απόψε;;; Σκέφτομαι και πιάνω το κεφάλι μου. Μπαίνω μέσα στο δωμάτιο μου και κλείνω την πόρτα. Τοποθετώ τις παλάμες μου στο πρόσωπο μου κλείνοντας το μέσα τους... πρέπει να συνέλθω... απόψε δεν αναγνωρίζω τον εαυτό μου... δεν γίνεται να εκανα σεξ πάνω από το κανονικό και μάλιστα με κάποια σαν αυτή!... παίρνω τα χέρια μου από το πρόσωπο μου και τα αφήνω να πέσουν ελεύθερα για να χαλαρώσω. Κοιτάζω προς το κρεβάτι μου και βλέπω την Emma ξαπλωμένη να κοιμάται... και μόνο ο τρόπος που ξαπλώνει τόσο στημένα υποδηλώνει ποσό ψεύτικη είναι!.. νιώθω μπερδεμένος... δεν έχω τις δυνάμεις να σκεφτώ καθαρά.. πλησιάζω την αριστερή μεριά του κρεβατιού μου και κάθομαι απαλά. Κοιτάζω για λίγο έξω από το παράθυρο και αφήνω το μυαλό μου να καθαρίσει... έπρεπε να την είχα ξεφορτωθεί από την πρώτη στιγμή που έμαθα για το μωρό... τωρα δεν θα μπυ ήταν τόσο πολύπλοκο! Ολα ήταν καλοσχεδιασμενα στο μυαλό μου και τωρα... αρχιδια! Ρίχνω το σώμα μου στο κρεβάτι και αμέσως κλείνω τα μάτια μου προσπαθώντας να αδειάσω το μυαλό μου και πάνω απ ολα να σταματήσω να την σκέφτομαι....







⭐️⭐️⭐️&🖋🖋
Και μετά απορώ γιατί γράφω έξω από τα βιβλία μου για άτομα ανω των 18😭
Κριντζαρω λίγο αλλά γενικά είμαι καλα😂😂
Νομίζω σας το χάλασα με τη συμπεριφορά του Αχιλλέα στο τέλος αλλά επιστρέψαμε στην πραγματικότητα! Μέχρι λοιπόν το επόμενο (που δεν ξέρω ποτε θα ναι) δείξτε αγάπη στο αγόρι μας μην τον βρίσετε ακομα😂😂 έχετε χρόνο στα επόμενα που σας το λεω θα τα σκαρώσει παλι!😭 αντιοσσσς❤️❤️❤️

Inside his darkness [BOOK 1]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora