Özel Bölüm 7

52 8 61
                                    

Zaman su gibi akıp gidiyordu üzerime kurulmuş tuzaklar boynuma urgan olmuş nefesimi kesmek için işaretimi bekliyordu karşımda duran polise ne kadar suçsuz olduğumu anlatsam sözlerimin bir ehemmiyeti olmadığını anlayalı saatler olmuştu.

"Son kez soruyorum kurbanı neden öldürdün?" diye bağıran beni buraya getiren bakır saçlı polise baktım görüntüleri bir kez daha gösterdi Kerem denen şeytanın evinde bir güvenlik kamerası varmış o gün eve girip onu dövdüğüm görüntüleri bir kez daha izledim sonunda 'seni öldürürüm' diye bağırıyordum biri ya da birileri görüntülerin devamını silmiş olmalıydı ama kim yapmıştı?

Gözüm bilgisayarda takvime takılınca yüzümde buruk bir gülümseme belirdi bugün ayın 23'üydü benim doğum günümdü ama ben katil zanlısı olarak yargılanıyordum.

××××

Doğum günümde elimde kelepçeler ile nöbetçi mahkemeye çıkarılıp sanık kürsüsüne çıkarılmıştım arkamı dönüp kocama baktım sonra kızıma baktım gülümsedim ne olursa olsun sevdiklerim yanımdaydı.

"Selda Öztekin, Kerem Solmaz'ı kasten öldürdüğün söyleniyor bu duruma ne diyorsun?" Uzun boylu, altmışlı yaşlarında saçlarının yarısı dökülmüş Hakim'e baktım.

"Ben kimseyi öldürmedim," dedim kendimden emin bir şekilde. Avukatlığımı yapan kızım bir adım öne çıktı yüzündeki yaraları görünce içim cız etti ne olduğunu sorduğumda hiçbir şey demedi.

"Hatice Yıldırım, Selda Öztekin'in avukatıyım," diyen kızım söz hakkı aldıktan sonra konuşmaya başladı kızımı ilk defa mesleğini yaparken görüyordum gülümsedim kader de kızımın beni savunurken görmek varmış.

"Müvekkilim hiçbir şekilde kimseyi öldürmemiştir Hakim bey." Kızımın sesini duyunca düşünce denizinden çıktım Hakim kalın gür kaşlarını çattı ellerini önünde birleştirdi.

"Burada kuru sözlere yer yoktur bilmez misin avukat hanım," diyen Hakim'e baktım kızımın arkası bana dönüktü bu yüzden yüzünü göremiyordum.

"Biliyorum Hakim Bey," diyen kızım yüzünü bana döndü yüzünde bir gülümseme belirdi. Gülümsedim kızım gözlerimin içine bakarak konuşmaya devam etti.

"İnsanoğlu birçok hata yapar sonuçta hatasız kul olmaz insanlığın doğasında vardır hata yapmak." Hakimden tarafa döndü.

"Bilirsiniz insanlar hata yaparak doğru ve yanlışı ayırt eder sizi temin ederim ki müvekkilim sözü geçer kişiyi öldürmemiştir kendisi karıncayı bile incitmez." Gözlerim doldu kızımın benim için çabalaması gururumu okşamıştı.

"İtiraz ediyorum," diye bağıran davacı tarafın avukatı ayağa kalktı uzun boylu siyah düz saçlı avukat, kızımın yanına geçti birkaç saniye kızıma bakıp Hakim'e baktı.

"Hakim Bey, söz konusu olan davalı Hatice Hanım'ın öz be öz annesidir tabiki onu suçsuz göstermek için elinden geleni yapacaktır." Gözlerimi sımsıkı kapattım duruşma salonundan sesler yükselmeye başladı.

"Sessizlik," diye bağıran Hakim'den sonra salon sessizliğe büründü. Birkaç saniye sonra inci tanesinin sesini duydum.

"Selda Öztekin benim annem bu doğru şunu bilin ki böyle bir annem olduğu için dünyada çok şanslı insanım madem bunu dile getirdiniz kurbanın benim eski kocam olduğunu da bilmelisiniz ve o canavarı benden başka hiç kimse tanıyamaz." Gözlerimi usulca açtım kulaklarım uğuldamaya başladı kızımın viraneye dönmüş sesini duyunca yıkıldım.

Her şey aleyhimeydi bu işin içinde kim varsa bütün kanıtları yok etmişti sanki biri beni tuzağa çekmişti.
O görüntüler, üzerimde bulunan o canavarın kanı bütün bunlar ile ben suçluydum herkesin gözünde.

Bitmesin Hikayemiz (Hayalet Serisi 2) #Tamamlandı#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin