Haziran 2019
Güneş ışıklarının gözüme vurması ile güne başladım. Ellerimi gözlerime kapattım tam karşımda duran kocamı gördüğüm an kalkıp sırtımı yatağın başlığına dayadım. Ufuk elindeki tepsiyi kucağıma bıraktı. Ufuk yatağın başına oturdu. Şaşkınlıkla tepsinin içindekilere bakakaldım. Başımı kaldırıp kocama baktığımda gülümseyerek baktığını gördüm. Gözlerimin odağı tekrar tepsi olunca hiç beklemeden yemeye başladım.
"İnci tanem yavaş ol, boğulacaksın," diyen kocamın gözlerinin içine baktım.
"Bir şey olmaz," dediğim an öksürmeye başladım. Zira ağzımda yemek varken konuştuğum için boğazımda kalmıştı. Ufuk hızla yerinden kalktı. Sırtıma vurmaya başladı."Öldüreceksin," diye çemkirdim öksürüklerim dindiği an.
Olaylı kahvaltı sonrası kocamla birlikte salonda Ölüm günün kutlu olsun adlı filmin ikinci serisine bakıyorduk. Gizem gerilim tarzında olan filmi komedi filmine çevirdiğim için bir alkışı hak ediyordum kesinlikle.
Film bittikten sonra başımı kocamın göğsünden kaldırıp beni benden alan gökyüzü misali mavi gözlerinin içine baktım."İnci tanem," diye fısıldayan kocam dudaklarıma tüy kadar öpücük kondurdu.
"Sev yeter," diye fısıldayan kocam ile gözlerim doldu. Bu sefer ben dudaklarına tüy kadar öpücük kondurdum.
"Ömrüm boyunca seveceğim," dedikten sonra sakalını okşadım.
"Sev yeter," diye fısıldadım.
Haziran 2021
Ufuk'tanBazı anlar gelirdi verdiğin kararları sorgularken bulurdun kendini. İçimde tarifi zor bir sıkıntı vardı. Selda cinayetten tutuklanmışken, karımı dinlediğim için kendime kızıyordum.
5 Saat Önce
Hastane koridorlarında Serdar'dan bir haber gelsin diye beklerken, Selda kolumdan tutup kimsenin olmadığı bir yere getirdi. Hiçbir şey demeden elindeki kağıdı elime tutuşturdu. İkiye katlanmış kağıdı açıp okumaya başladığımda kalbimde nükseden acı nefesimi kesti.
"Selda Öztekin üzerine kurulmuş tuzağın farkında değilsin. Bugün seni arayan o kadın, Seher Korkmaz denen gazeteciyi öldürüp suçu üzerine attı. Her an polisler, seni almak için hastaneye gelebilir."
Kırmızı kalemle yazılmış not ile başta yazılanları algılayamadım. Karıma baktığımda her şeyi anladığını farkettim. Derin bir nefes aldıktan sonra kağıdı havaya kaldırdım.
"Bu da ne demek oluyor," diye sordum. Karım derin bir nefes aldı.
"Kanlı notların sahibinin ne demek istediğini şimdi anladım. Hastane bahçesinde benim hakkımda çirkin ithamlarda bulunan basın mensubunu öldürdü. Suç benim üzerime kalacak çünkü kameraların önünde o kadını sıkıştırdım üstüne üstlük kanlı notların sahibini kameraların önünde tehdit ettim. Bunu da basın mensubunu tehdit etmişim gibi kullanacak."
Tek nefeste konuşan karım derin nefes alıp vermeye başladı. Maraton yarışına katılmış gibi nefessiz kalmıştı.
Madem karımın başı dertteydi bir şey yapmam gerekiyordu. Selda aklımdan geçenleri duymuş gibi itiraz etti. Kanlı notların sahibini bulmak için bunun fırsat olduğunu düşünüyordu. Elimdeki kağıdı ters çevirince arka sayfasında da bir şey yazdığını farkettim."Selda, ben kötü biri değilim belki şu an söyleyeceklerime inanmayacaksın ama eğer tutuklanırsan seni içerde zehirleyecekler. Tek bildiğim zehiri suyun içine atacakları.
Bana inanmak zorundaysın, ben kötü biri değilim." Kağıtta yazılanları sesli bir şekilde okudum. Karımı ve doğmamış bebeğimi benden kopartmak istiyorlardı. Tuzak olabileceğini düşünüp yazıyı daha önceki kanlı notlar ile karşılaştırdım ama yazılar aynı değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bitmesin Hikayemiz (Hayalet Serisi 2) #Tamamlandı#
Misterio / Suspensoİş çıkış saatinin en kötü kısmı geride kalınca, Avrupa Yakasına giden yolda trafikte sıkışıp kalmaktı. Kolumdaki saate baktım telefonumun zil sesiyle yüksek sesle nefes alarak telefonu arabanın torpidosundan aldım arayan evi gözetleyen, Eren ve Far...