Beyaz ile Siyah

57 14 69
                                    

Beyaz masumiyetin rengi.
Siyah bana göre yapılan hataların rengi. Ve beyaz ile siyah birleşince insanoğlu hem cenneti, hem cehennemi bir arada görür bana göre.
Yaşadığım sinir krizinden sonra biraz olsun kendime gelmiştim.
Karımın hayali ile konuşmuştum, karım birden ortadan kaybolduğunda sinir krizi geçirmiştim.

Karımın defterini aldım. Bu defteri her okuduğumda karım yanı başımdaymış gibi hissediyordum. Her hangi bir sayfa açtım. Defterde bir şiir yazıyordu. Şiirin ardından içini dökmüş olmalıydı.

Mayıs 2017

Yıkım.
İki hece beş harften oluşur.
Peki yıkım aşka engel olabilir mi ey yar?

Sensizlik ölüm gibi ey sevgili.
Kalbimi kırsan da ey yar
Bu yürek bir tek senin adını zikreder.

Sevdiğim adamın sözleri kulaklarımda yankılanıyordu. Bana sarhoş olduğu için 'sana aşığım' dedim ama ben seni zerre sevmiyorum dedi. Ona inanmadığımı söylediğimde söylediği sözler çiziklerle dolu kalbime bir çizik daha attı.
Kurumak bilmeyen gözyaşlarım akmaya devam ederken, Ufuk'un söylediği sözleri tekrar ediyordum.

"Kader bizi bir araya getirdi ve aynı kader bizim yollarımızı ayırdı. Sen bir hiçsin benim için. Şimdi yıkıl karşımdan Selda."

Bu sözleri silah zoru ile söylüyormuş hissine kapılsam da kadınlık gururum bu sözleri hak etmediğimi haykırıyordu.
Benim tek istediğim dün gece söylediklerini ayık kafayla tekrar etmesiydi ama onun yerine hakarete uğradım yine de ondan nefret edemiyorum.

Bazen yolumuzu kaybettiğimizi hissederiz. Karanlığın yolumuza pusu kurduğunu bilmemize rağmen karanlığa doğru ilerleriz. Tam da şu an böyle bir durumun içinde sıkışıp kalmış gibiydim.

Ben ne biçim bir adamdım, sevdiğim kadına nasıl böyle ithamda bulunabilmiştim? Hatırlamadığım karımın yüce gönüllüğüne bir kez daha hayran kalmıştım.
Ben karımın yerinde olsaydım beni yerle bir eden adamın yüzüne bile bakmazdım.
İyi ama neden karıma bu sözleri söyledim?
Başka bir sayfa çevirdim.

Haziran 2017

Ufuk'a bir ay önce söylediği sözlerden dolayı çok kızgındım kadınlık gururum baş gösterdiğinde onunla aynı ortamda bulunmamaya özen göstermeye başlamıştım ama bugün anladım ki o bütün bunları kardeşi yerine koyduğu kızı korumak için yapmış.
İki sene önce hapse attırdığımız adam hapisten kaçıp, Ufuk'u, benimle tehdit etmiş.

"Senin o kadını sevdiğini biliyorum senin yüzünden ömrümün iki senesini hapiste geçirdim bunun mükafatı olarak o kadını, kadınım yapacağım Komiser."

O adamın sözlerine inanıp, kalbimi parçalara ayırdığına inanamıyorum. Ben polistim, o adam bunların hiçbirini gerçekleştiremezdi. Ufuk olanları anlatmak yerine kalbimi parçalara ayırmayı tercih etti.

Ellerimi yumruk yaptım. Ne kadar aptalmışım? Karıma bir şeyleri açıklamak yerine kalbini kırmışım. Başka bir sayfa çevirdim.

Haziran 2017

Bugün sevdiğim adamın gökyüzü misali mavi gözlerinin içinde endişeyi iliklerime kadar hissettim. Ufuk'a tehdit mesajlarını gönderen adam, beni rehin almışken, Ufuk canını feda edip, beni kurtarmak için çabaladı. Ve dediği bir sözle hayallerim mumun erimesi misali sönüp gitti.

"Gelmişine geçmişine siktiğimin evladı, bırak lan kardeşimi." Ben, onu kalbime mühürlemişken, o hala 'kardeşim' diyor. Bu yüzden başıma dayanan silahı kurtuluş bileti gibi görüp, arkamda duran adama avazım çıktığı kadar bağırdım. Sözlerim celladıma yönelik olsa da deniz mavisi gözlerimin odağı sevdiğim adamın gökyüzü misali mavi gözleriydi.

Bitmesin Hikayemiz (Hayalet Serisi 2) #Tamamlandı#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin