Elimdeki kâğıtta yazanları kaç defa okudum bilmiyorum. Ateş'ten bile şüphelenip aradım 'bu nasıl şaka' diye bağırdım ama şaka filan değildi. Ateş'in kanlı not bıraktığını biri yapmıştı, amcam olacak adamdan bile şüphelendim ama o da değildi. Amcamdan sonsuza kadar kurtulmuştum. Kaçarken araba çarpmış ve ölmüştü.
"İnci tanem, Doktora görünmen gerek," diyen kocama baktım. Sonra amcamın cansız bedenine baktım. Amcam hırslarının kurbanı olmuştu. Gözlerim sıkı sıkıya tuttuğum kanlı nota takıldı.
"Ölüm senin için kaçınılmaz Selda Özdemir yoksa Öztekin mi demeliyim, hayatının hatasını yaptın Selda Özdemir."
Kesinlikle biri ya da birileri benimle dalga geçiyordu ben ne yapmış olabilirim ki hayatımın hatasını yapacağım. Ufuk titreyen bedenimi kollarının arasına aldı. Başımı öptü. Sanem Bey'in odasının önüne gelince Ufuk kapıyı tıklattı. İçeriye girince Ufuk'un bedeninin kasıldığını hissettim. Başımı kaldırıp baktığımda kaşlarını çattığını gördüm.
"Biz, Sanem Hanım'a bakmıştık," diyen kocama baktım. Kollarının arasından çıkıp Sanem Bey'e baktım. Ufuk'un aksine gülümseyerek bakıyordu.
"Kusura bakmayın Sanem Bey," dedim. Kocamın bakışlarının üzerimde olduğunu hissedebiliyordum.
"Sanem sen misin, hangi anne ve baba, erkeğe Sanem ismini koyar," dedi. Aynı şeyi bende düşünmüş olsam da adamın yüzüne pat diye söylemek doğru değildi. Zaten kanlı not yüzünden gergindim. Sanem Bey gülümseyip bana baktı.
"Selda Hanım, bende sizi bekliyordum. Biliyorsunuz sizden kan tahlili istemiştik," dedi. Başımı salladım ama aklıma bir şey takıldı. Bebeğim on üç haftalıktı. Zaten ultrasonda görünürdü Sanem Bey önce ultrasondan bakmıştı kan tahliline gerek yokken, neden kan tahlili istedi ki?
"Aklınızdan geçenleri tahmin edebiliyorum Selda Hanım," diyen adamın gözlerinin içine baktım. Sanem Bey konuşmaya devam etti.
"Selda Hanım, sizi geçen akşam Nirvana gece kulübünde gördüm sarhoştunuz kardeşim ile çarpışıp yere düşmüştünüz siz, beni hatırlamasınız. Kan tahlilini istememin sebebi alkolün bebeğinize zarar verip vermediğini öğrenmek istememdi. Kan tahliliniz temiz çıktı sorun gözükmüyor," dedi. Bugün aldığım iyi haber bu olmalıydı. Elimi karnıma götürdüm. Sanem Bey hamilelikte nasıl beslenmem gerektiğini söylemek üzere iken sözleri kocam tarafından kesildi. Bizim bu ikinci çocuğumuz deyince Sanem Bey şaşırdı.
Kocam tarafından odadan çıkarıldım, adama çok kaba davranmıştı. Aslında şimdi bu davranışından dolayı ona bağırıp çağırmam gerekiyordu ama ben öfkemi sorumsuz garsona saklıyordum.
Nirvana gece kulübünün önüne gelince gündüz bile ekmek sırası gibi olan kuyruğun arasından geçmemiz zor oldu. İçeriye girdiğimizde etrafta coşan kalabalık vardı. Allah'ın sevgili kulu olacak olmalıyım ki sorumsuz garson ile göz göze geldim. Korku ile gözlerime baktı. Elindeki tepsi büyük gürültü ile yere düştü.Garsonun yanına gittiğimde tokat attım. Başı sola dönen garson siyah gözlerini deniz mavisi gözlerime çevirdi. Sakinleşmeden önce bütün öfkemi kusmak istiyordum.
"Sen, bana nasıl alkollü kokteyl verirsin lan ben hamileyim ya aldığım alkol yüzünden bebeğime bir şey olsaydı. Sen nasıl böyle sorumsuz davranırsın, ya senin hiç mi Allah'tan korkun yok ya sizi, bana sayı ile mi veriyorlar," diye bağırdım. Ufuk yanıma geldi. Kolumu tutup beni arkasına aldı. Garsonun yakasından tutup gözüne yumruk attı. Garson yere düştü. Etrafımızda toplanan kalabalığa döndüm.
"Ne var karşınızda ayı mı oynuyor, dağılın lan," diye bağırdım. Zaten sinirliydim birde tiyatro izler gibi toplanan kalabalık sinirlerimi had safyaya çıkarıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bitmesin Hikayemiz (Hayalet Serisi 2) #Tamamlandı#
Misteri / Thrillerİş çıkış saatinin en kötü kısmı geride kalınca, Avrupa Yakasına giden yolda trafikte sıkışıp kalmaktı. Kolumdaki saate baktım telefonumun zil sesiyle yüksek sesle nefes alarak telefonu arabanın torpidosundan aldım arayan evi gözetleyen, Eren ve Far...