!Ανακοινωση!

2.7K 135 84
                                    


~~~~~~~~~~~~🌸🌸🌸🌸~~~~~~~~~~~~

Γεια σε όλους σας! Να λοιπόν που σας υποσχέθηκα μια εξήγηση και να που την έχετε!
Είναι λίγο άβολη η όλη κατάσταση για μενα μπορώ να πω... όπως καταλάβατε δεν σας τρολαρα ούτε σας εκανα κάποιου είδους αστείο... απ ότι φαινεται λοιπόν από τα συμφραζόμενα αυτή ήταν η κατάληξη του βιβλίο μου... αυτό ήταν το τελος του....
ΞΕΡΩ! Ξέρω ήταν αρκετά σοκαριστικό αλλά!...

     ~ΑΛΛΑ ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΞΗΓΗΣΩ!~

Πάμε λίγο πίσω... αρκετά πίσω μπορώ να πω... κάπου στα μέσα του βιβλίου όπου εκεί άρχισα να σκέφτομαι και να συζητάω το ενδεχόμενο να σπάσω το βιβλίο σε δυο μέρη για να μην είναι μεγάλο όμως τελικά τα σχέδια μου όσο περνούσε ο καιρός άλλαξαν...
Θυμάμαι και ολας είχα σχεδιάσει να το τελειώσω το βιβλίο εκεί που ο αχιλλεας βρήκε την Γαια στο σπιτι του Gabriel και το δευτερο να ξεκινούσε από εκεί και μετά αλλά τελικά δεν το εκανα...
Άρχισα λοιπόν από κει και μετά να σκέφτομαι πως το βιβλίο αυτό έχει κάτι το ιδιαίτερο... κάτι τελείως διαφορετικό από τα αλλά δυο ολόκληρωμενα βιβλία μου... δεν ξέρω πως να το εξηγήσω αλλά κάθε φορά που έπεφτα για υπνο πριν κοιμηθώ το μυαλό μου έπλαθε σενάρια για την εξέλιξη της ιστοριας και πραγματικά οι ιδεες δεν είχαν σταματημό!...
Οσο πιο πολύ λοιπόν εγραφα τόσο πιο πολλές ιδέες ξεπηδούσαν στο μυαλό μου και απλά ο Αχιλλέας με την Γαια ήταν αυτό το ζευγάρι που έλεγα ρε γαμωτο δεν γίνεται να μην συνεχίσω την ιστορία τους!
Απλά δεν μπορώ!... έτσι σιγά σιγά άρχισα να γράφω τα κεφαλαία και όσο ερχόμουν προς το τέλος τόσο πιο πολλές ιδέες ξεπηδούσαν στο μυαλό μου... Θυμάμαι χαρακτηριστικά τότε που καθόμουν και έγραφα σειροδων τα κεφάλαιο από το 78-90 απότομα να γεμίζω με όλο και πιο πολλές ιδέες και η επιθυμία μου να γράψω και άλλο... και άλλο όλο και μεγάλωνε.... να πω την αλήθεια το τέλος της ιστορίας αυτής κατά βάση ήταν καταδικασμένο από την αρχή αλλά!

·······················Υπάρχει και ένα αλλά························

Πρώτα απ ολα το σκεφτόμουν αν η κατάληξη θα ήταν αυτή γιατί στην αρχή οι σκεψεις μου δεν είχα τόσο μεγάλη συνοχή ώστε να ενωθούν για να φτιάξω και δευτερο βιβλίο.
Τι θέλω να πω με αυτό... είχα ένα πλάνο στο μυαλό μου για το πως ήθελα να κινηθώ αν τελικά αποφάσιζα να κάνω και δευτερο βιβλίο αλλά οι ιδεες μου δεν ήταν τόσο ισχυρες για να χτίσουν τα θεμελια για μια δεύτερη ιστορία!.... και δεύτερον όσο έβλεπα τα κεφαλαία να αυξάνονται και να ξεπερνούν τον προϋπολογισμό μου , όπου ενημερωτικά ήταν γύρω στα 70 κεφαλαία μαξ μέχρι να την τελειώσω, σκεφτόμουν
Ειμαι σε θέση να συνεχίσω να γράφω και άλλο;;
Είμαι σε θέση να φτιάξω και άλλο βιβλίο με τους ίδιους ήρωες ή η όλη ιδέα και μόνο θα με κούραζε;...

Inside his darkness [BOOK 1]Where stories live. Discover now