Saldırının olduğu gün
Hayat adil değildi kimisine mutluluğu bahşederken, kimisine de acıyı bahşederdi.
Göktuğ Özdemir.
Selda Özdemir'in hayatını cehenneme çeviren cani adam.
Bir günde birçok canı yakan cani. Göktuğ Özdemir, Selda'nın evini basmışken, adamları da eş zamanlı olarak Ateş, Ece, Burak, Mert, Selen ve Sedat'ı tuzağa düşürmüşlerdi.Burak etrafını çeviren adamlar ile silahında mermisi bitene kadar savaştı. Ateş ve Ece lokantada evliliklerinin onuncu yılını kutlarken, Mert ve Selen evlerinin bahçesinde yıldızları izlerken, Sedat'ta evine giderken saldırıya uğradı. Hepsi de kanlar içinde yere yığıldı. Kimisinin ölüm günü oldu, kimisinin ölüm sebebi.
Taha ve Nida haberi aldıktan sonra hastaneye geldiler ameliyathanenin önünde çaresiz bekleyişleri başladı. Taha, kendini suçlarken, Nida kocasını sakinleştirmeye çalışıyordu. Ameliyathanenin kapısı açıldı orta boylu, kırk sekizli yaşlarında, saçlarının yarısı dökülmüş Doktor, Taha'nın simsiyah gözlerinin içine baktı.
"Burak Özyılmaz?" Doktorun sesi soru sorar gibi çıkmıştı.
"O nasıl Doktor?" Taha sessizdi, Taha'nın yerine Nida sormuştu.
"Maalesef biz elimizden geleni yaptık ama hastayı kurtaramadık hasta buraya geldiğinde ex olmuştu kalbine saplanan kurşunu çıkarsak bile hayata döndüremedik." Doktor daha konuşsa da ne Taha, ne de Nida dinliyordu ikisi de dünyadan soyutlanmış gibiydi.
"Bu doğru olamaz." Taha yaşlı gözlerle Ateş'e baktı. Ateş'in kolunu alçıya almışlardı kurşunlardan karısını korumak isterken kolunu kırmıştı. Ece'nin de Ateş'ten farkı yoktu aldıkları haber hepsini de alaşağı etmişti canlarından çok sevdiği kardeşlerinin ölüm haberini almışlardı.
"Yalan söylüyorsun değil mi?" Ateş'in canhıraş sesini duyanlar çaresizce bakmaktan başka bir şey yapamadılar.
Daha sonra Burak'ın cansız bedenini çıkardılar Ateş sedyeyi görünce sarsak adımlarla gitti titreyen eliyle beyaz çarşafı açtı Burak'ın solmuş yüzünü görünce delirmiş gibi gülmeye başladı önce, sonra da ağlamaya başladı. Dizlerinin üzerine çöktü.
"Burak uyan," diye bağırdı Taha başını iki yana salladı bunu yapanın babası olduğunu bilmek kendini suçlaması için yeterli bir sebepti.
"Benim yüzümden," diye bağırdı Nida kocasının bitmiş tükenmiş sesini duyunca gözlerinden akan yaşları elinin tersiyle sildi kocası gibi sırtını duvara yasladı.
"Bu gece ne yaşandıysa sorumlusu Göktuğ Özdemir'dir, sen değilsin." Taha başını iki yana salladı.
"Benim. Söylesene ben neden yaşıyorum ki?" Nida, Taha'ya tokat attı.
"Kendine gel ne olduysa senin dışında oldu." Taha yaşlı gözlerle sedyede yatan Burak'a baktı.
"Özür dilerim ağabey," diye fısıldadı. Burak geçen zamanlarda Taha'ya ağabeylik yapmıştı.
Selda'dan
1 Hafta Sonra
Gözlerimi açtığımda beyaz tavan ile karşılaştım başımda inanılmaz bir ağrı vardı gözümün önüne yaşananlar film şeridi gibi gelince yerimden hızla kalktım karnıma saplanan ağrı ile ağzımdan acı dolu inleme döküldü. Kapı gürültü ile açıldı başımı kaldırıp baktığımda yürek yangınım ile göz göze geldim gökyüzü misali mavi gözleri kan kırmızısı olmuştu.
"Ufuk," diye fısıldadım.
"İnci tanem," dedi sesine yansıyan acıyı hissedince inci tanesine kötü bir şey olabileceğini düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bitmesin Hikayemiz (Hayalet Serisi 2) #Tamamlandı#
Misterio / Suspensoİş çıkış saatinin en kötü kısmı geride kalınca, Avrupa Yakasına giden yolda trafikte sıkışıp kalmaktı. Kolumdaki saate baktım telefonumun zil sesiyle yüksek sesle nefes alarak telefonu arabanın torpidosundan aldım arayan evi gözetleyen, Eren ve Far...