İnsan hiç kana susar mı? Cevapsız sorulardan biri olmalı ya da benim verecek bir cevabım yok.
Sonunda gelmiştim Serdar'ın arkası dönüktü elimi karnıma götürdüm.
"Baban bizi korur bebeğim," diye fısıldadım tam adım atacağım an arkamda birinin nefesini hissettim biri ağzımı kapattı çırpınmaya başladım.
"Rahat dur." Nefesi kulağıma çarptı korkudan kalbim ağzımda atmaya başladı.
Gecenin karanlığında silah sesi gökyüzünü delip kulaklarımda yankılandı ay ışığının ve sokak lambasının yansıttığı ışık ile gözüme Serdar'ın sırtından akan kan çarptı.
Arkamda duran adamın karnına dirseğimi geçirdim adam acı içinde inledi."Serdar," diye bağırdım sevdiğim adamın yanına koştum başını dizime yatırdım etrafımızı adamlar sardı başlarında Nihat vardı telefonunu çıkardı.
"Efendim emriniz?" Silahını Serdar'a doğrulttu sevdiğim adamı korumak için üzerine eğildim kollarımdan tutulup ayağa kaldırıldım beni tutan adamların elinden kurtulmaya çalışıyordum.
"Bırakın beni."
"Öldür onu." Babamın sesini duyunca gözyaşlarım akmaya başladı.
Korku ve çaresizlik baş gösterdiğinde kahramanlar bile yenilirdi gözlerimden akan yaşlar içimdeki yangını dışa vurmak ister gibiydi uğruna canımı vereceğim adam kanlar içinde yerde yatıyordu Azrail kılığına girmiş cellat, babamdan bir emir bekliyordu.
"Tamam o adamla evleneceğim, Serdar'ı unutacağım," diye bağırdım sevdiğim adamın yaşaması için ondan vazgeçmek zorundaydım. Elimi karnıma götürdüm sanki bebeğimiz aklımı başıma getirmek için tekme atıyordu.
"Güzel şimdi eve gel." Babamın hüküm kokan sesini duyunca belki de son kez sevdiğim adama baktım.
"Affet beni sevdiğim."
×××××
"Ferda."
"Ateş." İkimizde aynı anda ismimizi söyledik.
"Sen ölmüştün?" Ateş'in şaşkınlıkla çıkan sesini duyunca okyanus misali mavi gözlerinin içine baktım bende aynısını dedim.
"Ölmedim." Ateş, Fulya'ya baktı.
"Serdar'ın kızı mı?" Başımı olumlu anlamda salladım.
"Evet."
"Ne?" Ufuk Bey'in sesini duyunca birkaç saniyeliğine gökyüzü misali mavi gözlerinin içine baktım şaşkınlıkla Fulya'ya bakıyordu.
Serdar'ın hikayesi Aşk Çıkmazı yayınlandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bitmesin Hikayemiz (Hayalet Serisi 2) #Tamamlandı#
Mistério / Suspenseİş çıkış saatinin en kötü kısmı geride kalınca, Avrupa Yakasına giden yolda trafikte sıkışıp kalmaktı. Kolumdaki saate baktım telefonumun zil sesiyle yüksek sesle nefes alarak telefonu arabanın torpidosundan aldım arayan evi gözetleyen, Eren ve Far...