Medya: Ateş Onur
Ateş'ten
On beş yıl önce
Karanlık etrafımı sarmış yaptığım planlar boynuma urgan olmuş gözlerimi açtığımda başımda bekleyen maskeli kadın olduğunu düşündüğüm kişi ile yerimden hızla kalktım etrafıma baktığımda bir sürü maskeli olduğunu gördüm kıyafetlerine baktığımda Karanlığın Yaveri'nin ininde olduğumu anladım.
"Demek uyandın." Duyduğum sesle başımı çevirdiğimde elli beşli yaşlarında, kır saçlı, su mavisi gözlerinde hiçbir duygu belirtisi olmayan adamın gözlerinin içine ifadesizce baktım.
"Kimsin sen?" Sesim demir kadar sert çıkmıştı.
"Bu timin başıyım ve senin gibi güçlü, dirençli, demir kadar sağlam birine ihtiyacım var evlat." Derin bir nefes aldım içtiğim zehir ile kalbim durmuştu Burak ve Gölge ile birlikte yaptığımız plan elimize yüzümüze bulaşmıştı. Sahte ölümünün ardından gece saatlerinde Burak ve Gölge beni mezardan çıkarıp panzehiri enjekte edeceklerdi vücuduma bende Karanlığın Yaveri'ni yok edecektim ama kendimi onların ininde buldum.
"Benden ne istiyorsun?" Sesim fırtına öncesi sessizlik gibi sakin çıkmıştı. Yaşlı adam gülümsedi.
"Bana yaşlı kurt derler evlat." Derin bir nefes aldım gittikçe sabrım tükeniyordu.
"Benden ne istiyorsun dedim sana?" Sadece gözlerimin içine bakıyordu. Yanı başımda duran maskelinin yakasından tutup yere fırlattım bu hareketimle mahzende bulunan maskeliler it sürüsü gibi üzerime saldırdılar hepsini alt ettim.
"İşte bu yüzden seni seçtim evlat burada gördüğün herkes en iyi eğitimden geçmiş hiç kimsenin alt edemeyeceği savaşçılar ve sen hepsini alt ettin." Yaşlı kurdun yakasından tutup yüzüne kafamı geçirdim aldığı darbe ile burnundan kanlar aktı. Geriye doğru fırlattım.
"Laf salatası yapmayı bırakıp sadede gel ihtiyar," dedim.
"Korkusuzsun, lafını esirgemiyorsun, aldığın her darbeden sapasağlam çıkıyorsun ve." Sözünü kestim.
"Beni bana anlatmayı bırak da ne istediğini söyle?"
"Bu timin bir başkana ihtiyacı var." Sabrımın son demlerini yaşıyordum sanki benimle dalga geçer gibi bir türlü ne istediğini söylemiyordu?
"Ne yapayım o piti piti ile başkan mı seçeyim?" Onunla alay etmeme rağmen gülmeye başladı.
"O piti piti ile başkan seçmene gerek yok ben seçtim bile." Kaşlarım olabildiğince çatıldı benim burada ne işim olduğunu daha anlayamamıştım?
"Bu timin güçlü, soğukkanlı, aldığı darbelere rağmen yıkılmayan, korkusuz bir başkana ihtiyacı var ve bütün bu saydıklarım sende var. Evlat sen benim gençliğime benziyorsun." Yaşlı kurdun ne istediğini anlamıştım ama böyle bir şeyi kabul etmeyecek kadar zeki biri olduğumu karşımdaki ahmak adam anlamamıştı.
"Ben eli kanlı terörist değilim ihtiyar." Gülen yüzü dalından koparılan gülün solması misali soldu sabahtan beri alay ediyordum pişmiş kelle gibi sırıtıyordu tek bir sözümle yüzündeki ifadeyi soldurmuştum.
"Emin misin evlat, geceleri ortaya çıkıp insanları kim öldürüyor Hayalet kimliğin ile öldürdüğün insanları düşün sen değil misin Hayalet kimliğin ile ortaya çıkıp insanları öldüren?" Tam karşısına geçtim gözlerinin içine öfkeyle baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bitmesin Hikayemiz (Hayalet Serisi 2) #Tamamlandı#
Mystery / Thrillerİş çıkış saatinin en kötü kısmı geride kalınca, Avrupa Yakasına giden yolda trafikte sıkışıp kalmaktı. Kolumdaki saate baktım telefonumun zil sesiyle yüksek sesle nefes alarak telefonu arabanın torpidosundan aldım arayan evi gözetleyen, Eren ve Far...