Özel Bölüm

259 15 28
                                    

17 yıl sonra,

Yalıda heyecan vardı günlerdir..Çünkü Serkan'ın biricik kızı Selin Akça kendisine bir hayat kurmak için ilk adımı atacaktı yakında..Serkan 47 yaşında hayatını kızına ve ailesine adamış bir adamdı..Eylülden sonra evlenmemiş,Eylül'ün emanetine gözü gibi bakmıştı..Selin iyi bir üniversitede işletme okumuş,herkesin ortak kararıyla şirketin başına geçmişti.Selin annesine benziyordu..İnatçı,güçlü,ayakları üzerinde dimdik duran genç bir kızdı..

Tevfik ve Nazan hayatını kaybetmişti..Diğerleri hâla yalıda yaşıyor,birbirlerine sımsıkı sarılmış hayatlarını devam ettiriyorlardı..

Fikretten,Eylülden,Nazan ve Tevfikten sonra  birbirlerinin kıymetini daha iyi anlamışlardı..Çocuklarını çok iyi yetiştirmişlerdi..

Serkan çalışma odasına kapatmıştı kendisini..Selin'in erkek arkadaşı Deniz'i çok seviyordu..Kızını mutlu ettiğini de görebiliyordu ama hangi baba kızının yuvadan uçmasını isterdi ki ? Ki kızını tek başına büyüten babalar için bu daha da zordu..

Songül kardeşinin etrafta görünmediğini farkedince anlamıştı çalışma odasında olduğunu..Eline iki kahve alıp odaya girdiğinde Serkan'ın karşısına geçip oturdu..

Songül:Hayırdır..Niye kapattın kendini odaya ? Aslında biliyorumda..

Serkan:Ne biliyorsun? Çalışıyorum işte abla..

Songül:Önünde de bir şey yok..Güneyde böyle olmuştu Duru'yu istemeye geleceklerinde..

Serkan:Benim durumum daha farklı tamam mı ? Sizin bir kızınız bir oğlunuz daha var..Benim Selinden başka kimsem yok..Üstelik onu tek başına büyüttüm.Deniz'i seviyorum ama bu farklı bir durum tamam mı ? Şimdi Eylülde burada olabilirdi.Ama yok..Ölmek için çok gençti tamam mı ? 27 yaşında öldü..Kızımızın hiçbir anını göremedi.17 yıldır yok!

Songül:Serkan,seni anlıyorum ablacım..Bu durumun senin için ne kadar zor olduğunu da biliyorum..Ama bir de şöyle düşün,Deniz'in aileye girmesiyle birlikte senin için de güzel olacak..Denizde senin çocuğun olacak..Hiçkimse Eylül'ün yerini alamaz,hep eksikliğini hissedeceğiz ama bak ailen büyüyor.Bir de bu taraftan bak olur mu ?

Serkan:Bakacağım..Ben her şeyin farkındayım zaten abla..Haftaya bugün Selin'im yeni hayatına ilk adımı atacak..Çok mutluyum elbette..Ve kızımla gurur duyuyorum..

Songül:Hepimiz gurur duyuyoruz..

Serkan:Aynı Eylül gibi değil mi ? Tuttuğunu koparıyor..Çok inatçı ve çok başarılı..

Songül:Tam olarak annesinin kızı..

Serkan:Kesinlikle..

Songül:Daha iyisin değil mi ?

Serkan:iyiyim,merak etme..Herkes evde mi ?

Songül:Emre abi yok..Meral de onu arayıp duruyordu..Abimle Cemre de Cem'in toplantısına gittiler..Selin de geldi galiba..Ha Ceren de havuza giriyordu..

Serkan:Emre abi nerede ?

Songül:O da senden farksız değil..Son zamanlarda kendisini evden dışarıya atıyor.Bilmiyoruz yani..

Serkan:Peki tamam..Ben bir Selin'e bakıyım..

Songülle birlikte odadan çıktı Serkan..Önce Selin'in odasına baktı ama Selin odasında yoktu..

Serkan:Selin ! Selin,neredesin kızım! Ahh,Gül Selin'i gördün mü?

Gül:En son sizin odanıza girmişti Serkan bey..

Serkan:Tamam,Sağol Gül..

Serkan hemen odasına gitmişti..Selin oradaydı gerçekten..Yatağın üstünde oturmuş,elinde eski bir defter vardı ve içinde yazılanları ağlayarak okuyordu..

Serkan:Babacım? Ne yapıyorsun burada ? Neden ağlıyorsun ?

Selin hemen gözyaşlarını silmişti..Kimsenin yanında ağlamaz,güçlü görünmeye çalışırdı hep..

Selin:Ağlamıyorum baba..

Serkan:Ben senin babanım..Benden de mi saklayacaksın babacım ? Gel,gel de anlat bakalım bana neler olduğunu..

Selin:Çiftliğe gittim bugün..Annemle senin odanda buldum bana..Annem bana yazmış..Günlük tutmuş benim için..

Serkan:Ne ?

Selin:Sen bilmiyor muydun bunu?

Serkan:Bilmiyordum babacım..

Selin:Burada beraber yaşadıklarımız yazıyor baba..Anneme daha yakın olabilmek için sizin odanıza girdim..Kızdın mı ?

Serkan:Hayır..Hayır babacım..Kızmadım..Gel,beraber okuyalım..

Selin:Hayır..Bu benim baba..Noolur..

Serkan:Peki kızım..nasıl istiyorsan öyle olsun..

Selin:Ama ben sana bir şey söyleyeceğim bana..

Serkan:Söyle babacım..

Selin:Annem bana demişki günün birinde ne yapmak istiyorsan onu yap..Mutlu olmadığın hiçbir şeyi yapma..Kalbinin sesini dinle..Kalbin sana doğru yolu gösterir demiş..Ve ne olursa olsun babana anlat demiş..

Serkan:Tabiki babacım..Bana her şeyini anlatabilirsin bunu biliyorsun zaten..

Selin:biliyorum babacım..Ve şimdi söyleyeceğim şeyi anlayışla karşılayacağını düşünüyorum..

Serkan:Söyle bakalım prensesim..

Selin:Ben şirketi yönetmek istemiyorum..

Serkan:Ne?

Selin:İstemiyorum işte..Annemin söylediğini yapacağım..Ben o şirketi yöneterek mutlu değilim..

Serkan:Peki ne yapacaksın babacım ? Ne yapmak istiyorsun ?

Selin:Annem gibi sokakta kalmış çocuklara kucak açmak istiyorum..Elimi uzatabildiğim her çocuğa yardım edeceğim..Onlara önce bir ev yurt yaptıracağım..Gerekirse bütün şehirlerde bunu uygulayacağım..Yanımda mısın baba ?

Serkan:Yanındayım kızım..Seninle gurur duyuyorum..Eminim annende bir yerlerde seni görüyor ve seninle gurur duyuyor..

Kalp YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin