Mutluluk bana haram edilmişti hayatımın merkezine hüzün, acı yerleşmişti ne yaparsam yapayım kurtulamıyordum kara leke gibi yakama yapışmıştı bir haftaya yakındır inci tanesinin davranışları bir tuhaftı ortadan kayboluyordu onu bulduğumuzda ya mayın tarlasında oluyordu ya da çatı katında oluyordu orada ne aradığını kendisi de bilmiyordu bir hafta önce birden bire tuhaf davranan kızım gözümün önüne geldi.
1 Hafta Önce
Sonunda üzerime atılan iftiradan kurtulmuştum şu bir haftadır hayatıma hiç uğramayan mutluluk kapıma gelmişti inci tanesini özlediğimiz için evine gittik ilk başta her şey normalken birden bire inci tanesi gülmeye başladı Selim'e sımsıkı sarılıp 'seni seviyorum' dedi gülümsedim Kerem'den sonra kimseye sevgisini dile getiremez olmuştu.
Seviyoruz biz birbirimizi
Bunda ne var ki
Tanrının bildiğini
Kulundan niye saklıyoruz kiBağıra bağıra şarkı söylemeye başladı bin zorlukla Selim, inci tanesini odaya götürdü birkaç dakika sonra Selim yanımıza geldi.
"Uyudu." Bir haftadır benim için koşuştuğu için yorgun olduğunu bu yüzden tuhaf davrandığını söyleseler de bu işin içinde başka bir şey olduğuna emindim.
"Ufuk sence de inci tanesi uyuşturucu kullanan kişiler gibi tepki vermedi mi?" Kızıma bunu kondurmasam da uyuşturucu kullanan kişiler gibi davrandığını yok sayamazdım.
"İnci tanem ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu?" Başımı olumlu anlamda salladım ben kullanıcı demiyordum ki uyuşturucu aldığını dile getiriyordum sadece.
"Bu imkansız," diye bağıran Selim'in karşısına geçtim sanırım yanlış anlaşılmıştım.
"Ben kızım uyuşturucu kullanıyor demedim almış olabilir dedim ben yıllarca narkotik şubede çalıştım uyuşturucu kullanan kişinin hal ve hareketlerini çok iyi bilirim." Kocam önüme geçip kolumu tutması ile sözlerim yarım kesildi.
"Daha fazla konuşma inci tanem," dedi dişlerinin arasından Selma'nın ellerinin titrediğini görünce kaşlarım çatıldı deniz mavisi gözlerim gökyüzü misali mavi gözleri ile çakışınca sarsak adımlarla yanıma geldi.
"Selda dediğin doğruysa Hatice'yi bu evden göndermemiz gerek bu evde üç tane çocuk var ya onlara zarar verirse?" Selim annesinin kolundan tutup aslan gibi kükredi.
"Ne saçmalıyorsun anne yok öyle bir şey?" diye bağırdı anlamak istemiyorlardı.
Şimdi
Şu bir haftadır olanları düşünüyordum ama bir hal ve çaresini bulamıyordum Ufuk ve Selim ne derse desin emindim kızım bir şekilde uyuşturucu alıyordu belki de dışardan yediği yemeklerin içine uyuşturucu koyuyorlardır bu olasılığı yüksek bir ihtimaldi.
Kızım iki gün önce mayın tarlasında bulundu ya ölseydi ben bir kez daha evlat acısına nasıl dayanırdım? Daha dün çatıda uyandığını dile getirmişti orada ne aradığını bilmediğini dile getirmişti bu durumda şüphelerim nasıl yersiz olabilirdi?
Düşünüyordum başka bir sebep bulamıyordum daha yarım saat önce bağıra bağıra şarkı söyleyip Gülce'yi havaya fırlattı zamanında Gülce'yi tutmasaydım inci tanesi, evladına zarar verecekti.
"Hala haksız olduğumu söylüyor musunuz?" Selim ve Ufuk'un gözlerinin içine baktım ifadesizce gözlerimin içine bakıyorlardı hızla oturduğum yerden kalktım gözümün önüne gelen siyah saçlarımı geriye doğru attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bitmesin Hikayemiz (Hayalet Serisi 2) #Tamamlandı#
Misterio / Suspensoİş çıkış saatinin en kötü kısmı geride kalınca, Avrupa Yakasına giden yolda trafikte sıkışıp kalmaktı. Kolumdaki saate baktım telefonumun zil sesiyle yüksek sesle nefes alarak telefonu arabanın torpidosundan aldım arayan evi gözetleyen, Eren ve Far...