Hafta sonu Serkan için de Eylül için de işkence gibi geçmişti.Serkan bir kez bile bara gitmemiş,Eylül de iş için şehir dışına gitmek zorunda kalmıştı.Hiç istemesede o kadınla birlikte birini dolandırmıştı yine.
Yine bir okul günüydü..Eylül okulu kurtuluş yolu olduğunu düşündüğünden derslere hep giderdi..Hafta sonu yaşadıklarını yine bir kenara bırakıp okula gitti..Tam fakülteye gireceği sırada kolundan biri tutup fakültenin arka bahçesine götürdü.Serkandan başkası değildi bu.
Eylül:Ya bırak ! Napıyosun ya ! Her gördüğün yerde kolumdan tutup bir yerlere mi götüreceksin !
Serkan:Cuma günü yaptıklarını unutmadım ! Senin yüzünden tüm haftam işkence gibi geçti !
Eylül:Öf kes artık ! Bırak beni !
Serkan:Karşıma çıktığın o gün..Keşke hiç çıkmasaydın !
Eylül:Ya ne diyorsun sen ! Ne ! Ben zaten o gün yaptıklarım için pişmanken bir de sen sürekli karşıma çıkıyorsun !
Serkan:Neden ?
Eylül:Ne neden ?
Serkan:Neden diğerleri gibi değilsin ? Eğer senin ilkin olduğumu bilseydim..Sana dokunmazdım..Senin yüzünden kendime ceza çektiriyorum ben !
Eylül:Ya sus ! Sus artık konuşma !
Serkan:Konuşacağım ! Senin yüzünden bara gitmiyorum..Senden sonra kimseye dokunmadım..Sen öyle hıçkırarak giderken..Ya konuştuğum şeylere bak ! Bunlar benim umrumda olmaz,hayatıma devam ederdim..Ama şimdi ! Kahretsin,edemiyorum !
Eylül Serkan'ı eliyle itip koşarak fakülteye girdi..Meral ve Ozan sınıfın kapısındaydı..
Meral:Hey hey..Nooluyo ? Düşeceksin..
Eylül:Yok..Yok bir şey..Bi dur..
Ozan:Eylül..İyi misin ?
Geçirdiği yeni bir kriz..Eylül elini kalbine götürmüş,bir köşeye geçmişti..
Eylül:Dur..Dur bi..Yaklaşmayın..
Ozan:Gel..Dışarıya çıkalım..Meral ?
Meral:Evet evet iyi olur..Hadi Eylül..
Meral ve Ozan Eylül'ü alıp dışarıya çıkarken Serkan da yanlarından öfkeyle baka baka sınıfına doğru gider..
Ozan:Şeytan diyor ki çarp yüzüne bir tane şunun..
Meral:Çarpmayı falan bırakta kızla ilgilenelim..Eylül nooluyo ? Ne bu halin ? Geçti mi ?
Eylül:Daha iyiyim tamam..Kusura bakmayın..
Ozan:Ne kusuru kızım..Sen ne olduğunu söylesene
Eylül:Yok bir şey..İyiyim dedim..Sınıfa gidelim hadi..
...
Serkan derse girmişti ama aklı asla derste değildi..Kafayı Eylül'e ve Ozan'a takmıştı..Ozan'ın sürekli Eylül'ün çevresinde olmasına sinir oluyordu..
Sınıftan çıkarken Eylüllerin de dersinin bittiğini gördü ve koşarak fakültenin kapısına gitti..Eylül'ü bekleyecekti..Eylül arkadaşlarıyla güle oynaya çıkarken Serkan da yüzüne o korkunç maskesini takmıştı yine..Eylül gözlerini devirerek yanından geçip gidecekken Serkan onun kolunu tutup kendisine çekti..
Serkan:Arkadaşlarını gönder..Benimle gel.
Eylül:Ruh hastası !
Serkan:Söylediğimi yap..Seni şuradaki bankta bekliyorum..
Eylül ayaklarını vura vura yanından gitti.Serkan da bu haline kendi kendine gülüp Eylül'e söylediği banka geçti..Çok geçmeden Eylülde yanına gelmişti..
Eylül:Ne istiyorsun !
Serkan:Benimle evlenmeni..
Eylül:Ne ?!
Serkan:Benimle evlen..Evlenmezsen o gece olanları tüm kampüse yayarım..
🙊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yolu
Teen FictionKalp hastası küçük bir kızın hayat hikayesi ile sevgisiz büyüyen Serkan'ın yolu..