Suskun

56 22 86
                                    

Medya: Nihat Sönmez

Haziran 2019

Kader nedir, kaderimiz hayatımızı nasıl belirler? Bir yandan Eylem denen kadına hayatımı mahvettiği için kızarken, bir yandan da beni kaçırdığı için minnet duyuyordum zira eğer o yetimhanede büyümemiş olsaydım hayatıma ne kocam, ne de ağabeylerim girerdi.
Bazen düşünüyorum acaba ailemden kopartılmamış olsaydım, kardeşlerim ve kocam ile yine yollarımız keşisir miydi?

"İnci tanem." Kollarını karnıma saran kocam ile yerimde sıçradım. Düşüncelere o kadar dalmıştım ki kocamın varlığını hissedememiştim.

"Yakışıklım," deyip kocamdan tarafa döndüm. Şimdi sırtım tezgaha değiyordu. Gözlerime anlamlı bakan kocam ile gülümsedim.

"Nerede kaldın inci tanem," diyen kocam ile düşüncelerim tamamen dağıldı. Kocamın kollarının arasından çıkıp tezgaha döndüm. Önceden hazırladığım tabakları elime aldım.

"Sende şunları alsana," dedim diğer tabakları işaret ederek. Kocam 'hay hay' der gibi başını salladıktan sonra tabakları aldı. Salona girdikten sonra elimdeki tabakları sehpanın üzerine bıraktım. Ufuk'ta elindeki tabakları sehpanın üzerine koydu. Tam arkamı döndüğüm an kocam bileğimden tuttu.

"Nereye inci tanem," dedi. Mutfağı işaret ettim.

"Kızım sen hamilesin yorulmaman gerek," deyip L şeklindeki mavi koltuğu işaret etti.

"Otur oturduğun yerde kadın," deyince gözlerim televizyona kaydı. Kocam bu sözü dedikten sonra aynı anda televizyondaki adamda aynı cümleyi söyledi. Birden gülmeye başladım. Başımı iki yana salladım.

Haziran 2021

Karşımda duran adama baktığımda iki sene öncesini hatırladım. Bu adam televizyonda gördüğüm adamdı. Adamın yüzüne nasıl bakıyorsam zaten çatılı olan kaşları iyice çatıldı. Kahverengi saçları alnına dökülmüştü. Ela gözleri öfke ile bakıyordu. Öfkesinin sebebi yerde yatan güvenlikti.

"İyi misiniz," diyen genç adama baktım. Başımı salladım. Arkamdan çıkan küçük çocuk korku dolu gözlerle bakıyordu. Genç adam tek dizinin üzerine çöküp elini çocuğa doğru uzattığı an çocuk elini yüzüne kapattı. Bana da aynı tepkiyi vermişti.

"Korkma küçük adam," diyen adam, çocuğun saçlarını okşadı. Çocuk elini yüzünden indirip şaşkınlıkla adama baktı.

"Nihat Bey söylentiler doğru mu?"

"Nihat Bey, yalnızdaki genç bayan karınız mı, sevgiliniz mi?"

"Nihat Bey, genç bayan ile evlilik dışı ilişki yaşadınız doğru mu?"

Bir anda etrafımızı saran basın mensuplarının sorularını duyunca kaşlarımı çattım. Bunlar ne iğrenç sorulardı. Nihat denen adam hızla ayağa kalktı.

"Ne diyorsunuz lan utanmıyor musunuz, hiç tanımadığınız bir kadın hakkında böyle konuşmaya?" diyen adam bir kez daha önüme geçti. Etten duvar örmüştü.

"Nihat Bey sizi böyle sinirlendiren ne?" diyen uzun boylu, siyah saçlarını at kuyruğu yapmış, su mavisi gözleri merakla bakan kadına öfkeyle baktım. Önümde duran adamın arkasından çıktım.

"Bunlar nasıl itham edersiniz, siz hangi hakla böyle konuşursunuz şunu unutmayın benim iki tane çocuğum var zaten. Ayrıca üçüncü çocuğuma hamileyim ve kocamı çok seviyorum. Bu adamı tanımıyorum bile," dedim. Neden açıklama yaptım, onu bile bilmiyorum.

Bitmesin Hikayemiz (Hayalet Serisi 2) #Tamamlandı#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin