Özel Bölüm 5

48 8 45
                                    

"Günce Saka," diyen kızımla kanlı notların sahibinin gözleri kocaman açıldı.

"Sen?" dedi kanlı notların sahibinin ilk defa korktuğunu görüyordum.

"Günce Saka namı diğer kanlı notların sahibi," diyen kızımla olduğum yerde kalakaldım. Bu da ne demek oluyordu?

12 Saat Önce

Gözlerimi açtığımda ellerim zincirli bir şekilde havada asılıydım yanı başımda Ateş ve Umman vardı en son olanlar gözümün önüne geldi en son merkezdeydik Tarık ile konuştuktan sonra merkezden çıkacağımız an yanımıza Umman gelmişti 'şehir saldırı altında' demişti sonra siyah maskeli adamlar merkezi basmıştı sonrası karanlıktı.

"Neler oluyor?" Umman'a baktım 'bilmiyorum' der gibi omzumu silktim Ateş okyanus misali mavi gözlerini açtı etrafına baktı.

"Burası da neresi?" Ateş, Umman'ın sesini duyunca okyanus misali mavi gözlerini Umman'ın mavi ela karışımı gözlerinin içine çevirdi.

"Tarık'ın beni getirdiği yer."

"Tarık'ın, Ateş'i getirdiği yer." Ateş ile göz göze geldim gülümsedim ikimizde aynı anda söylemiştik iyi ama Tarık ve diğerleri tutuklanmıştı bu durumda buraya nasıl ve kimler tarafından getirilmiştik? Aklımı fare gibi kemiren soruların cevabını düşünürken duyduğum topuk sesleri ile başımı sesin geldiği yere çevirdim. Gelen kişiyi görünce hiç şaşırmadım.

"Bu işin içinde senin parmağın olduğunu düşünmem gerekti Pelin," dedim ilk defa ona ismini söylemiştim nefretle harmanlanmış siyah gözlerini deniz mavisi gözlerimin içine çevirdi bir türlü anlayamıyordum bu nefretin sebebini tamam ağabey dediği adam tarafından ihanete uğramıştı o adam, bana aşık olmuştu ama eksik bir şeyler vardı bu hikayede ve ben bir türlü eksik parçayı göremiyordum.

"Demek sonunda adımı söylemeye karar verdin Selda?" Sesi alay doluydu.

"O pis ağzına kardeşimin adını alma." Ateş'in bağırması an yerinde sıçradı sonra hemen kendini toparladı gülmeye başladı.

"Hadi ya sen mi durduracaksın beni Hayalet?" Gözlerimin içine bakıp ismimi söyledi Ateş ayaklarını zincire dolayıp kendini yukarıya çekmeye başladı ne yapacağını anlayınca bende aynısını yaptım kanlı notların sahibi anlamsızlıkla bize bakıyordu boruya asıldık ikimizde aynı anda yere düştük Pelin geriye doğru gitti.

"Ne oldu korktun mu kanlı notların sahibi?" Ateş'in sesini duyunca olduğu yerde kaldı gözlerinin içine nefretle baktı birden siyah maskeli adamlar üzerimize doğru geldi kanlı notların sahibi kaçtı. Siyah maskeli adamları yere serdik Umman'da yanımıza geldi duvara yaslandık. Adım sesleri geliyordu bir taraftan da silah sesleri geliyordu.

Silah sesleri kesildi adım sesleri gelmeye devam ediyordu birden yaklaşan kişiyi duvara yapıştırdım zincirleri boynuna sardım ama gelen kişinin kızım olduğunu görünce geriye doğru çekildim.

"İnci tanesi senin burada ne işin var?" Arkasını döndü baktığı yere baktığımda Sedat'ı gördüm derin bir nefes aldım.

"Sedat senin burada ne işin var ya ölmediğini öğrenirse ne olur?" dedim yıllar önce Sedat'ın sahte ölümünü ayarlamıştık herkes onun öldüğünü zannediyordu taki amcamın bize saldırdığı o güne kadar. O gün ortaya çıkmıştı Burak'ın cenazesinden sonra kayıplara geri karışmıştı.

"Biliyordun." Kızımın sesini duyunca gözlerinin içine baktım.

"Ne sandın inci tanesi?" Kanlı notların sahibinin sesini duyunca ne diyeceğimi bilemedim Sedat elimdeki zincirlere ateş etti zincirleri yere attım.

Bitmesin Hikayemiz (Hayalet Serisi 2) #Tamamlandı#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin