-59-

236 20 29
                                    

Kahvaltının ardından eve geçmişlerdi..Duru ve Serkan Efe oyun odasındayken diğerleri salona geçmiş herkes kendi halinde takılıyordu.Serkan da televizyondaydı..Gökhan televizyonda gezinirken bir kanalda durdu..Herkes pür dikkat televizyona bakmaya başlamıştı..Serkan da öyle..

Songül:Eylül..

Cemre:Ne yapıyor televizyonda ? Gökhan,sesini açsana aşkım..

Serkan:Ne oluyor ya ?

Eylül ve yanındaki adam röportaja başlamışlardı..

Muhabir:Eylül hanım..Öncelikle ekibim ve kendi adıma bizi kırmadığınız için teşekkür ederek başlamak istiyorum..

Eylül:Ben teşekkür ederim..Hoşgeldiniz yeniden..

Muhabir:Hoşbulduk..Burayı yeni açtığınızı biliyorum..Ama bu kadar kısa bir zamanda bu kadar emek..Bunun sırrı nedir ?

Gülüyor Eylül..

Eylül:Evet yeni açtık ama gördüğünüz şeylerle uzun zamandır uğraşıyoruz minik arkadaşlarımla..Burayı açmadan önce de onlarla birlikte yaptıklarımızı getirdik.Ve dizayn ettik..

Muhabir:Hepsi çok başarılılar..

Eylül:Evet,kesinlikle..Kimi resime ilgili ve yetenekli,kimi dikime..Oyuncak yapanlar da var..Bazıları da müziğe yetenekli aynı zamanda ilgililer..

Muhabir:Hepsi çok küçük..Tek başınıza ilgilendiğinizi duymuştum.

Eylül:Evet..Hepsi için vakit ayırıyorum..Gruplara bölmüştüm..Kim neye ilgiliyse o gruba dahil oluyor..Başlarında duruyorum..Gerisi onlarda zaten.

Muhabir:Aslında bu soruyu sormak istemiyorum ama..

Eylül:Bütün bunları nerede yaptınız diye soracaksınız galiba ?

Muhabir:Evet,merak ettiğimiz bir konu..

Eylül:Ekibimdeki çocuklar kimsesiz..Bende onlara abla oldum..Onları tek tek bulduğumda malesef sokakta yaşıyorlardı ama şuan da hepsi yurtta kalıyor..Hepsiyle özel olarak ilgileniyorum..Ders saatlerinde de bir okulda buluşuyoruz..Ama artık okulda değil buradaki sınıfımızda buluşacağız..

"Minik eller sanat kulubü" adında güzel bir ekip kurmuştu Eylül.Ve sokaktaki çocuklarla çalışıyordu..Şimdi ulaştığı çocukların hepsi yurtta kalıyordu.

Muhabir:Böyle bir şey kulüp kurmak aklınıza nereden geldi ?

Eylül:Bende kimsisizim çünkü..Ama artık değilim galiba..Benim gibi olan kardeşlerim var..Onlara bir şey öğretmek,gözlerindeki ışıltıyı görmek..Bu öyle güzel ki.

Muhabir:Ben özür dilerim..

Eylül:Hayır,hayır..Ben üzülmüyorum..Bu kulübü kurarken kendi çocukluğumu düşündüm..Benim elimden kimse tutmamıştı..Ve insanlar kötüydü bana göre..Bende kötü biriydim..Hayatta kalabilmek için kötü olmak zorunda kalmıştım..Bunları yaşadığım için bu çocukların elinden tutmak istedim..Bir gün büyüdüklerinde kendilerini yalnız hissetmelerini istemiyorum.Kimse olmasa bile ben yanlarındayım..Bunu bilsinler yeter..

Muhabir:Size hayran oldukları belli..Geldiğimizde gördük..Gözünüzün içine bakıyorlar..

Eylül:Bu kesinlikle karşılıklı bir şey..

Muhabir:Seyircilerimize küçük bir gösteri yapabilir miyiz ?

Eylül:Tabiki,buyrun lütfen..

Eylül ekiplere tek tek odaları gösterdi..Atölyeleri vardı her alana ait..Ve tabiki sergi alanları..

Muhabirde sorularına devam ediyor..

Muhabir:Bu yapılanları satışa sunacak mısınız ?

Eylül:Evet..Önce bir sergimiz olacak ilerleyen günlerde..Sonra da satışa açacağız çeşitli yerlerde..Elde ettiğimiz gelirle bizim çocukların kıyafet,okul alışverişi gibi ihtiyaçlarına gidecek..

Muhabir:Çok özel biri olduğunuzu düşünüyoruz..

Gülüyorlar..

Eylül:İyi olmak..Ve iyi insanların yetişebileceğine inanmak..Tek derdim bu..

Muhabir:Kesinlikle başarıyorsunuz..O zaman ne diyoruz ?

Eylül:İyilikten kimseye zarar gelmez demek yerinde bir deyim olabilir..

Muhabir:Sizin hayatınıza iyilik adına dokunan kimse olmadı mı peki ? Söylediklerinizden sonra bu biraz özel bir soru olabilir ama..

Eylül:Oldu tabi..Bir abim..O olmasaydı ben bu kadar rahat olamazdım..Bu kadar çocuğu da yetiştiremezdim..O olmasaydı bu çocuklar da benim  geçmişte yetiştiğim gibi yetişmek zorunda kalabilirlerdi..Onun sayesinde birçok çocuğun hayatı kurtuldu..Gülmek bulaşıcıdır derler ya..Bence iyilik bulaşıcıdır..Ki böyle olmalı bence..İyi olan insanlar olursa zaten herkes mutlu olur..

Eylül kesinlikle Gökhandan bahsediyordu..

Muhabir:Çok haklısınız..Peki özel hayatınızla ilgili bir soru soracak olursak ? Kalbiniz dolu mu ? Bu kadar çocukla ilgilenirken özel hayatınıza vakit ayırabiliyor musunuz ?

Eylül:Kalbim son üç dört aydır dolu evet..İnsan vakit ayırmak isterse herkese,her şeye ayırır..Yeter ki bir şeyleri isteyelim..

Serkan şuna odaklanır..

"Kalbim son üç dört aydır dolu.."

Kalp YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin